Zo'n hekel aan m'n zus!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neej

Re: Zo'n hekel aan m'n zus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:02

Pfoe nou, hier kan ik me echt geen voorstelling van maken! Ik hou zielsveel van mijn zusje en ze is echt mijn allerbeste vriendin!
Ik weet hoeveel ik zelf aan mijn zusje heb en andersom; als een van ons ruzie had met pap of mam, dan konden we altijd heerlijk bij elkaar uithuilen, omdat de ander PRECIES weet waar het over gaat enzo..

Echt jammer voor je dat dat bij jullie niet zo is..

Je zegt ze gaat binnenkort het huis uit.. Dat kan heel erg veel schelen in jullie band. Ik lag ook altijd met mijn vader overhoop, en sinds ik het huis uit ben kunnen we het beter vinden dan ooit, misschien werkt dit voor jou en je zus ook wel, dat jullie gewoon te erg op elkaars lip zitten..

De tip van Garny95 zou je wel kunnen proberen, verder weet ik het ook niet; heb echt geen ervaring met jouw situatie...

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 08:28

Gelukkig ben ik duidelijk niet de enige met dit probleem!
Goed om te lezen dat er oplossingen zijn en dat het 9 van de 10 keer beter gaat als één van de 2 het huis uit gaat. Dan moet ik het dus nog maar een halfjaartje volhouden, dan gaat ze weg!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 10:18

Ik ben (was) ook absoluut geen vrienden met mijn zusje, wij schelen 11 maanden maar hebben nog nooit samen wat gedaan zonder ruzie te maken Knipoog.

Ik ben nu twee jaar het huis uit, en mijn zusje heeft dit jaar een huis gekocht; als we elkaar nu zien gaat het wat beter maar 'echte vrienden' zullen we nooit worden. We zijn te verschillend, en hebben elkaar gewoon niets te vertellen.

Nu kunnen we gewoon samen de afwas doen zonder ruzie te maken, maar ik denk dat als we samen drie dagen opgesloten zitten in de lift we elkaar af maken Vork

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 10:58

Dais_ schreef:
Haha, nou ik ben eerder al eens 4 maanden uit huis geweest (poging tot studeren) en later weer terug thuis gaan wonen.
Toen waardeerde mijn zus me veel meer. Ze was blij dat ik weer thuis woonde, ze vond het namelijk eng, alleen op de zolder.
Ze zag dat ze nu echt alles over zich heen kreeg van onze ouders...
Mij viel niks meer te verwijten als het een troep was bijv, want ik was er niet!
Nadien ging het gelukkig al stukken beter..
Behalve 'sochtends bij de badkamer ROFL
Sinds anderhalf jaar ben ik gaan samen wonen met mijn vriend en mijn zusje vind het nog regelmatig jammer dat ik uit huis ben!
Ik wist niet wat ik hoorde toen ze zei dat ze me miste Bloos
We zijn nog steeds geen dikke vriendinnen hoor, maar we kunnen veel meer van elkaar hebben Lachen
Nu heb ik echt een zus Knipoog

Hmm misschien moet ik even voor een maandje of 2 fulltime bij m'n vader gaan wonen (woon er nu de ene week 2 en de andere week 4 dagen) en dan weer terug gaan, ben benieuwd of ze dan blij is als ik weer terug ben... Heb er een hard hoofd in Gestoord

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:13

Mijn zus en ik kunnen ook niet met elkaar. Maar dat heeft ook heel erg te maken met verschillen in onze karakters. Ik denk dat ik ook meer ben zoals de TS, en mijn zus is teruggetrokken. Zei nooit veel aan tafel, ik kletste altijd honderduit. Wij zijn gewoon echt helemaal tegenovergesteld van elkaar. Overigens heb ik ook zitten aftellen tot de dag dat ze uit huis ging hoor Knipoog Sinds 2 jaar is dit het geval, en moet zeggen dat we, nu we niet meer constant bij elkaar zijn, beter met elkaar kunnen. Nog steeds voer ik geen gesprekken met haar, omdat ik haar niks te melden heb. Maar er is niet meer altijd een oorlogssfeer tussen ons Tong uitsteken Liever had ik ook een zus waar ik echt vriendinnen mee kon worden, maar helaas zijn wij gewoon té verschillend.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:13

Haha, lees nu Kristies post, zo is het met ons ook ja Haha!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:18

heb ik ook gehad met mijn zus. De dag dat ze het huis uit was, was de dag dat ik met der kon opschieten,
nu doen we veel samen, en alhoewel we echt ontzettend verschillend zijn, is het nu al jaren hartstikke gezellig!

dus nog ff volhouden! komt allemaal goed Knipoog

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 11:26

Hier nog een die niet met zus op kan schieten we schelen 9 jaar ik ben 24 en zij is 33 ik spreek haar liever niet als wel maar mijn zus is meer achterbaks dat ik net met me vriend had heeft ze me proberen zwart te maken bij hem en zijn vrienden, ze is altijd aandrukkelijk aanwezig dat is opzich niet zo erg maar meer de manier waarop tips heb ik niet voor je helaas maar weet hoe je je af en toe voelt