Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die stomme doorstuurmailjtes ook altijd!
Twiggy2008 schreef:Ik snap ook niet dat mensen die onzin door blijven sturen. Heeft totaal geen zin en je helpt er echt geen goed doel mee. Ik verwijder ze altijd direct, lees ze ook niet en vertel de verzenders ook meestal dat het geen zin heeft.![]()
Allemaal verzonnen door een mafketel, die niets beters te doen heeft.
Je moet ook wel een beetje triest figuur zijn om die mailtjes te verzinnen
_WenDy schreef:Citaat van de voorpagina van hyves;
Hyven altijd gratis
8 dec, 14:48, 74120 x bekeken
We hebben veel bezorgde emails en krabbels ontvangen over het gerucht dat Hyven binnenkort niet meer gratis zou zijn.
Dat is natuurlijk niet waar, Hyven blijft altijd gratis.
Dus maak je geen zorgen, je kunt ook in 2009 nog gewoon een rondje betalen voor je vrienden, hoeveel je ook Hyved.
Oh ja, eigenlijk kun je wel stellen dat alle geruchten die per groepsbericht worden rondgestuurd nep zijn.
Dat geldt dus ook voor berichten over dat de Buddypoke app een virus op je pc zou zetten!
Stuur deze berichten niet door, het zorgt naast paniek om niets voor veel irritatie.
Dan weet je dat voor de volgende keer.
) maar als zoveel mensen gebruik maken van iets wat veel gebruikt word daar geld voor gevraagt moet worden, zijn ze toch snel al wat leden kwijt lijkt mij
Zwitsal schreef:Mas schreef:Wat ik me dan afvraag he... ik heb ook weleens een bericht gehad over een meisje dat ernstig ziek zou zijn. Hyves zou ze 5 ct geven voor elke keer dat het bericht werd doorgestuurd en daarmee zouden ze een dure operatie kunnen betalen. (zoiets was het)
Zou dat dan ook nep zijn?
serieus, daaraan zou ik niet eens twijfelen. tuurlijk is dat nep.
weet je hoeveel mensen er op hyves zitten. als maar de helft zo'n mailtje door zou sturen, zou je een half land van operaties kunnen voorzien (nouja, misschien een beetje overdreven).