TNT, hoe dom kun je zijn!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: TNT, hoe dom kun je zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:56

Yep.. Zending afgeleverd op 23-12
Overigens; vriendlief had laatst een spelletje verkocht, nooit aangekomen bij die mensen.. En ik had laatst een verwoeste enveloppe met nog maar 1 bedel er in die nog wel netjes in het zakje zat, rest van de zakjes was opengesloopt en teruggepropt. Gaat goed bij TNT

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:00

Echt tnt kan er wat van, op mijn werk vandaag ook, gister was er een pakketje weggegaan die de klant vandaag echt moest hebben. Wij bellen want ze had niks gehad en de track and trace zei dat hij niet eens was ingescand. Dat mens aan de telefoon, ja dat is niet ons probleem, of hij is kwijt of hij word voor 2 uur nog ingescand, niet gebeurd dus wrs issie gewoon weg... Noujah wij hebben het wel opnieuw gestuurd, maar dit is bij meerdere klanten dus gebeurd alleen die hadden geen haast en deze dus wel.

Rian_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:03

Waardeloos die TNT,
houden die bezorgers het dan zlef ofzo??
mij ons bezorgd altijd dezelfde man pakketjes.
maar bij ons word er best vaak wat afgeleverd,
en nog nooit wat mis geaan maar als ik dit dan hoor!
dan durf ik niks meer te bestellen ben bang dat het mij ook overkomt:s

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:04

ik ben nog steeds een pakket kwijt die naar een bokker moest, een supersize doos met veel papier en een paars spaarvarkentje, meerdere keren gebeld en onderzoek in gesteld maar ze doen er geen flikker mee.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 20:28

Inmiddels is het pakketje geariveerd!
Geloof het of niet, maar hij was 3 straten verder afgeleverd.
TNT moest daar toevallig een pakketje afleveren en dacht, handig hoef ik niet om te lopen.
Man had geen idee waar die zijn moest, was hier in de straat ookal alles afgelopen!

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:31

Ik voel me hier best wel aangesproken, sorry maaR la sje wil mag je wel even een hele dag mee lopen !
misschien leuk om te ervaren hoe het dan echt gaat. en TNT post heeft een pakketdienst daar vallen de ander postbodes niet onder

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:33

nou das dan mazzel. geen idee waar ie zijn moest? waar is de postcode dan voor???

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 20:34

Armani88 schreef:
Ik voel me hier best wel aangesproken, sorry maaR la sje wil mag je wel even een hele dag mee lopen !
misschien leuk om te ervaren hoe het dan echt gaat. en TNT post heeft een pakketdienst daar vallen de ander postbodes niet onder

Ik doel hierbij ook niet op postbodes hoor!
Die doen hier prima hun werk!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 20:36

Al met al heb je dus echt geluk.
Er is naar mij een pakje verzonden, zaterdag 13 dec op het postkantoor gebracht en nu heb ik nog steeds niks.
Ook geen briefje in de bus gehad dat het bij buren is achter gelaten.
Meisje die het verstuurd heeft is op vakantie,dus ik kan nu ook niks achterhalen.
Ben ernstig bang dat ik het gewoon kwijt ben.
Baal er ernstig van,heb er 100 euro voor betaald.
Vraag me af of als ze het bij buren hebben afgegeven er dan verplicht een briefje in de bus moet?
Kan nl ook nog zo zijn dat de buren het zelf hebben gehouden.
Weet iemand of je dit kan achterhalen?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 20:37

frankiej schreef:
nou das dan mazzel. geen idee waar ie zijn moest? waar is de postcode dan voor???

De persoon bij wie het pakket was afgeleverd.
Was pas net naar deze buurt verhuisd en wist mijn straat niet te vinden!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:06

Nikki__ schreef:
Armani88 schreef:

Ik doel hierbij ook niet op postbodes hoor!
Die doen hier prima hun werk!

ik heb echt een kei lieve postbode Go jij! Go jij!
het gaat mij alleen om de pakketdienst

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:08

Gelukkig hebben wij hier altijd dezelfde jongen, maar als een ander er is drama.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:11

Nikki__ schreef:
frankiej schreef:

De persoon bij wie het pakket was afgeleverd.
Was pas net naar deze buurt verhuisd en wist mijn straat niet te vinden!

Da's tof. Ff wat lekkers afgeven :j Dat ie dan toch de moeite neemt om drie straten in het rond te lopen om jou je pakje te geven :j :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:14

Voor onze tinker moet er af en toe medicijnen worden opgestuurd. Dat is ook een loterij of ze wel of niet aankomen. En dan maakt het niet uit of de enveloppe afgegeven wordt bij een postkantoor of gewoon in een brievenbus wordt gedaan. Het is nu al 3 keer voorgekomen dat het eerste keer verstuurde enveloppe niet aankomt. Als ik na een week bel dat ze er niet zijn en ze stuurt ze nog een keer komt het gek genoeg wel aan.

Onze postbode is er erg secuur op omdat hij weet dat er medicijnen inzitten en belt er netjes voor aan ook al past het door de bus. Ik heb er al meerdere klachten bij tnt neergelegd maar het enige dat ze doen is de postbode boos opbellen dat hij het moet afgeven terwijl ze niet eens bij hem aankomen.

Zelf is hij al bezig met de postale recherche omdat een broek die besteld was door hem wel zou zijn afgeleverd maar nooit bij hem is aangekomen. Hij gaat het uitvechten tot de hoogste boom en zegt dat het idd erg vaak voorkomt om diverse redenen dat dingen niet aankomen of verkeerd worden bezorgt.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:21

Bij mij leggen ze het pakketje altijd in de stal achter ons huis. Toen ik de pony's op stal zette, had ik dat hele pakje niet gezien en de volgende ochtend had één van de pony's zijn eigen nieuwe deken al uitgepakt. Er zat achteraf wel een briefje in de brievenbus, waarop stond dat hij het pakketje in Jelle's stal had gelegd omdat we niet thuis waren, maar dat briefje hadden we niet gezien. Nu weten we het dus, ze leggen nu wel vaker pakjes in de stal. Opzich wel handig, dan hebben we het wel meteen.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:22

Ik heb 3 maanden bij TNT pakkettendienst gewerkt. En het is zoals overal, je hebt er goede en slechte tussen zitten.
Moet ook eerlijk zeggen dat het erg irritant werkt dat er veel besteld wordt en mensen nooit thuis zijn. Je loopt gigantisch met de pakketten te leuren en bij sommige buren durfde ik al niet meer aan te bellen, omdat dat al de zoveelste keer was.
En als ik er twee dagen mee rondgelopen had en ik moest het alsnog naar het postkantoor brengen, dan kreeg ik dat pakket niet betaald.
Officieel mag je dus ook niks in schuurtjes ed leggen, maar dat doe je toch, anders kon je echt veel pakketten weer mee terug nemen
Laatst bijgewerkt door Grit op 23-12-08 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:23

Onze gewoone postbode is een topvent! daar kan ik geen negatief iets over zeggen. Laatst kreeg ik (per toeval) 5 grote enveloppen met inhoud (formaat dat nog door de brievenbus kan/mag) en nog een stapel post en andere dingen in1 keer. Paste natuurlijk nooit in de brievenbus. Beste man kwam gewoon even aan de deur. Kwam netjes zeggen dat hij veel dingen had voor ons, dat het neit in de brievenbus paste.

Prima! man is altijd welkom om een kopje koffie te drinken als ik thuis ben en hij de tijd heeft (gebeurd 1 keer in de 2 maanden ofzo).

maar de pakketten dienst... pfff, daar zitten soms mensen tussen!
dan zit ik aan tafel achter mn laptop, nog geen 5 meter van de voordeur vandaan. Door het raam zie ik iemand aan komen lopen met een doosje en vervolgens direct weer weglopen zonder doos. Pakketje gewoon in de regen voor de deur gezet.

Doe je de deur open en zeg je er wat van, krijg je grote mond: ja dan moet je ook open doen als ik aan bel!
ach man, rotop, je hebt helemaal niet aangebelt, en als er niet open wordt gedaan mag je het pakketje niet voor de deur laten staan.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:56

Maak me nou niet bang Nagelbijten / Gniffelen
Ik ga zaterdag op vakantie maar dan komen er als het goed is 2 paketten..
Ik hoop dat ze gewoon bij de buren worden afgelevert..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:57

heb ik ook gehad een paar weken geleden..
pakje is volgens tnt bij mij thuis afgeleverd maar heb echt niks Boos!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:00

@Grit, dat had ik idd ook begrepen snap dat het voor de bezorgers ook vervelend is, pakjesmeneer doet hier zelf de deur meestal open en zet het in de hal.
Ook weleens als we een briefje ophangen als we iets verwachten in de schuur maar wij hebben gelukkig iemand die zn werk serieus neemt.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:39

Hier ook een mooi verhaal: Op 5 december pakje gekocht bij een internetwinkel. Waarde meer dan 50 euro. Is op 6 dec op huisadres afgeleverd. Niet dus, we waren de hele dag niet thuis. Wat blijkt, TNT heeft aangebeld in onze flat, op dat moment kwam er iemand naar buiten en aan die persoon hebben ze het pakket gegeven. Hele flat afgebeld, niemand die het heeft. Misschien is het wel iemadn geweest die gewoon op bezoek was hier. Pakje weg en geen poot om op te staan...
We proberen het nog een keer. Volgens track en trace is de chauffeur vandaag al de hele dag onderweg met een aangetekend pakket (je leert van je fouten). Nog steeds niets binnen. Het gaat ditmaal om een hele dure camera, dus ik mag hopen dat het ding morgen wel komt. Wel raar dat volgenstrack en trace het pakket op de afleverroute zit en vandaag aangeboden zou worden. Ben na 19 uur van huis gegaan, maar er ligt niet eens een briefje in de bus, dus ik mag hopen dat ze niet geweest zijn... Hopelijk morgen dan, want ook dit is een kerstkado en 1 kado minder is nog tot daar aan toe, maar als ze twee keer in 3 weken tijd een duur pakket van me kwijt raken, dan zullen ze daar toch iets gaan beleven.... Zucht...

Edit; Ik ga het nog spannender maken. Lees zojuist op tracktrace dat de zending aangeboden is, maar dat er niemand thuis was. Er ligt een briefje in de brievenbus waar ik zending op kan halen. Briefje ligt er niet, ben hele dat thuis geweest en er is echt niemand geweest. Nu uitzoeken waar ik het pakket kan ophalen en of dat uberhaupt kan zonder bericht van de TNT.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 08:56

Het is zeker rond deze dagen echt een zooitje bij TNT.
Ik mag hopen dat je je pakje krijgt of kan achterhalen.
Ben bang dat ik m'n 100 euro en m'n pakje kwijt ben Boos!
Lijkt mij nl niet dat ik het na anderhalve week wachten nog ga zien.
Toch maar eens zien uit te vogelen of ik daar ies aan kan doen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:10

Ik ga mijn verhaal nog veel spannender maken. Vanmorgen naar postkantoor. Moet bericht hebben om pakje op te halen. Toen ik die man het eindelijk aan zijn verstand had gekregen dat ik dat dus niet had, ging hij kijken. Nee, pakje is niet hier. Pobeer het om 11 uur nog een keer. Nog een keer geweest en nog steeds geen pakje.... Ik zou gebeld worden als het er was, maar inmiddels is het 12 uur en begin de hoop te vervagen. Straks duikt het na de kerst pas op en bedankt TNT. Wederom....

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:26

Ik heb vorige week een pakje verzonden en kreeg de dag erna al een mail dat hij binnen was.
Er stond trouwens geen TNT op de adresbon, maar parcy.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 12:28

ik verstuur altijd via tnt heb nog nooit problemen gehad. het is bijna altijd na 1 dag binnen hoogstens 2 dagen.