Vanaf januari betalen voor hyves???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissy_

Re: Vanaf januari betalen voor hyves???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:57

Jaa al die doorstuurmailtjes zijn onzin. Je moet gewoon even logisch nadenken. Als het betaald zou worden, zou je wel een officieel mailtje van de beheerder krijgen. En over die doorstuurmailtjes waar je mensen zogenaamd mee kan helpen is ook echt onzin, hoe kan je nou iemand helpen door een mailtje te sturen?? Ik vind ze altijd vreselijk irritant en snap alsnog niet dat er mensen zijn die ze echt fanatiek gaan doorsturen Clown

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:58

Het is gelúl Haha! Die stomme doorstuurmailjtes ook altijd!
Dus Chris ben het helemaal met je eens! *LOL*

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:59

ik heb er nog geen een Verward Clown ROFL

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:00

Ik snap ook niet dat mensen die onzin door blijven sturen. Heeft totaal geen zin en je helpt er echt geen goed doel mee. Ik verwijder ze altijd direct, lees ze ook niet en vertel de verzenders ook meestal dat het geen zin heeft. Lachen

Allemaal verzonnen door een mafketel, die niets beters te doen heeft. Sigaar

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 22:04

Twiggy2008 schreef:
Ik snap ook niet dat mensen die onzin door blijven sturen. Heeft totaal geen zin en je helpt er echt geen goed doel mee. Ik verwijder ze altijd direct, lees ze ook niet en vertel de verzenders ook meestal dat het geen zin heeft. Lachen

Allemaal verzonnen door een mafketel, die niets beters te doen heeft. Sigaar

Inderdaad Huilen van het lachen Je moet ook wel een beetje triest figuur zijn om die mailtjes te verzinnen Huilen van het lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:08

En toch is het eigenlijk best sneu want sommige mensen maken zich onterecht zorgen!
Zo zit mijn schoonmoeder pas sinds kort achter een pc + internet.
Ook zei kreeg dergelijke mailtjes en maakte zich al zorgen dat ze het misschien al wel betaald had omdat dat in dat mailtje stond Scheve mond

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:18

_WenDy schreef:
Citaat van de voorpagina van hyves;

Hyven altijd gratis

8 dec, 14:48, 74120 x bekeken
We hebben veel bezorgde emails en krabbels ontvangen over het gerucht dat Hyven binnenkort niet meer gratis zou zijn.
Dat is natuurlijk niet waar, Hyven blijft altijd gratis.
Dus maak je geen zorgen, je kunt ook in 2009 nog gewoon een rondje betalen voor je vrienden, hoeveel je ook Hyved.

Oh ja, eigenlijk kun je wel stellen dat alle geruchten die per groepsbericht worden rondgestuurd nep zijn.
Dat geldt dus ook voor berichten over dat de Buddypoke app een virus op je pc zou zetten!
Stuur deze berichten niet door, het zorgt naast paniek om niets voor veel irritatie.
Dan weet je dat voor de volgende keer. Knipoog

Staat wel een vette taalfout in Huilen van het lachen

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 23:23

pff, hier nog iemand die daar zo gek van werd... zo is 't toch ook 's rond gegaan over MSN toen.. ook niks van waar... beetje logsich na denken, kan soms ook helpen (is niet aanvallend bedoelt ofzo hoor Knipoog) maar als zoveel mensen gebruik maken van iets wat veel gebruikt word daar geld voor gevraagt moet worden, zijn ze toch snel al wat leden kwijt lijkt mij Knipoog

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 13:41

ik doe daar niet eens meer aan, aan doorstuur mailtjes. Er worden ook wel eens vuile mails verstuurd over hyves. Zoals bij ons in de buurt zou een stal zijn met het rhinovirus, wat dus gelul was. Maar ja die mensen kunnen hierdoor wel weer klanten tijdelijk kwijt zijn of wedstrijden die moesten worden afgezegt wegens te weinig deelname. Die stal was vorig jaar ook al doelwit, zou toen ook rhino moeten zijn geweest. Ik liep daar momenteel stage nou niks aan de hand.

Vind het gewoon heel stom die mailtjes en berichtjes, slaat nergens op. wat heeft het voor nut?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:53

Zwitsal schreef:
Mas schreef:
Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)
Zou dat dan ook nep zijn? Scheve mond

serieus, daaraan zou ik niet eens twijfelen. tuurlijk is dat nep.
weet je hoeveel mensen er op hyves zitten. als maar de helft zo'n mailtje door zou sturen, zou je een half land van operaties kunnen voorzien (nouja, misschien een beetje overdreven Tong uitsteken).

Bloos Bloos
Daar zit wat in ja, maar ik vind het wel erg dat mensen zoiets verzinnen zeg,
vooral voor mensen die wel in zo'n situatie zitten...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:00

Omdat het om een hoax gaat, wordt er hier een slotje geplaatst.