zo vaak...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 21:17

jawel, maar magnifiek weet geloof ik niet helemaal wat dat is oorzichtig met een ruiter doen Verward Haha!

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 18:22

wheeeeeee ik verveel me weer Gaaaap Gaaaap Gaaaap
Maar gelukkig om half 9 komt buffy en daarna angel, nog een uur te gaan Dromen Dromen Dromen

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 18:25

ik verveel me ook en heb pas 2 dagen vakantie!!!ERRUG!!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:09

Ik heb me vandaag lekker he-le-maal NIET verveeld. Zo hee! Knap he *LOL*
Zie maar die ene topic Whoopie Haha!
Daarvoor ben ik fftjes langs Bolivia geweest. Maar ze waren aan het mesten dus kon ik haar ook niet echt poetsen enzow maar ze ging helemaal hinniken toen ik aankwam Lovers Haha!
Daarna heb ik zitten Bokken en een computerspelletje (Theme Hospital) gedaan. Toen ben ik naar Stephanie gegaan en later met haar naar Romana en toen naar De Kuip Party!! .
Daarna ben ik naar Priscilla geweest een andere vriendin (van ong 7 tot 9 maar) en toen ben ik gaan Bokken! E
En boos zitten zijn omdat MSN het niet doet Boos!

Maar over dat katten; de katten van mijn opa en oma lopen ook aan zo'n tuigje in de achtertuin. Dat vinden ze helemaal niet erg, ze kunnen de hele tuin door en dus ook lekker onder de plantjes in de schaduw liggen en bij de buren in de tuin gluren als ze visite hebben }> . Smokey en Tootsey (zo heten ze) mogen nooit los buiten, mijn opa en oma zijn veels te bang dat zo onder een auto oid komen, en zo gaat het ook goed! Alleen soms lopen ze zich in de klit met de touwtjes aan de tuigjes Haha! . Dan zitten ze tussen allemaal plantjes door ofzow en dan kunnen ze niet verder lopen. Clown

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 18:48

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, het is weer zover. ik verveel me weer!!!!!!!! niet leuk!!!!!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 18:35

Ik verveel me ook, maar dat komt door het weer, want met dit stomme *** weer.....
Kan niet irjden omdat het land te glad is(Tja mensen ik heb geen bak waar ik kan rijden, maar het bevalt me wel zo), en de paardjes zijn allemaal zeik nat, dus poetsen heeft ook niet veel zin, heb zo straks nog een poging gedaan een van de shetten te longeren, we waren net lekker op gang begint het in een keer toch te HOZ(s?)EN !!!!!
En ik stond daar lekker in het weiland, maar ja je moet er wat voor over hebben.....

Hey een keer geen one-liner !!!! Haha!