Ik moet er nog 18... dus dat word wasmiddel etc halen

Het pakket schijnt dit jaar niet veel soeps te zijn, maar och gratis is gratis voor deze hollander
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
fransien schreef:heb een boekje vol en heb er ongeveer 10 over liefhebbers?
crossmonster schreef:fransien schreef:heb een boekje vol en heb er ongeveer 10 over liefhebbers?
Ikke

crossmonster schreef:Ik kijk eerst wel even hoever ik zelf kom
Kan ze anders ook bij de c1000 zelf kopen, dus vind het persoonlijk niet nodig een ander hiervoor te betalen..
Maar misschien wil iemand anders ze
Meliaforever schreef:wij hebben al een pakket:')
Draakje schreef:500,- aan boodschappen halen voor een pakket van 50,-? Kun je beter zelf het pakket samenstellen. Meende me te herinneren dat de voorgaande acties maar 50 zegels bevatte. Dat is nog te doen met een 2 persoons huishouden, maar 500,- haal ik ook niet hoor. Ook niet in 9 weken tijd.

) fransien schreef:Meliaforever schreef:wij hebben al een pakket:')
is het wat? wat erin zit bedoel ik?

En dat heeft geholpen. Wij hebben gisteren, na wachten op een nieuwe voorraad bij de winkel, ons pakket opgehaald.
Ik denk dat hij nog wel vol komt!
Volgens mij staat er op het spaarboekje wat er in een pakket zit, toen ik dat zag was de lol er een beetje af
Evelyne79 schreef:He bokkers,
wie is er nog meer aan het sparen voor een c1000 doos met boodschappen?
Hoe vergaat jullie het sparen?
ik vind dat als je een huishouden van maar 2 personen hebt dat het niet te doen is.
we doen al onze boodschappen bij de C1000 maar die kaart ga ik echt niet volkrijgen hoor.
je moet al echt een gezin hebben volgens mij wil je een beetje die kaart volkrijgen of denken jullie daar anders over?
En denk dat het met 2 personen ook best te doen is
.