Hoe kom ik erachter?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annemie91

Re: Hoe kom ik erachter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:23

Dit komt mij echt zo bekent voor he!

Ik zou echt uitkijken als ik jou was! Vooral als ze zo geheimzinnig zijn.. Mijn ex heeft mij ook bedonderd.. en ik ben er ook achter gekomen.. Niet via zijn telefoon maar hotmail.. als je een vermoeden hebt als iets niet klopt ga je kijken! En dat heb je gedaan,, Viel alleen niet zo goed bij hem.. Dat zegt voor mij al genoeg. Toen ik ook nog bij mijn ex was, was opeens altijd zijn inbox en outbox leeg.. Dus dat verklaarde al weer heel wat..

Sterkte

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:12

_Ella_ schreef:
Ik vind het ook een vaag verhaal.
En waarom weten zijn collega's eigenlijk niets van jullie relatie?

de collega's van mijn vriend weten ook niks van zijn relatie met mij! Komt omdat zijn collega's ook de mijne zijn Knipoog

Ik vind het ook een raar verhaal en vertrouw die kerel voor geen meter...

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:17

Als je wilt weten waar je aan toe bent zal je het hem moeten vragen. Leg hem uit waarom je in zijn telefoon hebt gekeken en waarom het zo raar vind, wellicht kan hij je dan ook beter snappen.
Wat ik wel raar vind is dat hij al een week boos is en dan ook helemaal niets laat horen..

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 19:23

Bedankt voor jullie reacties. Hij laat nog steeds niets van zich horen. Ik heb een paar dagen geleden al gesmst dat ik me ontzettend klote voelde, maar ik krijg geen reactie van hem terug.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:59

Ik lees nooit mijn vriend z'n smsjes, gewoon omdat ik vind dat hij toch nog altijd recht heeft op zijn privacy Lachen.
Ik weet dat ie in de markt ligt bij andere meisjes en ik weet dat ik daar nogal 'jaloers' op kan reageren. (Hmmm. . Jaloers is misschien niet het juiste woord, maar ik verdraag het toch niet zo hij. Eerder is de zin van: 'Hij is van mij' Haha!.)
Ik weet dat ook smsen van andere meisjes krijgt maar ik wil die niet lezen. Om mezelf maar een beetje te beschermen want ik weet dat hij te vertrouwen is. Maar ik weet ook dat ik het niet leuk zou vinden om te lezen wat die andere meisjes tegen hem zeggen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 20:50

_knollie_ schreef:
Bedankt voor jullie reacties. Hij laat nog steeds niets van zich horen. Ik heb een paar dagen geleden al gesmst dat ik me ontzettend klote voelde, maar ik krijg geen reactie van hem terug.

Nog een smsje sturen met het bericht dat hij op kan zouten, dat je er geen zin meer in hebt.
Geen enkele vrouw hoeft op deze manier behandelt te worden, hij gaat echt te ver.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:06

Storm76 schreef:
_knollie_ schreef:
Bedankt voor jullie reacties. Hij laat nog steeds niets van zich horen. Ik heb een paar dagen geleden al gesmst dat ik me ontzettend stinkmodder voelde, maar ik krijg geen reactie van hem terug.

Nog een smsje sturen met het bericht dat hij op kan zouten, dat je er geen zin meer in hebt.
Geen enkele vrouw hoeft op deze manier behandelt te worden, hij gaat echt te ver.

Helemaal mee eens, dit is echt een belachelijk overtrokken reactie van hem zeg!
Dat hij even boos is om duidelijk te maken dat hij er niet van gediend is dat jij zijn smsjes leest, ok..
Maar meer dan een week niets laten horen als hij weet dat jij je er ontzettend rot door voelt vind ik echt niet kunnen. Zeker niet in een relatie van al meer dan een jaar.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:07

Ik denk ook dat hier iets niet klopt...
Vooral omdat hij zich als een idioot gedraagt nu.... kom op zeg !! een week niks van jezelf laten horen....
Kun je er niet heen gaan?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 23:13

Vind het ook wel een beetje overdreven dat hij dan dagenlang boos op je blijft Boos! Heb je hem al gebeld?

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:04

waarom ga je niet even langs? Face to face kan hij moeilijk ergens omheen draaien!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:33

aad1990 schreef:
waarom ga je niet even langs? Face to face kan hij moeilijk ergens omheen draaien!

En dan doet zijn collega de deur open.

Meid serieus dit is niet goed, ik wil je niet bang maken maar ik herken hier direct iets in.

Mijn ex ging al 5 weken met een andere griet die hij kende uit zijn jeugd eer ik er achter kwam, en hoe??? idd doordat hij midden in de nacht een smsje kreeg en hij lag te slapen.
Normaal keken wij altijd in elkaars telefoon als ie af ging, zo van .....oh schat je hebt een smsje van je moeder bla bla,daar waren we altijd heel makkelijk in. Tot die nacht en ik dat smsje las, heb ook zijn outbox gelezen en werd er walgelijk van. Ik heb hem toen wakker gemaakt maar eerst snel het nummer van die griet opgeschreven, hij werd ontzettend kwaad en ontkende alles ondanks de smsjes.
Ik heb de volgende dag die griet gebeld, en die gaf netjes toe alleen wist zij niet beter of ik en ex waren al 3 maanden uit elkaar Verward

En ook ik dacht een eerlijke relatie te hebben, we gingen al 8 jaar en hadden samen een dochter van 3.

Ik zou absoluut geen contact meer zoeken, hij is weggegaan, jij hebt je excuses aangeboden en hij blijft dwars.
Dus nu mag hij zelf naar jou toe komen, zo niet, weet je eigenlijk al genoeg.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:42

Knollie vertrouw op je onderbuikgevoel... meestal klopt dat. Het is niet voor niets dat je gelijk achterdochtig bent. Denk eens terug... heeft hij meer gedaan waar je nu achteraf je vraagtekens bij zet? Niemand blijft dagenlang boos omdat je zijn/ haar smsjes checkt, tenzij hij wat te verbergen heeft en ervoor wil zorgen dat je het nóóit meer doet (en hij dus zijn gang kan gaan, iig wat sms betreft...)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:47

OF hij is boos omdat jij hem niet vertrouwd en hem dat erg dwarszit.

OF hij is boos, omdat hij weet dat hij fout zit en maar van zich af gaat schoppen en slaan om er onderuit te komen. (dat jij dus met hangende pootjes terug komt... )

tjah... good luck in figuring out which it is...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 00:48

ow meid.. dit zou voor mij heel duidelijk zijn en niet door de beugel kunnen.. liegen in een relatie is slecht en als het eenmaal begint gaat het van kwaad tot erger..

ik heb soms ook de neiging om in de telefoon van mijn vriend te kijken maar dat heeft met mijn verleden te maken.. ik doe het niet.. omdat zijn tel eigenlijk altijd tafel ligt en ik er altijd in zou kunnen kijken.. zijn mail hetzelfde.. doe het ook niet..

durf het ook eigenlijk niet want ben bang om iets tegen te komen wat me niet aanstaat.. maar dat heeft ook weer met mijn verleden te maken.. niet met mijn vriend Knipoog

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 08:35

Heeft hij al iets van zich laten horen? Dit is toch niet normaal hoor.
Ik zou het er niet op vertrouwen, hij liegt erover en het is toch wel raar dat er geen smsjes van die vriend in zijn gsm staan maar wel van die collega.
Ik zou voor je gerustheid even bij hem langsgaan en horen wat hij te vertellen heeft. Maar bereidt je er op voor dat het misschien niet is wat je wilt horen.
Trek je conclusies! Het is een rotstreek dat hij al een week niks van hem laat horen!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 12:42

Als mijn vriend(in) zonder mijn medeweten/toestemming in mijn telefoon zou snuffelen, zou ik het niet op prijs stellen.
Maar dat zou ik dan zeggen en verder normaal blijven doen.
Ikzelf snuffel ook niet in andermans post, tenzij er toestemming is gegeven door bijv ziekenhuisopname oid.

Ik heb ook niet echt een goed gevoel over het gedrag van de vriend van TS, had zelf allang bij hem op de stoep gestaan om te vragen waar hij het lef vandaan haalt om me zo te behandelen.

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:38

Ik vind het een vaag verhaal van zijn kant.
Ik zou het geloof ik ook niet helemaal vertrouwen.

Waarom zou zij niet in zn telefoon mogen kijken??
Als mijn vriend daar boos om zou worden dan zou ik mij toch echt iets afvragen???Want ik neem aan dat je niets vooor elkaar hebt te verbergen.
Als hij een sms krijgt en hij is net even weg dan lees ik die ook gewoon...EN andersom ook.. .Ik zou niet weten waarom niet.
Wij delen alles met elkaar, post/smsjes/emails niets is geheim.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:44

Ik vind het wel raar hoe de vriend reageert van de TS, slaat echt nergens op en als je het mij vraagt heeft ie wel wat te verbergen. Ik zal gewoon die collega mailen en vragen of hij echt geweest is.

En in elkaar telefoon kijken is zo erg toch niet? In een relatie heb je geen geheimen voor elkaar, lijkt mij. Dus als hij al zo kwaad reageert omdat de TS in zijn telefoon heeft gekeken, dan klopt er al iets niet.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:47

Mijn ex wilde ook nooit dat ik in zijn telefoon keek. Vond hij privé iets en ik vond gewoon dat je niets voor elkaar te verbergen moet hebben dus waarom niet? Goed, ik respecteerde het een klein beetje. Op een dag zei mijn vrouwelijke intuitie: je moet in die telefoon kijken en na 3,5 jaar samen wonen kwam ik er dus achter dat hij vreemd ging. Het was toen 2,5 week aan de gang…
Voor mij geen relatie met een vent meer die ook maar iets te verbergen heeft. Verder krijgt hij alle vrijheid maar niet in e-mail of mobiel mogen kijken houdt in mijn ogen in dat iemand niet open is over alles en openheid is in mijn ogen een heel belangrijk punt in je relatie…

Als ik jou was zou ik het ook dus niet vertrouwen maar ja, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het net 2 maanden geleden heb meegemaakt en dus op het moment niet de allerbeste ben in vertrouwen hebben…die van mij zei ook altijd dat hij nooit zou vreemdgaan etc. Allemaal bladiebla…

Je excuses aanbieden ervoor is goed maar laat hem maar eens met een logische verklaring komen. Als je om hem geeft zou je hem nog een kans kunnen geven maar ik zou wel een stapje terug nemen; als hij echt gek van je is, dan vecht hij wel voor je en krijg je alle respect die je verdient…zo niet, dan is hij gewoon niet de ware voor je.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:49

Ps. ik denk dat de vriend van de TS eerder zijn excuses moet aanbieden dan zijzelf

_knollie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-08 14:14

Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Ik weet ook dat hij nu in de nachtdienst zit, maarja,...op zich zou je dan nog wel ff kunnen bellen of smsen.

Zomaar langsgaan doe ik niet, want daar houdt hij niet van. Heb ik 1x gedaan en toen was hij heel boos. We hebben wel wat samen maar tis niet echt voor de buitenwereld bekend. Zelfs mijn ouders weten het niet. Dit door zijn verleden, want hij heeft veel meegemaakt en durft zich moeilijk helemaal te geven. En hij weet niet wat hij wilt. Ene moment zegt hij dat hij van me houdt en de dag erna benauwd het hem alweer.

Maar voel me op dit moment echt niet lekker. Zou hem het liefst bellen, maar als hij al niet eens reageert op mijn sms ben ik bang voor de reactie.
En heb eigenlijk zoiets van..hij belt maar eens! Ik moet altijd maar als eerste bellen als we ruzie hebben.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:19

dit kan je toch geen relatie noemen, sorry maar ik zou het echt niet van hem pikken.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:23

Pff in dit geval zou ik toch ECHT naar hem toe gaan. Hij is nu toch al (tamelijk onterecht) boos en jij hebt alle recht om te vragen hoe het nou zit. Als hij daar boos om wordt en niet begrijpt dat jij wil weten waar je aan toe bent dan verdien je veel beter.
Een vriend hoort toch blij te zijn als je ineens voor zijn neus staat..

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:25

_knollie_ schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Ik weet ook dat hij nu in de nachtdienst zit, maarja,...op zich zou je dan nog wel ff kunnen bellen of smsen.

Zomaar langsgaan doe ik niet, want daar houdt hij niet van. Heb ik 1x gedaan en toen was hij heel boos. We hebben wel wat samen maar tis niet echt voor de buitenwereld bekend. Zelfs mijn ouders weten het niet. Dit door zijn verleden, want hij heeft veel meegemaakt en durft zich moeilijk helemaal te geven. En hij weet niet wat hij wilt. Ene moment zegt hij dat hij van me houdt en de dag erna benauwd het hem alweer.

Maar voel me op dit moment echt niet lekker. Zou hem het liefst bellen, maar als hij al niet eens reageert op mijn sms ben ik bang voor de reactie.
En heb eigenlijk zoiets van..hij belt maar eens! Ik moet altijd maar als eerste bellen als we ruzie hebben.

Wow, wat een leuke relatie hebben jullie Scheve mond , wat een kinderachtig gedrag toont hij zeg, een week niet meer van hem laten horen, je mag niet bij hem langsgaan, niemand mag van jullie relatie afweten. Gaan er geen alarmbellen rinkelen bij jou?

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:26

Dat je zn smsjes leest. betekent toch eigenlijk al dat er iets niet goed zat?!

mijn vriend mag al mn smsjes lezen als die daar om zou vragen.
Maar zodra hij stiekem mijn smsjes zou lezen. heeft hij toch een klein groot probleempje met me.

En dat is andersom net zo !!