Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ps: 
leuk en gezellige tent om wat lekkers te drinken en te eten
(daar werk ik , tegenover het carrouselpaleis)
Ha heb er zin in. Marilla schreef:Ja, ik ben geweest! Waren er om kwart voor 2 en gingen om kwart over 7 weer weg, maar ik vond het lang genoeg! Hebben volgens mij ook bijna alles gezien en gedaan (behalve de Bob, dat durfde ik niet). Wij hadden ook het geluk dat we overal maar 10/15 minuten moesten wachten en bij de Pagode zelfs zo door konden lopen! Het was ook zeker heel erg mooi 's avonds! Echt een heerlijke dag gehad! Alleen de Villa Volta vond ik vre-se-lijk, haha.

Shego schreef:ik ga morgen,yippie!
het staat op de website als een van de 2 rustigste dagen!!
zegt echt niks.. 

Citaat:De Vliegende Hollander, Bobbaan, Python, Piraña, Roeivijver en Pegasus zijn niet geopend tijdens de Winter Efteling.
Blinnii schreef:In principe zijn alle buitenattracties van het Ruigrijk gesloten, evenals de Pirana en de Roeivijver.
De bobslee is op mooie dagen wel geopend, vorig jaar (2 januari) was hij bijvoorbeeld wel gewoon open.Citaat:De Vliegende Hollander, Bobbaan, Python, Piraña, Roeivijver en Pegasus zijn niet geopend tijdens de Winter Efteling.
Shego schreef:ja idd unfaithful de bob was open heb ik ook gezien...zat jij toevallig ook bij het kampvuur bij het spookslot rond half zes?
toen er zo`n gospelkoor kwam?zo ja dan was ik het meisje met rood haar dat zo chagrijnig keek xD(wou de pandadroom in maar m'n zussen (vivalavida en dwaallicht hier)wouden perse blijven haha
er stond wel een superlange rij bij de droomvlucht daar hebben we een uur staan wachten.Villa volta maar 10 minuten en dat was leuk!!!!