probleem met mijzelf denk ik......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Genee

Re: probleem met mijzelf denk ik......

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:39

Airiin schreef:
Ik ben ook heel erg verlegen, en ik kan je geruststellen. De jongens die op verlegen meisjes afstappen zijn namelijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan de jongens die voor de "hoerige" types gaan Knipoog

Haha je denkt wel erg zwart-wit nu. extreem verlegen - hoerig. Er zit ook nog wat tussenin. Ik ben persoonlijk juist zeker niet verlegen en praat graag met mensen, ook als ik ze niet ken. Maar dat maakt mij niet meteen hoerig, toch?

Helaas waar; alcohol helpt iedereen op weg. Je hoeft echt niet ladderzat te worden, maar van 2 wijntjes wordt de wereld toch al wat aardiger. En je hebt niets te verliezen! De mensen die je ziet als je uitgaat zie je daarna misschien wel nooit meer. Wat maakt het úit wat ze van je vinden? Sowieso is het raarder om de hele avond aan de bar te staan dan om gewoon lekker te gaan dansen. Maar weetje, als jij aan de bar staan echt leuker vindt, dan hoef je toch ook helemaal niet los te gaan? Lachen. Goeie jongens werpen zich heus niet meteen aan je voeten, maar vertrouw er maar op dat er ook voor jou iemand rondloopt.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:33

Als je niet de persoon bent om los te gaan, moet je dat ook niet forceren en doen. UIteindelijk wil je toch een vriendje die op JOU valt en niet op degene die je probeert te zijn.

Ik ben overigens 22 en heb nog maar 1x een vriendje gehad voor eventjes. So be it, komt vanzelf wel. Je moet je zelf alleen daarvoor niet kosten wat het kost anders gaan gedragen dan je eigenlijk bent.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 17:46

Ik ben ook niet zo'n persoon die 'helemaal los gaat'. Integendeel, ben mss drie keer naar zo'n fuif/disco toestand geweest en vind het per definitie waardeloos daar. Ik verveel me alleen maar.

Trouwens, het type jongens die vallen op zulke soort meisjes valt zijn helemaal niet de jongens die ik ook maar enige interesse in heb. En zie, ik heb toch ook al een tijdje de perfecte vriend gevonden. Hij vind zulke plaatsen ook helemaal niks dus das een meevaller Knipoog .

Overigens kan ik tegenwoordig wel helemaal los gaan, maar das alleen maar op een concertjes van mijn favoriete groepen, en die komen helaas niet ieder weekend naar België Clown .

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 18:06

Er zijn ook wel hele verlegen jongens hoor, en ik denk soms die kun je ook maar het beste hebben. Die zijn mischien nog wel het eerlijkst. Maar die moeten dan ook nog ff er doorheen om jou te durven vragen. Wie weet heeft er iemand nu wel een oogje op je maar durft hij nog niet? Je moet er niet over inzitten het komt allemaal vanzelf, en op de gekste momenten die jezelf neit verwacht.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:01

Om Vjestagirl haar post moest ik wel lachen, al is het misschien niet mooi want hij is nogal sarcastisch (mijn humor Bloos )..

Maar wat ze er mee wilt zeggen is wel duidelijk en daar ben ik het mee eens.
Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken. Je bent nog maar 17! Niet 'al' zeventien!
Het komt vanzelf wel, je komt wel een jongen tegen die helemaal voor jou gaat zoals je bent, die rustig met je aan doet.. En ja het is makkelijk zeggen van mensen die al lang een vriend hebben of er al gehad hebben, maar ik voel me net als jou. Al heb ik wel al een 'vriendje' gehad toen ik 15 was (ben nu 16), maar lang heeft het niet geduurd, 'telt' niet echt mee. Heb best wel een grote mond tot er een heuule leuke jongen voor me staat. Dan ben ik zo verlegen als het maar zijn kan.. Clown
Trek het je niet aan, je bent heus niet de enige.
Voel je niet verplicht om mee te doen met de massa, echt niet. Wees gewoon lekker jezelf. Lachen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:10

Och, ik ben ook niet zo iemand die zichzelf vrijwillig voor banketstaaf gaat zetten op de dansvloer Vork Ga ook liever naar kroegjes waar geen dansvloer is Clown Is ook heel gezellig hoor Lachen Stap zelf ook niet snel op mensen af, of het moet aan het eind van de avond zijn. Lees: als ik niet zo nuchter meer ben Tong uitsteken

Niet iedereen is hetzelfde Knipoog Zou heel druk wordne op de dansvloer dan ROFL

beestenfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:20

Ilco schreef:
Ga in iedergeval niet opzoek naar een jongen.
dat is het slechtste wat je kan doen.

net als met schoenen als je ernaar gaat zoeken vind je nooit wat Haha!
nee zou me er inderdaad niet te druk over maken. op ieder potje pas een dekseltje hé Vork

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:18

heey, gewoon je eigen blijven Lachen en als je niet wil los gaan niet doen. als jij het toch gezellig hebt bij de bar Knipoog. idd en ik zeg ook altijd nooit op zoek gaan naar een jonge, laat die jongen maar naar je toe komen. ik heb myn vriend ontmoet toen ik met mijn vriendin naar haar paard ging. een jongen die kwam die zij leuk vond en hij kwam mee. Knipoog

en een jongen komt heus wel..

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:27

beestenfreak schreef:
Ilco schreef:
Ga in iedergeval niet opzoek naar een jongen.
dat is het slechtste wat je kan doen.

net als met schoenen als je ernaar gaat zoeken vind je nooit wat Haha!
nee zou me er inderdaad niet te druk over maken. op ieder potje pas een dekseltje hé Vork

hahaha die vink wel goed!! alleen heb ik dat met mn sleutels!
het is inderdaad zo als je opzoek gaat vind je niks,
kerels komen vanzelf wel aanwaaien, en die van slok tequila klinkt raar, maar zo ging het int begin bij mij ook wel Tong uitsteken had ik ook weinig zelfvertrouwen..! maar drank is geen optie! komt allemaal vanzelf wel!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:46

Ik ben zo ook geweest maar ik ben autistisch en daardoor te snel bot en echt gemeen tegen mensen Bloos EN ik dacht zo gaat niemand mij leuk vinden als ze alleen die kant zien en toch zag hij me staan en hij lacht om mijn sarcasme en ik leer om lief te zijn, geloof me op een dag als je er niet aan denkt staat hij voor je neus en dan weet je het. Ik snap ook wel dat het zwaar is als iedereen zo gelukkig lijkt maar blijf lekker positief en geniet van het leven, laat het komen Lachen

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:54

Waarschijnlijk ben jij je geweldige droomprins dan nog niet tegen gekomen, toen ik mijn vriend voor het eerst zag kon ik mijn gedachten ogen alles niet van hem afhouden Ach gut

Agh meid 17 jaar er zijn nog wel mensen die ouder zijn als jou en hetzelfde probleem hebben.
Probeer trots te zijn op de persoondie je bent krijg sterretjes in je ogen straal het uit en de jongens vliegen om je oren haha Haha!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:56

Meis, geniet van deze vrijheid nu!
Jou tijd komt nog zeker!

Ik ben 19, een laatbloeier Knipoog, en ook nog nooit een vriendje gehad. En waarom zou ik nu zo druk over maken? Ik heb nog minstens 81 jaar te gaan! Knipoog

groetjes!