Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Fijn zo vlak voor kerst.... :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:52

2x in de week?? Mijn vriend en ik besprongen elkaar in het begin regelmatig, maar na een paar maanden werd dat uiteraard minder (je kan niet altijd sex hebben he, haha). Dan maakt de lust plaats voor liefde en hoef je niet meer de hele dag te sexen. Nu komt daar ook nog eens bij, dat ik wel heel veel zin moet hebben, wil het voor mij allemaal pijnloos zijn, dus wij doen het ook niet zo vaak. 2x in de week vind ik best regelmatig! Wij doen het denk ik gem. 1x in de week. Mijn vriend en ik hebben er gewoon goed over gepraat, want ik voelde me heel banketstaaf en ik was bang dat onze relatie op de klippen zou lopen als we niet regelmatig sex zouden hebben, dus ik deed het ook wel eens tegen mn zin in. Toen hij dat hoorde, vond hij dat heel erg!
Het gaat super met onze relatie, we zijn al ruim 2 jaar samen en hebben sinds afgelopen maart een leuk appartementje.

Maak je dus niet druk over die sex, want als een jongen echt van je houd, heeft hij geduld met je en moet het niet de reden zijn van een relatiebreuk! Het is heel erg rot, maar als hij je laat vallen, weet je in iedergeval zeker dat hij je niet waard is. Egoist... In iedergeval heel veel sterkte!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:55

Citaat:
Maar heb nu wel, dat als het weer goed komt, ik een soort van "verplicht" ben het vaker met hem te gaan doen.. Om dit dus te voorkomen..

Realiseer je je wel dat verplicht vrijen - ook in een vaste relatie, net zoiets is als verkrachting?
Dat klinkt misschien wel zwaar, maar als je er over nadenkt .. is het bijna hetzelfde.

Kennelijk heb jij een probleem en heeft hij ook een probleem. Dat los je niet op door "dan maar te doen wat een ander wil". Het wordt tijd dan dat je zelf hulp zoekt voor je probleem en met je partner een goed gesprek aangaat. Het is niet zijn schuld, het is niet jouw schuld - oplossen ( als het voor jullie beiden de moeite waard is) doe je samen. Vooralsnog gedragen jullie je allebei nogal onvolwassen.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:56

Ben ik nou de enige die denkt... sex is toch helemaal geen straf Nagelbijten / Gniffelen

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:57

Jannepauli, ik ben het met je eens, zoiets wilde ik ook net zeggen, maar had mn post toch maar niet neergezet..

ik voel me altijd een beetje machteloos bij een topic als deze,
soms zie je dingen van de zijlijn (en met levenservaring) mogelijk scherper dan de persoon die in de situatie zit..

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:57

miep1979 schreef:
Ben ik nou de enige die denkt... sex is toch helemaal geen straf Nagelbijten / Gniffelen

Voor sommige mensen wel, Miep, helaas.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:58

Maar je verplicht voelen om met iemand te vrijen, of dat je vriend je verplicht om met hem te vrijen, is wel ff wat anders...

Vind sex overigens geen straf, maar ik heb niet tig keer per week zin! Maar in mijn vriendenkring ben ik een van de enige die zo weinig zin heeft, haha. Mijn vriendinnen zijn allemaal oversext Knipoog

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:59

Meisje, ik snap heel goed wat jij bedoelt. Ik snap hem echter ook wel en ik ga daarmee helemaal achter Bonita_Bon aan. Hij zal zich behoorlijk afgewezen voelen, al weet hij van het hoe en waarom. Geef hem wat tijd. Als hij merkt dat hij je ook mist als persoon, komt hij wel weer terug. Dit soort impulsiviteit hoort ook wel een beetje bij de ADHD.

Sterkte!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 09:59

Als dit soort dingen binnen het half jaar al een probleem vormen, dan wil ik niet weten wat er na 6 jaar kan gebeuren..

Als jij een probleem hebt met sex, dan heeft hij daar begrip voor te hebben. Heeft hij dat niet, dan is hij je simpelweg niet waard.

En ik vind dat hij je echt schofterig behandelt!! Hij geeft je een kütgevoel omdat HIJ zijn zin niet krijgt, beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt!

Meisje, laat je niet kleineren en al helemaal niet in een hoek drukken waar je niet in wilt.. Praat er goed over en leg hem uit dat het zo niet gaat.

Ik begrijp dat je hem niet kwijt wilt, maar het gevoel wat je er nu over en bij hebt, is het je dat waard??

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:01

joyce2 schreef:
2x in de week?? Mijn vriend en ik besprongen elkaar in het begin regelmatig, maar na een paar maanden werd dat uiteraard minder (je kan niet altijd sex hebben he, haha). Dan maakt de lust plaats voor liefde en hoef je niet meer de hele dag te sexen. Nu komt daar ook nog eens bij, dat ik wel heel veel zin moet hebben, wil het voor mij allemaal pijnloos zijn, dus wij doen het ook niet zo vaak. 2x in de week vind ik best regelmatig! Wij doen het denk ik gem. 1x in de week. Mijn vriend en ik hebben er gewoon goed over gepraat, want ik voelde me heel banketstaaf en ik was bang dat onze relatie op de klippen zou lopen als we niet regelmatig sex zouden hebben, dus ik deed het ook wel eens tegen mn zin in. Toen hij dat hoorde, vond hij dat heel erg!
Het gaat super met onze relatie, we zijn al ruim 2 jaar samen en hebben sinds afgelopen maart een leuk appartementje.

Maak je dus niet druk over die sex, want als een jongen echt van je houd, heeft hij geduld met je en moet het niet de reden zijn van een relatiebreuk! Het is heel erg rot, maar als hij je laat vallen, weet je in iedergeval zeker dat hij je niet waard is. Egoist... In iedergeval heel veel sterkte!

Ja toen ik zei dat ik het voor hem deed, was hij zwaar beledigd..
(wat ik me ook wel kan inkomen)
Hij dacht dat ik het heel graag wou...

En ik hoop ook echt dat hij ECHT van me houd, en dit weer helemaal goed komt.. Want ik hou wel echt van hem..

Jannepauli schreef:
Citaat:
Maar heb nu wel, dat als het weer goed komt, ik een soort van "verplicht" ben het vaker met hem te gaan doen.. Om dit dus te voorkomen..

Realiseer je je wel dat verplicht vrijen - ook in een vaste relatie, net zoiets is als verkrachting?
Dat klinkt misschien wel zwaar, maar als je er over nadenkt .. is het bijna hetzelfde.

Kennelijk heb jij een probleem en heeft hij ook een probleem. Dat los je niet op door "dan maar te doen wat een ander wil". Het wordt tijd dan dat je zelf hulp zoekt voor je probleem en met je partner een goed gesprek aangaat. Het is niet zijn schuld, het is niet jouw schuld - oplossen ( als het voor jullie beiden de moeite waard is) doe je samen. Vooralsnog gedragen jullie je allebei nogal onvolwassen.

Ja daar heb je misschien ook wel gelijk in..
En we hebben er al meerder ekeren over gepraat..
En dan gaat het even goed, en is het weer terig bij af..
We verschillen gewoon heel erg.. Hij is van: gebeurd = gebeurd, dus vergeten..
Bij mij blijft het jaren in me hoofd hangen..
Broccoli schreef:
miep1979 schreef:

Idd..

Voor sommige mensen wel, Miep, helaas.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:06

Blue_Eyes schreef:
Meisje, ik snap heel goed wat jij bedoelt. Ik snap hem echter ook wel en ik ga daarmee helemaal achter Bonita_Bon aan. Hij zal zich behoorlijk afgewezen voelen, al weet hij van het hoe en waarom. Geef hem wat tijd. Als hij merkt dat hij je ook mist als persoon, komt hij wel weer terug. Dit soort impulsiviteit hoort ook wel een beetje bij de ADHD.

Sterkte!

Ja klopt.. heb dit soort dingen al vaker met hem gehad..
Maar het maakt het zo moeilijk voor mij..
Ik doe zo mn best voor hem.. En hij ook voor mij!
Hij probeerd gewoon lief en rustig te doen, en ineens slaat hij helemaal om..
Dat is voor hem natuurlijk ook ontzettend vervelend..

Tallie_Ho schreef:
Als dit soort dingen binnen het half jaar al een probleem vormen, dan wil ik niet weten wat er na 6 jaar kan gebeuren..

Als jij een probleem hebt met sex, dan heeft hij daar begrip voor te hebben. Heeft hij dat niet, dan is hij je simpelweg niet waard.

En ik vind dat hij je echt schofterig behandelt!! Hij geeft je een kütgevoel omdat HIJ zijn zin niet krijgt, beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt!

Meisje, laat je niet kleineren en al helemaal niet in een hoek drukken waar je niet in wilt.. Praat er goed over en leg hem uit dat het zo niet gaat.

Ik begrijp dat je hem niet kwijt wilt, maar het gevoel wat je er nu over en bij hebt, is het je dat waard??

Nee dat zeker niet..
Maar zo is hij nou éénmaal..
Het is soms echt een klein kind Tong uitsteken Hij wil gewoon graag zijn zin hebben, en alles moet gaan zoals hij dat wil, gebeurd dat niet, raaktie geirriteerd..
Gelukkig gaat dit ook steeds stukken beter Lachen
En we hebben in het begin ook geen fijne relatie gehad..
Toen we net hadden, ging hij 15 dagen op vakantie naar chersonissos met vrienden..
En nou ja, in het begin van een relatie is dit natuurlijk niet fijn!
We verschillen heel erg, dus het aanpassen enzo, was in het begin ontzettend moeilijk..
Maar toen we hier allemaal uit waren gekomen, was het echt geweldig..
Ik voelde me super, en onze relatie was ook echt super!
Het was haast zo'n perfecte relatie uit een film.. Lachen
Jammer dat het nu dan ineens weer zo loopt..

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:09

Wat mij altijd helpt/hielp om mijn vriend iets duidelijk te maken wat hij echt niet leek te begrijpen en ik liever niet al te expliciet over wilde praten, was een brief schrijven. Daarin durf en kan je meer zeggen, hoevaak vergeet je niet wat je wilde zeggen als hij recht voor je zit of durf je sommige dingen niet te zeggen..
TS mist een stukje zelfvertrouwen wat ze juist door haar vriend weer een beetje krijgt en dan met dit soort dingen weer keihard terug zakt....

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:13

Bonita_Bon schreef:
Wat mij altijd helpt/hielp om mijn vriend iets duidelijk te maken wat hij echt niet leek te begrijpen en ik liever niet al te expliciet over wilde praten, was een brief schrijven. Daarin durf en kan je meer zeggen, hoevaak vergeet je niet wat je wilde zeggen als hij recht voor je zit of durf je sommige dingen niet te zeggen..
TS mist een stukje zelfvertrouwen wat ze juist door haar vriend weer een beetje krijgt en dan met dit soort dingen weer keihard terug zakt....

Ja daar heb je helemaal gelijk in..
Hij kan me maken, en breken..
Als het goed gaat tussen ons, kan ik de wereld aan!
maar op momente als nu......
Ik baal er echt van zo "afhankelijk" te zijn van iemand..
Dat is echt de nummer 1 die ik me altijd voor heb gehoude.. NOOIT afhankelijk zijn van iemand.. Helaas is het toch gebeurd :S

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:15

Maar meiske, je hebt zelf in de hand of je afhankelijk wil blijven of onafhankelijk wil worden!

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:16

Citaat:

Wat de reden ervan dan ook is: dit is kennelijk iets wat jou erg in de weg zit, je relatie met anderen onder druk zet. Is het dan niet verstandig dat JIJ gaat proberen JOUW probleem op te lossen? Dat lijkt me heel wat constructiever dan het probleem ergens anders neer te leggen - er zijn verschillende methodes waarop je problemen kunt leren verwerken.

Ik wil overigens niet zeggen dat het jouw 'schuld' is hoor maar met "neem de tijd", "geef hem even rust" los je echt niks op. Je schuift alleen maar voor je uit wat jou dwarszit in de hoop dat een ander jou wel zal begrijpen. Netzomin als jij verantwoordelijk bent voor zijn problemen, is hij het voor de jouwe. Mannen gaan overigens heel anders om met problemen dan vrouwen.. het is niet anders! Uiteindelijk moet je jezelf aanpakken en in jezelf de oplossing vinden. Anders blijft het zich herhalen, of het nou met dit vriendje is, of met een ander. Dus....doe er wat aan ! (niet voor hem, maar voor jezelf!!)

Citaat:
Dat is echt de nummer 1 die ik me altijd voor heb gehoude.. NOOIT afhankelijk zijn van iemand.. Helaas is het toch gebeurd :S

.. de kracht zit in jezelf meisje - liefde is geen kruk waarmee je kunt lopen.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:18

Jannepauli schreef:
Citaat:

Wat de reden ervan dan ook is: dit is kennelijk iets wat jou erg in de weg zit, je relatie met anderen onder druk zet. Is het dan niet verstandig dat JIJ gaat proberen JOUW probleem op te lossen? Dat lijkt me heel wat constructiever dan het probleem ergens anders neer te leggen - er zijn verschillende methodes waarop je problemen kunt leren verwerken.

Ik wil overigens niet zeggen dat het jouw 'schuld' is hoor maar met "neem de tijd", "geef hem even rust" los je echt niks op. Je schuift alleen maar voor je uit wat jou dwarszit in de hoop dat een ander jou wel zal begrijpen. Netzomin als jij verantwoordelijk bent voor zijn problemen, is hij het voor de jouwe. Mannen gaan overigens heel anders om met problemen dan vrouwen.. het is niet anders! Uiteindelijk moet je jezelf aanpakken en in jezelf de oplossing vinden. Anders blijft het zich herhalen, of het nou met dit vriendje is, of met een ander. Dus....doe er wat aan !

Citaat:

.. de kracht zit in jezelf meisje - liefde is geen kruk waarmee je kunt lopen.

Ja dat is ook wel zo..
En ik ben er ook mee bezig..
Maar het heeft gewoon tijd nodig.. En dat heb ik hem ook verteld..
En nou ja.. Ik heb niet echt het idee, dat hij me die tijd gunt..
Ik heb er al met een aantal mensen over gepraat, en ook met hem, en ik probeer het allemaal te vergeten.. Maar jammer genoeg , lukt dat niet binnen 1 dag..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:19

Hey meis, allereerst heel veel sterkte. Hoop voor jou dat hij snel duidelijkheid verschaft.

Wil je niet nog extra verdrietig maken maar het klinkt mij een beetje in de oren alsof hij een exuus aan het zoeken is om er mee te kappen.
Heb dit zelf ook mee gemaakt. 9 maanden alles perfect en dan ineens lijkt het nergens meer op.

Snap dat hij moeite heeft met minder sex dan hij zou willen maar vind niet dat dat een excuus is om niet verder te gaan. Lekker makkelijk voor hem om het daar op te gooien.
Als dat het enigste is wat er niet loopt in jullie relatie dan zou je daar gewoon over moeten kunnen praten en beide daar een goede tussenweg in vinden. Nu hebben jullie sex omdat hij het wil, dat vind ik absoluut niet goed.

Snap dat je van hem houdt maar vraag je af of dit niet elke keer weer naar voren gaat komen als jullie wel er uit komen samen.
Ik weet dat je veel van hem neemt, omdat hij zo is. Maar jij bent ook een uniek persoon met een eigen wil en gedachtes. Daar moet je wel voor strijden hoor!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:22

Tjeesus, ik weet niet of dit gedrag bij ADHD past, zou best kunnen, maar...passen jullie dan wel goed bij elkaar?
Hij heeft een probleem en jij hebt blijkbaar ook een probleem(pje).
Als je dat niet tesamen kunt oplossen, er geen middenweg in kunt vinden, dan lijken jullie me niet bij elkaar te passen, al ziet het plaatje in je profiel er nog zo mooi uit.

Als jij moeite met sex hebt (om wat voor reden dan ook) en hij heeft moeite er mee om daar begrip voor op te brengen, dan past het dekseltje gewoonweg niet op het potje.
Jij doet blijkbaar wel je best om aan zijn wensen te voldoen, maar hij denkt daarbij totaal niet aan jouw.
Lijkt me een ongezonde situatie.

Ik weet dat er vrouwen zijn, die koste wat kost, bij hun vent blijven(zoals bijv. in geval van huiselijk geweld), omdat ze zo van hem houden. Maar ze maken zich er zelf (geestelijk)helemaal kapot mee. Zorg ervoor dat jouw dat niet gebeurd. Je bent nog jong. Je kunt nog alle kanten uit met je leven. Hij is niet de laatste man op aarde. Er zijn er genoeg die wel normaal met jouw "tegenzin" in sex kunnen omgaan en die je nergens toe zullen dwingen.
Want als je van te voren meld dat je straks sex wilt, dan dwing je het gewoonweg af. Mij zakte de mond open toen ik het las. Mijn maag draaide zich om en het enigste wat in me opkwam was...walging... Bah, zoiets hoefde me niemand te flikken. Hoe veel ik ook om hem zou geven.
Mag wel zo zijn dat mannen sexueel veel actiever zijn (over het algemeen genomen), maar dat betekend niet dat ze er gemakshalve maar van uit moeten gaan dat wij ons daar maar naar schikken! Het is een tweerichtingsverkeer.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:22

Miepie1980 schreef:
Hey meis, allereerst heel veel sterkte. Hoop voor jou dat hij snel duidelijkheid verschaft.

Wil je niet nog extra verdrietig maken maar het klinkt mij een beetje in de oren alsof hij een exuus aan het zoeken is om er mee te kappen.
Heb dit zelf ook mee gemaakt. 9 maanden alles perfect en dan ineens lijkt het nergens meer op.

Snap dat hij moeite heeft met minder sex dan hij zou willen maar vind niet dat dat een excuus is om niet verder te gaan. Lekker makkelijk voor hem om het daar op te gooien.
Als dat het enigste is wat er niet loopt in jullie relatie dan zou je daar gewoon over moeten kunnen praten en beide daar een goede tussenweg in vinden. Nu hebben jullie sex omdat hij het wil, dat vind ik absoluut niet goed.

Snap dat je van hem houdt maar vraag je af of dit niet elke keer weer naar voren gaat komen als jullie wel er uit komen samen.
Ik weet dat je veel van hem neemt, omdat hij zo is. Maar jij bent ook een uniek persoon met een eigen wil en gedachtes. Daar moet je wel voor strijden hoor!

Bedankt Lachen
Ja ik had ook het idee dat dit een beetje een excuus is om niet verder te gaan..
Zeker omdat hij begin vd week ookal 2x zoiets naar voren bracht..
Maar ik snap niet waarom hij dat wil.. Als hij een maandje terug nog aan me vroeg of ik met hem wou samenwonen! Dat is toch een grote stap..

Ik hoop dat hij snel belt/smst/langskomt met goed nieuws..
Maar ben echt bang dat dit het einde is van onze relatie.....

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:24

Ik vind het nogal kinderachtig dat hij alles per sms doet terwijl hij genoeg mogelijkheid heeft gehad met je te spreken in de uren daarvoor. Ik raad je dan ook aan niet terug te sms'en. Dit is echt geen goede manier van communiceren over zoiets belangrijks en ingewikkelds!

Tja, seks is nu eenmaal wel belangrijk en iets waar een relatie op kan stuklopen... Ik zie een aantal reacties over dat het zo egoistisch is van hem maar ik begrijp het eigenlijk wel. Of ben ik nu te eerlijk voor heel bokt?

Beide partijen moeten ervoor open staan erin te ontwikkelen richting elkaar.

Ik hoop dat je hem snel face to face kunt spreken om het erover te hebben.

En meis, als je echt verliefd bent raak je inderdaad afhankelijk! Dat is ook wat echte liefde gewoon met je doet.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:25

Als je van te voren per sms aangekondigt krijgt dat je sex zult gaan hebben is de romantiek ver te zoeken.

Ik weet niet of ik op die manier verder zou willen.
Sex is belangrijk in een relatie, maar wederzijds respect nog meer.
En als hij veel sex wil en jij kunt hem dat niet geven, moet hij iemand zoeken die dat wel kan, hij zal het dan waarschijnlijk dan toch wel buiten de deur gaan doen, het is immers zo belangrijk voor 'm.

Ik heb haast wel een idee waar jouw probleem ligt,.. (kan het natuurlijk helamaal mis hebben )
Ik denk best dat als je nare dingen hebt meegemaakt wat betreft sex dat het best wel mogelijk is om van sex te genieten, mits je maar een goed persoon hebt. ( spreek helaas uit ervaring)
Door deze jongen krijg je absoluut het foute beeld van liefde en sex.

Kies iig voor jezelf, dat doet iedereen en dat is ook belangrijk.
Jij bent voor jezelf de belangrijkste persoon.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:26

Mannen zeggen soms dingen die jij graag wilt horen, om te krijgen wat ze willen. Heb dat soort dingen nou al een paar keer meegemaakt... Achteraf menen ze er vaak geen bal van! Niet dat elke vent dat doet en heus niet alle mannen zijn slecht, maar als ik jou verhaal zo lees zou hij het best in een opwelling gezegd kunnen hebben.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:28

Isabonny schreef:
Tjeesus, ik weet niet of dit gedrag bij ADHD past, zou best kunnen, maar...passen jullie dan wel goed bij elkaar?
Hij heeft een probleem en jij hebt blijkbaar ook een probleem(pje).
Als je dat niet tesamen kunt oplossen, er geen middenweg in kunt vinden, dan lijken jullie me niet bij elkaar te passen, al ziet het plaatje in je profiel er nog zo mooi uit.

Als jij moeite met sex hebt (om wat voor reden dan ook) en hij heeft moeite er mee om daar begrip voor op te brengen, dan past het dekseltje gewoonweg niet op het potje.
Jij doet blijkbaar wel je best om aan zijn wensen te voldoen, maar hij denkt daarbij totaal niet aan jouw.
Lijkt me een ongezonde situatie.

Ik weet dat er vrouwen zijn, die koste wat kost, bij hun vent blijven(zoals bijv. in geval van huiselijk geweld), omdat ze zo van hem houden. Maar ze maken zich er zelf (geestelijk)helemaal kapot mee. Zorg ervoor dat jouw dat niet gebeurd. Je bent nog jong. Je kunt nog alle kanten uit met je leven. Hij is niet de laatste man op aarde. Er zijn er genoeg die wel normaal met jouw "tegenzin" in sex kunnen omgaan en die je nergens toe zullen dwingen.
Want als je van te voren meld dat je straks sex wilt, dan dwing je het gewoonweg af. Mij zakte de mond open toen ik het las. Mijn maag draaide zich om en het enigste wat in me opkwam was...walging... Bah, zoiets hoefde me niemand te flikken. Hoe veel ik ook om hem zou geven.
Mag wel zo zijn dat mannen sexueel veel actiever zijn (over het algemeen genomen), maar dat betekend niet dat ze er gemakshalve maar van uit moeten gaan dat wij ons daar maar naar schikken! Het is een tweerichtingsverkeer.

We lijken totaal niet op elkaar, en we verschillen dag en nacht..
Maar dit was juist waardoor het zo goed werkte!
Ik ben heel rustig, en hij is heel druk..
Hierdoor werd ik wat levendiger en hij wat rustiger..
En zo zijn er meerdere dingen Lachen

En ik denk dat je bij elke relatie wel dingen hebt die je moeilijk op kan lossen samen..
Het is echt geen verkeerde jonge..
Hij is gewoon nogal "lomp" en brengt het ook vaak zo..
Hij zegt het eerst, en denkt er dan pas overna..
En qua seks, denk ik dat hij het ook nog niet zo rot bedoeld..
Zn mannelijke ëgo is denk gewoon een beetje geschaad... Hij wil het wel snappen , maar hij kan het niet..
Hij doet echt zijn best wel denk ik..
Volgens mij is hij ook gewoon gek op me, maar zit zijn ego een beetje in de weg..
En weet hij even niet hoe hij ermee om moet gaan..
Het is een man, die zijn gevoelens nooit laat spreken en nooit laat zien.. (de gevoelige gevoelens zegmaar Tong uitsteken ) en nou ja, op dit soort momenten is het gewoon moeilijk voor hem, omdat hij niet weet wat hij ermee aan moet.. (denk ik)

Ulfeino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:33

Ik krijg uit jou verhaal het idee dat hij meer van jou verwacht, dit maak ik op uit zijn reactie op zijn laatste sms.
Krijg het idee dat jij te meegaand bent en hem dat dwars zit, daarnaast zit de sex hem overduidelijk dwars.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik zou er toch serieus over nadenken om hier hulp bij te zoeken, denk dat hij dat ook heel erg zou waarderen.
En vragen wat hem dwars zit, niet afwachten in angst denk echt dat dat het juist is wat hij niet leuk aan jou vindt.

Sterkte

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:34

rakni schreef:
Ik vind het nogal kinderachtig dat hij alles per sms doet terwijl hij genoeg mogelijkheid heeft gehad met je te spreken in de uren daarvoor. Ik raad je dan ook aan niet terug te sms'en. Dit is echt geen goede manier van communiceren over zoiets belangrijks en ingewikkelds!

Tja, seks is nu eenmaal wel belangrijk en iets waar een relatie op kan stuklopen... Ik zie een aantal reacties over dat het zo egoistisch is van hem maar ik begrijp het eigenlijk wel. Of ben ik nu te eerlijk voor heel bokt?

Beide partijen moeten ervoor open staan erin te ontwikkelen richting elkaar.

Ik hoop dat je hem snel face to face kunt spreken om het erover te hebben.

En meis, als je echt verliefd bent raak je inderdaad afhankelijk! Dat is ook wat echte liefde gewoon met je doet.

Daarom baal ik er zo ontzettend van dat hij met rust gelaten wil worden..
En dat hij er pas mee komt als ik thuis ben:S
Terrwijl ik bij hem heb geslapen!
Al had hij het vanochtend gelijk gezegt, hadden we het allebei allang uitgepraat kunnen hebben..
Maar we zijn helaas allebei niet echt praters, dus dat maakt het wel extra moeilijk..
Maar als het gaat om mn relatie redden, wil ik toch wel alles op alles zetten..

kavama schreef:
Als je van te voren per sms aangekondigt krijgt dat je sex zult gaan hebben is de romantiek ver te zoeken.

Ik weet niet of ik op die manier verder zou willen.
Sex is belangrijk in een relatie, maar wederzijds respect nog meer.
En als hij veel sex wil en jij kunt hem dat niet geven, moet hij iemand zoeken die dat wel kan, hij zal het dan waarschijnlijk dan toch wel buiten de deur gaan doen, het is immers zo belangrijk voor 'm.

Ik heb haast wel een idee waar jouw probleem ligt,.. (kan het natuurlijk helamaal mis hebben )
Ik denk best dat als je nare dingen hebt meegemaakt wat betreft sex dat het best wel mogelijk is om van sex te genieten, mits je maar een goed persoon hebt. ( spreek helaas uit ervaring)
Door deze jongen krijg je absoluut het foute beeld van liefde en sex.

Kies iig voor jezelf, dat doet iedereen en dat is ook belangrijk.
Jij bent voor jezelf de belangrijkste persoon.

Ja hij is ook niet echt romatisch Tong uitsteken
En nou ja, we hebben het ookal wel gedaan.. En we doen het nogsteeds.. Omdat ik dus echt van hem hou , en hem vertrouw,,
Het is denk voor hem gewoon niet spontaan en vaak genoeg..

joyce2 schreef:
Mannen zeggen soms dingen die jij graag wilt horen, om te krijgen wat ze willen. Heb dat soort dingen nou al een paar keer meegemaakt... Achteraf menen ze er vaak geen bal van! Niet dat elke vent dat doet en heus niet alle mannen zijn slecht, maar als ik jou verhaal zo lees zou hij het best in een opwelling gezegd kunnen hebben.

Nee zo is hij echt niet.. (gelukkig)
Hij is heel eerlijk daarin.. (soms te eerlijk Tong uitsteken )
Hij zegt gewoon wat hij denkt, en wat hij vind en draait er niet om heen..
Daardoor hebben we soms ook wel eens ruzie..
Want dan zegt hij in een boze bui iets, en bedoelde hij het achteraf ook niet zo.. Hoop dat dat deze keer ook zo is..

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 10:37

Ulfeino schreef:
Ik krijg uit jou verhaal het idee dat hij meer van jou verwacht, dit maak ik op uit zijn reactie op zijn laatste sms.
Krijg het idee dat jij te meegaand bent en hem dat dwars zit, daarnaast zit de sex hem overduidelijk dwars.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik zou er toch serieus over nadenken om hier hulp bij te zoeken, denk dat hij dat ook heel erg zou waarderen.
En vragen wat hem dwars zit, niet afwachten in angst denk echt dat dat het juist is wat hij niet leuk aan jou vindt.

Sterkte

Ja dat ben ik ook.. En hij heeft ook gezegt dat ik meer van me af moet bijten.
Maar zo zit ik niet in elkaar..
Als het me echt niet zint, laat ik het natuurlijk wel weten..
Maar verder, ben ik eigenlijk te "makkelijk" en dat vind hij idd niet echt leuk..
Ik probeer ook wat meer te laten merken hoe ik erover denk, of wat ik ervan vind.. Maar ja, ik zal nooit zo worden, want zo zit ik niet in elkaar..