[aanrijding] Mensen die wat weten van autoverzekeringen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Re: [aanrijding] Mensen die wat weten van autoverzekeringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 10:36

Ik doe schades van bedrijfswagenparken (beroepsgoederenvervoer, vrachtautooos) en heb dus qua werk niets met die no-claim beschermer te maken omdat onze klanten dat niet hebben. Toen ik laatst voor mezelf ging checken hoe en wat kwam ik erachter hoe dat echt zat, en eerder is me altijd verteld dat je met die beschermer je schadevrije jaren verzekerde zeg maar. Zo van 'max. 1 schade per jaar, niet terugvallen in je jaren'. Daar was mijn pa ook heilig van overtuigd toen ie de verzekering afsloot. Dan is dit toch wel een mooie tegenvaller (loopt ook bij CB trouwens) Ik was nog met mijn vader meeverzekerd, wel als hoofdbestuurder dus zou wel jaren opbouwen. Reed inmiddels 3 jaar schadevrij maar 1 x een kleine parkeerschade gehad. Ik was een beetje aan t rondkijken om m zelf in de verzekering te doen en er zíjn goedkopere dan CB, maargoed, dit schiet niet op. Ik ga nu wisselen als ik 24 ben, dan schijn je uit de risicogroep te zijn, en in de berekeningen die ik er op internet op heb losgelaten scheelt dat heel veel.

Grappig, zit jij zeker in Leeuwarden? Tis ook wel een enorm groot bedrijf!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:20

Leeuwarden idd! Zo kom je nog eens een collega tegen!

Ik was blij dat je die No claim beschermer ter sprake bracht, want oh zo veel mensen denken dat ze dan gewoon schades kunnen claimen en toch overal schadevrije jaren kunnen eisen....

Het is net als met alle commerciële kortingen, die geldenalleen bij de maatschappij waar je ze afsluit!

Voor TS is dat een dure les, tenzij je inderdaad een no claim beschermer hebt, anders ga jij nu fors meer premie betalen door de schuld van een ander.

Ben je al bij de politie geweest??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:24

crossmonster schreef:
Aangifte doen !!

Dit is namelijk een misdrijf, doorrijden na een ongeval.

Zonder aangifte kun je ook niemand aansprakelijk stellen.

Deuken in de deur en een nieuwe spiegel zijn al gauw een paar honderd euro aan schade !

Presies dit zei ik ook al eerder in mijn topic, die tracktor is gewoon hartstikke strafbaar.