Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.Sjolvir schreef:En doorgaans wordt de vraag alleen uit beleefdheid gesteld en niet omdat men oprecht geintresseerd is je welzijn.
Tellie schreef:Ligt er net aan wie het vraagt en of zin heb in een 'wat is er dan aan de hand'-vraag.
Lalidan schreef:Sjolvir schreef:En doorgaans wordt de vraag alleen uit beleefdheid gesteld en niet omdat men oprecht geintresseerd is je welzijn.
"
Is voor mij niet fijn, en voor de ander ook niet.. voel me soms echt zo'n zeurpiet ofzo 
Mloes schreef:Oef, ik haaat dat dus he, van die mensen die je heel vaagjes kent. Kom je ze tegen met uitgaan: Heeee! Alles goed? Niet dat ze dan luisteren naar je antwoord ofzo hoor. Heb ooit keer geantwoord (met een grote glimlach op mijn gezicht): Slecht! En met jou? Antwoord: Ja met mij gaat t ook goed! Nou spreek je, doei! .... Dan denk ik echt bij mezelf: Vraag het dan gewoon niet
luf_horses schreef:nee bij mij is het standaard antwoord bijna altijd: goed, met jou?? maar veel mensen stellen die vraag ook niet omdat het hun wat boeit, maar omdat het een gewoonte is volgens mij.
Sjolvir schreef:Volgens mij is het de bedoeling dat je gewoon zegt, goed en met jou?
En doorgaans wordt de vraag alleen uit beleefdheid gesteld en niet omdat men oprecht geintresseerd is je welzijn.
Mijn standaard antwoord is dan ook: Ja, goed! en met jou?
Heb zelfs gepresteerd te zeggen dat het fantastisch ging, toen ik met longontsteking ergens lag te verpieteren.
Mensen willen niet horen, dat je je (*&%$ voelt.
Maar soms, als ik echt in een poedersuiker bui ben, dan zeg ik gewoon dat het goed gaat, behalve tegen mijn echte vriendinnen, daar ben ik altijd eerlijk tegen