Bedankt voor alle reacties! 
Jodie_ schreef:Oei, lastig. Ik snap wat je bedoelt hoor, soms dan voel je gelijk dat het goed zit en dat mag dan ook wel gezien worden, en zelfs al gaat het een keer uit dan voelde het op dat moment wel zo.Misschien een cd'tje met wat nummers die je aan jullie doet denken? Of met liefdes/kerstliedjes haha! Of een grote zak snoep met allerlei soorten hartjes en kusmondjes etc. Of natuurlijk een lieve foto van jullie samen, in een leuk lijstje met misschien een eigen tekst eromheen of achterop.
Hmm, ik denk nog even verder.

Ja precies.
En trouwens, iedereen is eens 15 geweest en eerste liefde gehad.
Zou me niets verbazen als de anderen hier die het wel zo zeggen het ook hebben gehad. 
En die grote zak snoep met hartjes enz vind ik wel een leuk idee, dankje wel! 
Zazoo schreef:Gewoon niet opendoen als kerst voor de deur staat. Probleem opgelost

.
pakket met geurtje, douchegel enz.?
een leuke dvd?
een bon voor one hour of cynn love? (friends

)
Whahaha die is wel erg gemeen hoor 
tante_trien schreef:Beetje rare reacties.. Toen ik 14 was heb ik ook een relatie gehad, die op mijn 17e pas is uitgegaan, dus het kan prima zijn dat het echt serieus is.
Maar gewoon een lekker luchtje, of zo'n pakketje inderdaad.
Uiteindelijk heb ik ook een pakketje genomen. 
opisop_shop schreef:Dat mensen hier zo reageren vind ik flauw, het gaat er helemaal niet om of ts jong is en wat jouw verwachtingen zijn; zij wil gewoon iets kleins kopen en ik vind dat een leuke gedachte

Doen jullie ook iets samen met kerst?
Ik vind iets verrassends/romantisch altijd wel leuk.
Dus bv een mand samenstellen, hem ophalen en dan ergens in een bos picknicken ofzo. Dat is niet te koop in de winkel en gaat om het idee, dus vind ik veel leuker. Of een romantisch avondje ervan maken, kaarsjes aan, wat lekkers erbij en dan samen op de bank kruipen met een leuke film; ook leuk!
Maar ja, weet zo niet of dat nog kan zo met die feestdagen, maar je kunt ook zeggen dat je voor na de kerst wat gepland hebt en hem dus met kerst zelf niets geven.
Hebben jullie het er over gehad om elkaar iets te geven trouwens; als hij niets voor jou heeft voelt hij zich wellicht opgelaten?
Verder uit de winkel: een lekker geurtje doet het inderdaad altijd goed

Ja met de feestdagen is het een beetje lastig, mijn ouders willen dan ook dat ik thuis ben enz.
Maar het is wel een leuk idee van je! Een romantisch avondje voor na de kerst. Dankje wel! 
Siets schreef:Weet je wat leuk is? Ze hebben bij de boekhandel hele kleine boekjes, met allerlei 'mededelingen'. Zo heb ik er eentje aan mijn vriend gegeven met 'Verliefd'. Daar staan dan allemaal kleine, lieve, leuke verhaaltjes in over verliefd zijn. Het boekje is er echt eentje met harde kaft, en kost geloof ik maar 6,95. Het gaat inderdaad echt om het gebaar, en ik vond dit een hele leuke!
Die dingen heb ik ook zien liggen, waren ook érggg leuk idd! <33
Spoec schreef:Ik geloof dat ik kerst dit jaar maar oversla aan cadeau's

Maar ik heb gister van mijn vriend een doosje met chocoladehartjes gekregen
Was er super blij mee, gewoon een klein lief gebaar

Ahw