Winter Efteling

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurtje100

Re: Winter Efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 09:24

Weet niet of je dit nog leest, maar ik zou die vermoeidheidsziekte echt even aangeven. De Efteling is vaak best een 'sociaal park', en dan kun je waarschijnlijk lekker de droomvlucht enzo in zonder te wachten.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 09:25

Ja, maar ik wil liever niet een rolstoel in, want daar vind ik mezelf nog te 'goed' voor, in de zin van gezond genoeg om te lopen.. Bloos!ps:

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 09:52

Ja, dat snap ik ook wel weer. Je zou kunnen proberen of je zonder rolstoel voor mag, maar dat is voor de Efteling natuurlijk lastiger communiceren naar andere gasten. Toen ik er was, was ook bijna nergens een lange rij, alleen de droomvlucht, misschien dat je die op het einde kunt meepakken, dat zal wel wat schelen. Of even vragen aan de kassa wanneer het daar vaak het rustigst is.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:00

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar de Winter Efteling geweest en wát was het mooi en bijzonder! Lovers
Dit jaar ga ik weer met mama (is ons dagje uit) op 2 januari, beviel ons prima vorig jaar.

Bij ons was er alleen een wachtrij voor de Droomvlucht, maar ook die liep eigenlijk best snel door.
Ik wens je een hele fijne dag vandaag, geniet ervan en geef je ogen de kost, want het is echt práchtig! Lachen

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:07

ik ben gisteren geweest (pas de derde keer dit jaar) met een bedrijfsfeest en het was te gek. Gisteren was de Bob gewoon open en er zijn genoeg attractie's open om je bezg te houden, inderdaad overal kampvuren met banken eromheen, een heleboel lichtjes. Lang gewacht bij droomvlucht (45 minuten). Ga gewoon lekker genieten en pak een stukje donker mee (kippenvel gevoel). Ze reden er gisteren ook rond met een koets met 2 friezen ervoor (kwijl).

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:13

Ze rijden altijd in de winter rond met friezen , verder kom allemaal naar het Poffertje Haha! leuk en gezellige tent om wat lekkers te drinken en te eten Knipoog (daar werk ik , tegenover het carrouselpaleis)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 10:18

Wat een leuke reacties, ik krijg er helemaal zin in!!
De planning was om een uur eerder weg te gaan, om 12 uur, maar aangezien ik helemaal niet fit ben, word het toch maar weer 1 uur. Het is half uurtje rijden (dacht dat het veel verder was) en ik wil gewoon graag in het donker daar zijn!
Een koets met paarden.. Ik ga vast oefenen om een heel lief gezicht op te zetten, want vriendlief heeft een hekel aan paarden en ontwijkt ze dus ook liever Haha!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 10:28

Ach en anders neem je toch die rolstoel! Niet vechten tegen jezelf hoor en gewoon lekker genieten van een dagje uit!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:42

En ben je geweest? Ik vond het weer mooi!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-08 07:32

Ja, ik ben geweest! Waren er om kwart voor 2 en gingen om kwart over 7 weer weg, maar ik vond het lang genoeg! Hebben volgens mij ook bijna alles gezien en gedaan (behalve de Bob, dat durfde ik niet). Wij hadden ook het geluk dat we overal maar 10/15 minuten moesten wachten en bij de Pagode zelfs zo door konden lopen! Het was ook zeker heel erg mooi 's avonds! Echt een heerlijke dag gehad! Alleen de Villa Volta vond ik vre-se-lijk, haha.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:42

ik ga morgen,yippie!
het staat op de website als een van de 2 rustigste dagen!!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:35

Ik ga ook morgen Haha! Ha heb er zin in.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:31

Marilla schreef:
Ja, ik ben geweest! Waren er om kwart voor 2 en gingen om kwart over 7 weer weg, maar ik vond het lang genoeg! Hebben volgens mij ook bijna alles gezien en gedaan (behalve de Bob, dat durfde ik niet). Wij hadden ook het geluk dat we overal maar 10/15 minuten moesten wachten en bij de Pagode zelfs zo door konden lopen! Het was ook zeker heel erg mooi 's avonds! Echt een heerlijke dag gehad! Alleen de Villa Volta vond ik vre-se-lijk, haha.

Wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt,
super dat je alles hebt kunnen doen en zien wat je wilde Lachen

Ga je volgend jaar weer? Haha!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-08 10:47

Ja natuurlijk Haha!
Ik kreeg alleen mijn vriend niet in die paardenkoets, dat was wel jammer Knipoog

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 21:59

Ik heb het erg leuk gehad vandaag Haha!

dlientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 22:01

ik ga ook morgen Haha!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 23:52

Shego schreef:
ik ga morgen,yippie!
het staat op de website als een van de 2 rustigste dagen!!

Daar moet je echt niet naar kijken ... net als vorige week t weekend was rustige dag volgens de planning nja t was net zo druk als een super drukke dag Knipoog zegt echt niks..

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 00:51

Ik ga over 2 weken!
Heb er nu al zin in Haha!
Enne, voor de mensen die al geweest zijn; zijn de Pegasus en de Python open?

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:40

Nee bij ons waren die helaas niet open Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:50

In principe zijn alle buitenattracties van het Ruigrijk gesloten, evenals de Pirana en de Roeivijver. Lachen
De bobslee is op mooie dagen wel geopend, vorig jaar (2 januari) was hij bijvoorbeeld wel gewoon open.

Citaat:
De Vliegende Hollander, Bobbaan, Python, Piraña, Roeivijver en Pegasus zijn niet geopend tijdens de Winter Efteling.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:04

De Bob was bij ons indd wel open gisteren Ja

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:03

ja idd unfaithful de bob was open heb ik ook gezien...zat jij toevallig ook bij het kampvuur bij het spookslot rond half zes?
toen er zo`n gospelkoor kwam?zo ja dan was ik het meisje met rood haar dat zo chagrijnig keek xD(wou de pandadroom in maar m'n zussen (vivalavida en dwaallicht hier)wouden perse blijven haha
er stond wel een superlange rij bij de droomvlucht daar hebben we een uur staan wachten.Villa volta maar 10 minuten en dat was leuk!!!!

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:20

Blinnii schreef:
In principe zijn alle buitenattracties van het Ruigrijk gesloten, evenals de Pirana en de Roeivijver. Lachen
De bobslee is op mooie dagen wel geopend, vorig jaar (2 januari) was hij bijvoorbeeld wel gewoon open.

Citaat:
De Vliegende Hollander, Bobbaan, Python, Piraña, Roeivijver en Pegasus zijn niet geopend tijdens de Winter Efteling.

Hè balen..
Ach ja, de winterefteling is op zichzelf de moeite waard, ook zonder het ruigrijk.
En het geeft weer een excuus om in de zomer terug te gaan Haha!

fleur_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:22

Ik ga er woensdag heen! Haha!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 00:35

Shego schreef:
ja idd unfaithful de bob was open heb ik ook gezien...zat jij toevallig ook bij het kampvuur bij het spookslot rond half zes?
toen er zo`n gospelkoor kwam?zo ja dan was ik het meisje met rood haar dat zo chagrijnig keek xD(wou de pandadroom in maar m'n zussen (vivalavida en dwaallicht hier)wouden perse blijven haha
er stond wel een superlange rij bij de droomvlucht daar hebben we een uur staan wachten.Villa volta maar 10 minuten en dat was leuk!!!!

Hmmm nee ik zat niet bij het kampvuur maar ik was op dat moment wel bij het spookslot! Liep daar toen rond enzo en heb dat gospelkoor ook gezien! Ik was er met Pasjee @ Bokt haha. Wij gingen eigenlijk meteen naar de Droomvlucht toen we het park ingingen dus toen hoefden we er maar 10 minuten te wachten, dat was wel lekker. En bij de Vogelrok konden we steeds gewoon doorlopen en instappen Haha!