Voucher als "kerstpakket"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

Re: Voucher als "kerstpakket"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:41

Hee tallie je bent weer terug zie ik hahah!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:49

Ik had een pluim van mijnpluim.nl, de rode en dus goedkoopste versie. Moet zeggen dat ik geen enkel ding ;echt leuk vind...jammer genoeg! Ik ga dus maar langs de Rituals en ga daar iets uitkiezen

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 14:57

wij krijgen ook de rode.. Ik ga met collega voor 2 personen onbeperkt pannekoeken eten voor 1 uur op zo`n boot haha, je kan per voucher 2 personen Nagelbijten / Gniffelen

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 13:08

Ik heb er 1 van de organisatie gekregen waar ik vrijwilligerswerk voor doe.
Van mijn normale baan heb ik een kerstpakket gekregen.

Je krijgt het en ik vind het wel leuk, allebei Haha!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:40

Mijn moeder krijgt er ook elk jaar en twv. 50 euro geloof ik. Ik vind t een uitkomst! ipv. als dat snoep en eten wat je erin aantreft kan je zelf iets leuks uitzoeken!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:45

DE PLUIM? Heb ik vorig jaar ook gehad, nog steeds niet opgemaakt Nagelbijten / Gniffelen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:49

Wij hebben een bon gekregen voor www.mijntinteling.nl en daar vind ik persoonlijk een aantal leuke dingen tussen staan.

Zelf heb ik de keuze gemaakt voor een canvasdoek van 50 bij 70 met mijn paard erop in het zwart/wit. Ik heb al een heel mooi plekje bedacht aan mijn muur Lovers

En ja, ik vind dit een top kado, er zit een mooie herinnering aan vast en een blijvende..

En niet een doos met allerlei etenswaren waarvan ik de helft vaak aan mijn ouders doneer Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:52

Ik heb ook een Pluim gekregen en vind het echt ideaal!
Ga nu samen met collega / vriendin lekker een dagje Thermen doen Ja

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:55

Wij hadden een bon van http://www.returntosender.nl
Vond het wel een goed initiatief, alleen jammer dat sommige cadeau's snel "uitverkocht" waren.
Als voordeel vind ik wel dat je zelf een keuze kan maken en je tegelijkertijd ook een goed doel steunt. Het geld gaat wat deze bestelling oplevert gaat rechtstreeks naar de mensen zonder dat er in de tussenhandel vanalles aan de strijkstok blijft hangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 11:59

Wij krijgen dit ook al een paar jaar van http://www.sterkado.nl en ik vind het juist erg leuk Ja
Bevalt me een stuk beter dan zo'n doos met zooi waarvan je de helft toch niet op eet Haha!
De keuze is altijd heel ruim, gebruiksdingen, boeken, tijdschrift abonnementen, goede doelen, dagjes uit, bioscoop, kapper, enz.
Ik kies elk jaar een nieuw Jamie Olivier boek en wat ik dan over houd schenk ik aan een goed doel (KNGF) Haha!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 12:04

Ik kon ook kiezen uit veel dingen uit zo'n voucher. Heb voor 3 dagen weg in een hotel voor 2 personen in Europa gekozen Lachen

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:47

Ik heb ook zo'n bon. Maar bij de vele keuzes staat ook een traditioneel kerstpakket. Dus wie zich wil laten verrassen, kiest het kerstpakket. Ideaal!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 13:56

Hmmm, ik ken echt alleen maar mensen die liever zo'n Pluim (of dergelijke) hebben dan een traditioneel kerstpakket. Ik zou 't zelf ook wel weten... Heb zelf geen kerstpakket gehad dit jaar, maar in het verleden is 't wel eens voorgekomen dat restanten van het kerstpakket twee jaar later nog in de kelder stonden. Nagelbijten / Gniffelen

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 14:02

Ik heb liever een kerstpakket, dit jaar weer een tinteling gekregen met nóg minder keus als vorig jaar. Ik vind het helemaal niks...Geef mij maar een doos met allemaal lekkere dingen dan heb je ook nog de 'uitpakpret' Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 19:47