Die gooi je zo snel weg dat ie nouwlijks aan is
Ik koop zelf nooit vuurwerk. Om 12 uur loop ik door de straten, dus heb geen tijd om zelf wat af te steken, knalvuurwerk hoor je niet eens, omdat het hele dorp vuurwerkpistolen heeft
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die gooi je zo snel weg dat ie nouwlijks aan is
Ik koop zelf nooit vuurwerk. Om 12 uur loop ik door de straten, dus heb geen tijd om zelf wat af te steken, knalvuurwerk hoor je niet eens, omdat het hele dorp vuurwerkpistolen heeft

En ff voor 12 de klok aanzetten op tv, daarna gaat de tv weer uit altijd hier

Vind het erg zonde van mijn geld om daar iets voor over te hebben. Het enige wat ik dan wel haal is een doosje of 2 met sterretjes die we bij ons in de tuin zetten.
magda_90 schreef:Vuurwerk is niet mijn smaakVind het erg zonde van mijn geld om daar iets voor over te hebben. Het enige wat ik dan wel haal is een doosje of 2 met sterretjes die we bij ons in de tuin zetten.
Verder vind het wel erg leuk maar er naar te kijken. Zo hadden we een paar jaar terug in Zwitserland een enorm mooie show met vuurwerk gezien.
Daar waag ik me niet aan, hoewel al m'n vrienden me uitmaken voor watje omdat ik niet op de melkbus wil
Vuurwerk is leuk om naar te kijken maar ik heb al 2 nare dingen meegemaakt.

Heb wel gekeken naar het vuurwerk van anderen, de buren hadden prachtig siervuurwerk. Dat vind ik dan wel weer leuk om te zien
Like_peres schreef:Nou vroeger toen staken we wel eens voor 20 a 30 euro af. Maar nu wil ik het echt niet afsteken, ik vind het zo zonde van het geld. Maar het is wel mooi.
nu kijken we tineke schouten, en dalijk ik hou van holland.