Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Snackie schreef:Ahhh dat is zooo ranzig!
Die van mij schijt met de deur open! en als ik hem dat zeg... dan zegt ie dat dat de kat was
de mijne doet bijna alles behalve strijken, de was en toilet en badkamer lekker poetsen
, ik heb hem dan ondertussen zelf al maar geleegd
. Wel zet hij altijd de containers buiten en zorgt dat ze weer bij huis komen. 's avonds haalt ie brood uit de vriezer
. ellepel schreef:die van mij veegt na het plassen keurig netjes het randje schoon en doet de bril naar beneden![]()
wat huishouden betreft;
ik ben misschien ouderwets,maar ik vind dat degene met de meeste vrije tijd het huishouden kan doen.
in mijn geval werk ik 25 uur en heb dus voldoende tijd voor het huishouden.
mijn vriend hoeft alleen de auto schoon te houden en verder hoeft hij niks te doen
en that's it! Vind hij dus meehelpen in het huishouden. Voorts doe ik niet meer naar zijn spullen zoeken, laat ik hem nu zelf doen.
In de hoop dat hij netter wordt. _Luziream schreef:Het enige waar ik me aan irriteer is dat manlief vaak dat Flush dingetje van de WC onderpoept!!!!![]()
maar vriendje is nu een week weg dus ga lekker soppen en alles lekker opgeruimd in mijn eigen tempo haha en bij ons doen we eigenlijk alles wel samen
!
!).
.
.
. Het komt er op neer dat we geen van beiden erg huishoudelijk zijn aangelegd, maar ik zie wel meer dan hij. Vriendlief regelt altijd de afvalvoorziening (zak wisselen, in de keuken althans, containers op tijd buiten). Koken doe ik altijd, ben nu eenmaal eerder thuis en kook makkelijker uit mijn hoofd. Vriendje gaat eerst uitgebreid de post bekijken, door het huis rommelen, tegen die tijd ben ik al 10x klaar. Hij kookte wel eens aan de hand van zo'n receptenkaartje van C1000, zocht hij ook zelf de boodschappen bij elkaar
. Hadden we uiteindelijk een heerlijk stukje vlees op ons bord... met niks erbij
.
. Laatst heeft hij na veel aandringen eindelijk eens de badkamer gesopt. Hij was uren bezig, maar wat hij nou precies gedaan heeft, ik zou het niet weten, ik kon geen verschil ontdekken
.
.
hhaha