Hekel aan de Kerst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Re: Hekel aan de Kerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:36

pff...vandaag nog doorkomen, dan morgen nog n t is weer voorbij Haha!...dan oud en nieuw nog waar ik ook verplicht leuk op een familie feestje mag gaan doen...

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:28

Ik vind het wel leuk.Wij doen niks met de hele familie enzo,maar we gaan lekker gezellig gourmetten met de chocoladefontein erbij,het is bij ons gewoon extra gezellig met kerst.we gaan wel naar een kerstdienst maar dat is het.soms kijk ik een film met kerst verder doen we er niet veel aan al hebben we wel een kerststalletje en een boom.Wij vieren het ook vooral om de echte reden(geboorte van jezus) en daarom doen we niet zoveel bijzonders.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:32

Ik vind het ook niet leuk.
Verplicht gezellig gaan zitten doen tegen familie en vrienden die langs komen.
ik heb er niet zo veel mee zeker niet nu ik weer vrijgezel ben (helaas) en ik zonder de gene ben waar ik zo veel van hou

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:52

Ik vind kerst nou ook niet geweldig ofzo.
Verveel me altijd de *** omdat iedereen wat gaat doen met familie enzo.
Wij hebben alleen kerstontbijt, kerstboom en gourmetten in de avond. Clown

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:54

Ik verveeeeeeeeeel me kapot.. Doen niks, de hele dag beetje thuis hangen.. Gaaaap Gaaaap

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 16:00

Ik vind het ook niet echt heel leuk, het persee vrolijk doen tegen familie vind ik echt vervelend. Net als vandaag, ruzie met mijn ouders, van 10 uur vanochtend tot half 4 níks tegen elkaar gezegd en dan opeens poesliefd vragen of ik even om wil kleden want de familie is er zo en ik moet vrolijk zijn.. Nou sorry maar dáár heb ik dus echt geen zin in.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 17:56

Ik heb er echt helemaal niets mee, hypocriete gedoe dat je opeens gezellig/lief/leuk aardig met zn allen moet doen, en dan vervolgens buiten de kerstdagen niet.
Ben 2 jaar min of meer niet welkom geweest met kerst en nu moet ik opeens mee gaan eten, omdat het kerst is Huilen van het lachen

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:50

Slaat allemaal nergens op als je t mij vraagt Knipoog

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:01

Voor mij was kerst altijd heel bijzonder TOT bijna 2 jaar geleden.
We kwamen 2 kerstdag nt terug van apasionatta met de kids.
Net thuis, gauw bakkie koffie zetten en toen belde mijn zusje.
Mijn neefje 23 jaar doodgeschoten terwijl hij 2 mensen die ruzie haden uit elkaar wilde halen.
Dus 2e kerstavond hebben we doorgebracht in het ziekenhuis of eigenlijk afscheid genomen.
De stekker ging er uit en 1 vor 1 mochten we afscheid nemen.

Vorig jaar ook al zo er tege op gekeken, maar wasik even blij (weet klinkt erg stom) dat ik last van galstenen had en met kerst in het ziekenhuis lag, alles beter dan opnieuw die avond beleven.

Dit jaar wel weer de kerstboom opgezet en zojuist een toost uitgebracht op onze lieve johnny.
Ik mis hem mijn lieve, bruisende kleine neefje, onze Johnny, nee kerst zal voor ons nooit meer het zelfde zijn.

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:11

voor mij is de laatste 6 jaar kerst niet echt een feestelijke tijd... Verdrietig
6 jaar geleden, op de avond voor kerst, liet ik mijn paardje even gauw met een ander paardje in de bak. terwijl ik er bijna met mijn neus bovenop stond, sloeg het andere paard t been van mijn paard in 2 stukken... Verdrietig
dit jaar is mijn 'nieuwe' paard op dezelfde leeftijd en ik kneep m wel wat gister, maar hij is er nog, pfffff

berpie: sterkte toegewenst Ach gut

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:33

Jij ook meis, geniet lekker van je paardje, begrijpelijk dat je bang was bent maar gelukkig kun je weer genieten van je andere paardje

LOVExIT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:45

Ben het ook met de menigte eens,Normaal hoor je nooit wat van je familie en met kerst heb je opeens de best banden met familie en vliegen de kaarten en kado's je om de oren!
Nou nee als mensen het hele jaar niks laten horen moet ik met kerst ook niks van ze weten!
Bij valt het dit jaar erg zwaar omdat mijn vriend momenteel in Afghanistan zit,En ja kerst is dus dit jaar voor mij sowiezo erg poedersuiker!
Maar oke,Nog 1 dagje te gaan en dan is dat ook weer voorbij! Haha!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:28

Heeaa ben gelukkig niet de enigste!
Vind er echt niks aan het is allemaal zo verplicht enz...
Gister gewoon lekker naar mn paard gegaan en vandaag werken

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 18:54

ik vind kest echt het afschuwelijkste feest dat er bestaat.
verplicht gezelig doen je volproppen met eten en de volgende dag weer het zelfde verhaal.
volgend jaar maar weer gewoon werken met de kerst hoef je ook niet de hele dag gezellig (ahum)bij je schoonouders thuis gezellig spelletjes te doen waar je geen bal aan vind.
volgend jaar werken of gewoon lekker op vakantie of in een winterslaap gaan voor 2 dagen.