Ik hou heel veel van der maar....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stal_Fiore

Re: Ik hou heel veel van der maar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:57

Mijn moeder mag! Ben twee weken terug beuwst van geworden hoe snel je ze kwijt kan zijn. Vader van een "nichtje' van me is zomaar overleden, hartaanval. ben nu dus heel voorzichtig met mn ouders...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 21:59

me stiefvader zingt niet, die fluit alleen de hele tijd het deuntje van KPN en zegt dan ken nie game nie Huilen van het lachen maar dat is eerder hylarisch dan irri ROFL

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:00

Mijn megahippe moeder *LOL* zingt gelukkig erg mooi Haha! Haha!

Alleen over mn vader moeten we maar niet beginnen, en mn stiefvader trouwens ook niet ROFL

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:16

Mijn moeder zingt ook altijd. Clown Gelukkig niet zo heel hard en is het ook nog wel om aan te horen. Haha!

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:17

Mijn moeder zingt vaak liedjes die ze kent heel enthousiast mee. En dan het liefst erg hard, en erg vals Huilen van het lachen

Jasmijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:32

Haha ik wilde dat m'n moeder dat zong. Mijne zingt meestal niet echt mee, en anders zijn het de meest verschrikkelijke nummers van jaren terug Huilen van het lachen

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 22:38

Hahaaa, als ik kinderen had kunnen krijgen hadden ze toch ook geregelt van mijn zang talent mogen genieten ahummm.
Denk dan dat ik als rare moeder gezien zou zijn als je nummer keihard meezingt met de titel "join me in death" Clown

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 23:41

Tja iedereen zingt hier heel de dag dus dat scheelt al een hoop! Maar inderdaad soms gaat het wel lekker vals hahaha

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 23:45

Mijn moeder kan erg goed zingen. Maar het is ook soms heel irritant als je in de winkel loopt en ze de hele tijd mee lopt te blèren. Ik vind het overigens ook irritant als andere mensen mee bleren in de winkel Huilen van het lachen

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 23:45

Mijn moeder zingt ook, erg vals, maar dat maakt niet uit, als ze het maar niet in het openbaar doet Nagelbijten / Gniffelen, ik zing ook heel veel, voordeel 1 daaraan is dat ik wel zuiver zing, nadeel is dat ik vooral Duitse nummers uit musicals zing en dat vind niet iedereen even leuk Nagelbijten / Gniffelen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 23:52

Oh zo vreselijk irritant of met concerten op tv zit ze te zeuren dat die mensen er daar doorheen gaan zingen: en wat doet ze dan zelf; juistem Clown
En als ik er dan wat van zeg mag ik niks zeggen Nagelbijten / Gniffelen

Ik durf niet meer te zingen in het openbaar, vooral niet bij mn moeder, stond ooit eens te zingen in een kamer toen ik 9 was ofzo, vliegt de deur opeens over met een lachende moeder en zegt ze: dat was heel mooi hoor!
Zij zijn groot en ik is klein! Tuuurlijk..

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:01

Ben ik blij dat mijn moeder goed kan zingen. Samen keihard meezingen met Coldplay enzo. Haha! Kan me er niet aan ergeren eigenlijk, vind het wel grappig als ze meezingt en ook een teken dat ze goed in d'r vel zit. Lachen

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:12

Onassa schreef:
Hahaaa, als ik kinderen had kunnen krijgen hadden ze toch ook geregelt van mijn zang talent mogen genieten ahummm.
Denk dan dat ik als rare moeder gezien zou zijn als je nummer keihard meezingt met de titel "join me in death" Clown

Ik mag van mijn dochter van 7 niet meer zingen. Koe
Zelf heeft ze (helaas) mijn zangtalent geërfd. Ach gut

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:14

Mijn moeder heeft het lang geleden opgegeven... Ze heeft ooit in een ver verleden de lerarenopleiding gedaan, en ze moest op haar stage gaan zingen met de kids. De kids hebben zo hard gelachen dat de leraar uit het lokaal ernaast kwam kijken wat er in hemelsnaam aan de hand was...
Gelukkig heeft ze toen het zingen in het openbaar opgegeven.

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 08:23

Mijn moeder kan er ook wat van. Dan denk je rustig muziek te luisteren,nou niet dus Huilen van het lachen

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 08:28

Ja hier nog zo'n moeder, ze is hardstikke lief, maar zingt altijd mee, en vaak best wat verkeerde woorden er tussen en ik onthoudt altijd bijna alle teksten, dus erger me rot als ze er dan zelf weer een andere tekst van breit. Maar goed, we zitten ook vaak samen in de auto te zingen, dat wil ook niemand horen denk ik.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 08:34

Oef, leuk topic *LOL*
Ik heb er een die de hele dag aan de laptop muziek zit te dl-en en te draaien.. Soms met de dopjes in, maar vaker op zo'n i-pod-dock dat we mee mogen genieten.. Vaak zingt ze ook mee **en hoe wil je ook niet weten ROFL ** en ontzettend hard klappen, ook niet in de maat... Verschrikkelijk Nagelbijten / Gniffelen

waypoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:16

Onassa schreef:
koester jullie zingende moeders meiden, ik zou willen dat ik de mijne nog kon horen zingen.

jep, helemaal mee eens ...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:24

Oef..mijn moeder deed dat altijd op zondag ochtend..Idd met koptelefoon op en dan súper vals meezingen. En de pest is dat wij houten vloeren hebben en mijn kamer precies boven de stereo installatie staat..Maar, gelukkig ben ik nu meestal int weekend bij mn vriend, dus heb ik geen last meer van dat gebler!

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:58

Ik heb een hele lieve schoonmoeder die van de week een kerst cd had opgezet en lekker aan het meezingen was. Kvond het niet zo erg hoor, moest er wel van lachen! Haha! Zo erg was het niet zeg maar Tong uitsteken

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:59

Mijn moeder is zangeres dus vals zingt ze iig niet, maar ze zingt natuurlijk wel veel en dat is soms best irritant *LOL*. Gelukkig zingt ze niet mee met top40 muziek ofzo en houdt ze het mooi bij haar eigen muziek, dat vind ik al heel wat haha.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:02

Mijn moeder zingt en danst er dan ook nog eens bij. Je kunt je voorstellen: geen fijn gezicht en het klinkt nergens naar Clown Nu woon ik niet meer thuis, dus heb ik er geen last meer van (gelukkig Haha! )... Maar ach, als zij er vrolijk van wordt laat ik haar lekker gaan. Beter een vals zingende moeder die heel vrolijk is, dan een stille moeder met een slechte bui denk ik dan maar..

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:03

haha in huis is nog niet zo erg maar mijn moeder doet het ook in de winkel Verdrietig en dan weet ze de tekst ook nog niet goed ( rihanna >> shut up en CRY in plaats van drive Clown

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:22

mijn moeder zingt altijd mee met van die 'oudemensen-bandjes' in de stad
haha
'màhàm, ik schaam me dood' Bloos

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:25

Geen moeder, maar wil een vriend die vaak zingt en totaal niet kan zingen! Haha!
Ik vind er dus niets romantisch aan als ie speciaal voor mij mee gaat zingen met een liefdesnummer Clown
Hij zit nu in laatste jaar van de pabo en loopt stage en op zijn stage beoordelingsformulier stond zelfs dat ie heel goed deed, maar dat ie die psalmen absoluut niet kan zingen, omdat hij vreselijk vals en uit de maat zingt Haha!