Wat is er voor 18 tot 23jarigen in jullie gemeente geregeld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aam_mic

Re: Wat is er voor 18 tot 23jarigen in jullie gemeente geregeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 21:12

Bij mijn in het dorp hebben we veel last van hangjongeren op pleintjes, nu hebben we bepaalde punten net buiten het dorp zodat het huizen er geen last van hebben ontmoetingsplekken. Alleen het jammere is de bankjes zitten niet lekker je glijd er zo vanaf en het is niet volledig overdekt. Maar je mag er wel staan zonder er een boete te krijgen. Sinds kort hebben we ook een kroeg erg gezellig is meer voor wat ouder (rond de 18) en we hebben nog een jongerencentrum voor 12 tot een jaar of 15/16.

BraveSpots

Re: Wat is er voor 18 tot 23jarigen in jullie gemeente geregeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 10:16

Hier in Diksmuide is er 1 jeugshuis geloof ik, die organiseert wat dingetjes enzo, niks speciaals. Ben er overigens nog nooit geweest.
Ik ga altijd een eind verder bij mijn lief in de gemeente naar het jeugdhuis/café, das meer mijn plaats Knipoog .

En in Anderlecht, tja, het feit dat de politie niet meer wil komen in bepaalde delen zegt genoeg zeker? Er is helemaal niks geregeld voor jongeren, en dan specifiek probleemjongeren.
Een eind verder in Brussel vind wel genoeg aanbod, das logisch ook voor zo'n grote stad.