magda_90 schreef:Ik was eigenlijks met stomheid verslagen toen ik hoorde dat de supermarkt (waar ik werk) 24 december om 7 uur in de ochtend open gaat i.p.v. de gebruikelijke 8 uur. Ik kan mij niet bepaald het nut indenken hiervan, vooral omdat wij die maandag en dinsdag daarvoor normaal open zijn.
Daarom eigenlijks een vraag aan de mensen hier, zouden jullie een dag voor kerst daadwerkelijk zo vroeg boodschappen halen?
[edit] na het herlezen te hebben komt de vraag een beetje bot over. Ik bedoel het niet zo bod. Ik was erg verbaasd over deze beslissing namelijk vandaar dat ik nieuwsgierig was naar hoe de klant, jullie dus, hierover zou denken
de winkel waar ik werk gaat dan ook om 7 uur open, daar verbaasde ik me idd ook over!
maar als klant zijnde, zou ik persoonlijk in ieder geval niet om 7 uur voor de deur staan. maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de hele dag moeten werken, die het wel fijn vinden dat ze toch nog even tijd hebben om boodschappen te halen

. Het was inderdaad voor de werkende mensen, die zo nog even snel de laatste verse dingen voor kerst konden halen.

Zie het ook zo ontiegelijk vaak. Zelfs 1 keer wilden we openen, gewoon 8 uur en denk dat het 2 maanden geleden was, maar de deur wilde niet open. Ging een klant aan de buitenkant proberen de deuren ui elkaar te duwen. Hebben echt boos op een harde toon gezegd dat als die zo door gaat de deuren dadelijk helemaal niet meer opengaan en we meteen even zijn naam etc noteren zodat hij voor de vernieling mag opdraaien. Moet toch niet gekker worden
overigens haalt deze man echt elke ochtend behalve zaterdag om 8.00 uur zijn 6 tot 10 biertjes. Tja je zou maar zonder zitten
.