mobiel verzekeren of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytm

Re: mobiel verzekeren of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:25

Ik heb me ook zo'n verzekering laten aanpraten een klein jaar geleden bij m'n nieuwe telefoon. Was er eerst niet blij mee maar toen ik gewoon een nieuwe kreeg nadat ik hem per ongeluk in de wasmachine had gedaan was ik er wel blij mee hoor!

Geen gezeur, gewoon een gloednieuw toestel.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:43

Ik heb het altijd wel gedaan, maar nou niet meer. Als je het uitrekent kan je net zo goed een los toestel kopen mocht er iets met je mobiel zijn. Dan ben je net zoveel kwijt, soms nog wel minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 21:46

Nee ik niet , 2 mobiels waren al voor het einde van het contract vedronken Bloos en dat zit vaak niet bij zo'n verzekering in

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 09:31

ik heb hem nu wel verzekerd ook voor waterschade, hij zei zelfs als je hem een keer laat vallen en hij hapert gooi hem in een emmer water en je krijgt een nieuwe.

Mag ook wel voor 8 euro in de maand. dan betaal ik in 2 jaar bijna 200 euro toestel kost zelf meer als het dubbele dus voor mij wel een goede deal geweest denk ik.

ben wel nog steeds over de zeik van die media markt. Wat een eikel zeg.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 12:01

Ik heb hem niet verzekerd.
Zit sowieso 2 jaar fabrieksgarantie op, en dat vind ik voldoende.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 13:28

__Nathalie__ schreef:
ik heb hem nu wel verzekerd ook voor waterschade, hij zei zelfs als je hem een keer laat vallen en hij hapert gooi hem in een emmer water en je krijgt een nieuwe.

Mag ook wel voor 8 euro in de maand. dan betaal ik in 2 jaar bijna 200 euro toestel kost zelf meer als het dubbele dus voor mij wel een goede deal geweest denk ik.

ben wel nog steeds over de zeik van die media markt. Wat een eikel zeg.

daarom heb ik ook een verzekering mijn toestel kost los een goede 800 euro vind het `t dus wel waard... Ook als hij niet meer mooi is gooi je `m gewoon kapot ... Knipoog