Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Ella_ schreef:Ik vind het ook een vaag verhaal.
En waarom weten zijn collega's eigenlijk niets van jullie relatie?
_knollie_ schreef:Bedankt voor jullie reacties. Hij laat nog steeds niets van zich horen. Ik heb een paar dagen geleden al gesmst dat ik me ontzettend klote voelde, maar ik krijg geen reactie van hem terug.
Storm76 schreef:_knollie_ schreef:Bedankt voor jullie reacties. Hij laat nog steeds niets van zich horen. Ik heb een paar dagen geleden al gesmst dat ik me ontzettend stinkmodder voelde, maar ik krijg geen reactie van hem terug.
Nog een smsje sturen met het bericht dat hij op kan zouten, dat je er geen zin meer in hebt.
Geen enkele vrouw hoeft op deze manier behandelt te worden, hij gaat echt te ver.
aad1990 schreef:waarom ga je niet even langs? Face to face kan hij moeilijk ergens omheen draaien!
_knollie_ schreef:Bedankt allemaal voor jullie reactie.
Ik heb nog steeds niets van hem gehoord. Ik weet ook dat hij nu in de nachtdienst zit, maarja,...op zich zou je dan nog wel ff kunnen bellen of smsen.
Zomaar langsgaan doe ik niet, want daar houdt hij niet van. Heb ik 1x gedaan en toen was hij heel boos. We hebben wel wat samen maar tis niet echt voor de buitenwereld bekend. Zelfs mijn ouders weten het niet. Dit door zijn verleden, want hij heeft veel meegemaakt en durft zich moeilijk helemaal te geven. En hij weet niet wat hij wilt. Ene moment zegt hij dat hij van me houdt en de dag erna benauwd het hem alweer.
Maar voel me op dit moment echt niet lekker. Zou hem het liefst bellen, maar als hij al niet eens reageert op mijn sms ben ik bang voor de reactie.
En heb eigenlijk zoiets van..hij belt maar eens! Ik moet altijd maar als eerste bellen als we ruzie hebben.