Airiin schreef:Ik ben ook heel erg verlegen, en ik kan je geruststellen. De jongens die op verlegen meisjes afstappen zijn namelijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan de jongens die voor de "hoerige" types gaan
Haha je denkt wel erg zwart-wit nu. extreem verlegen - hoerig. Er zit ook nog wat tussenin. Ik ben persoonlijk juist zeker niet verlegen en praat graag met mensen, ook als ik ze niet ken. Maar dat maakt mij niet meteen hoerig, toch?
Helaas waar; alcohol helpt iedereen op weg. Je hoeft echt niet ladderzat te worden, maar van 2 wijntjes wordt de wereld toch al wat aardiger. En je hebt niets te verliezen! De mensen die je ziet als je uitgaat zie je daarna misschien wel nooit meer. Wat maakt het úit wat ze van je vinden? Sowieso is het raarder om de hele avond aan de bar te staan dan om gewoon lekker te gaan dansen. Maar weetje, als jij aan de bar staan echt leuker vindt, dan hoef je toch ook helemaal niet los te gaan?
. Goeie jongens werpen zich heus niet meteen aan je voeten, maar vertrouw er maar op dat er ook voor jou iemand rondloopt. 
.
)..
Ga ook liever naar kroegjes waar geen dansvloer is