Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
maar dat is eerder hylarisch dan irri
zingt gelukkig erg mooi
Haha!
Gelukkig niet zo heel hard en is het ook nog wel om aan te horen.
, ik zing ook heel veel, voordeel 1 daaraan is dat ik wel zuiver zing, nadeel is dat ik vooral Duitse nummers uit musicals zing en dat vind niet iedereen even leuk

Tuuurlijk..
Kan me er niet aan ergeren eigenlijk, vind het wel grappig als ze meezingt en ook een teken dat ze goed in d'r vel zit.
Onassa schreef:Hahaaa, als ik kinderen had kunnen krijgen hadden ze toch ook geregelt van mijn zang talent mogen genieten ahummm.
Denk dan dat ik als rare moeder gezien zou zijn als je nummer keihard meezingt met de titel "join me in death"

** en ontzettend hard klappen, ook niet in de maat... Verschrikkelijk
Onassa schreef:koester jullie zingende moeders meiden, ik zou willen dat ik de mijne nog kon horen zingen.

. Gelukkig zingt ze niet mee met top40 muziek ofzo en houdt ze het mooi bij haar eigen muziek, dat vind ik al heel wat haha.
Nu woon ik niet meer thuis, dus heb ik er geen last meer van (gelukkig
)... Maar ach, als zij er vrolijk van wordt laat ik haar lekker gaan. Beter een vals zingende moeder die heel vrolijk is, dan een stille moeder met een slechte bui denk ik dan maar.. 
en dan weet ze de tekst ook nog niet goed ( rihanna >> shut up en CRY in plaats van drive