Ik strijk mijn eigen was en dat vind ik nooit erg eigenlijk, het loopt alleen regelmatig op omdat ik er gewoon echt geen tijd voor heb
. Ik strijk wel alleen de dingen die echt moeten, alles wat redelijk kreukvrij uit de was komt vouw ik alleen op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik strijk wel alleen de dingen die echt moeten, alles wat redelijk kreukvrij uit de was komt vouw ik alleen op
Elaine schreef:Heb een heerlijke strijkplank die laag kan en toch handig blijft, waardoor ik er lekker bij ga zitten.

Babel schreef:Nou ik wordt op een gegeven moment wel gedwongen om te strijken wanneer ik geen spijkerbroek meer heb om aan mn reet te trekken

miep1979 schreef:[***] schreef:Heb een heerlijke strijkplank die laag kan en toch handig blijft, waardoor ik er lekker bij ga zitten.
Mag ik vragen welke plank dit is en of je een speciale strijkhulpje hebt om op te zitten
Ik overweeg nl zo'n zitding te kopen ivm rugklachten
Dus dat je je strijkijzer in je plank doet en de stekker daarvan in het stopcontact.

Dus dat je je strijkijzer in je plank doet en de stekker daarvan in het stopcontact.
maar vind het ook helemaal niet erg om te doen en dat is maar goed ook want het is nogal wat was voor 5 personen waarvan 3 tieners.
Gewoon lekker voor de televisie.