Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Even voor de duidelijkheid, we hadden niks gedronken omdat die ene ex van mij ons al eerder liep te sarren en we er met onze kop bij wouden blijven voor het geval hij nog iets ging flikken. 
Dan stuur ik hem morgen gelijk die kant op en richting juridisch loket(waren we al eerder geweest, maar zaten idd met de kosten). wemkelover schreef:even er buiten om, ik weet niet wat waar is of niet. Maar al zou hij iets hebben gedaan, dan mag een politie toch nog niet zo handelen of ben ik nou mis?

Njen schreef:Nou het punt is dat hij helemaal niks heeft gedaan en ik en meerdere kunnen dat bevestigen, hij werd bedreigd door mijn andere ex en is toen naar de politie gelopen om te vragen of hij aangifte kon doen. Er zijn er toen een aantal naartoe gelopen en die hebben gevraagd wat er aan de hand was en die zijn per direct de stad uitgezet en er zijn er twee neergeslagen, maar niet opgepakt. Een derde wel die scheldend de stad uitliep, maar dat is natuurlijk belediging dus kan ik wel begrijpen, maar ik vind het wel vreemd, want hij liep al de stad uit en ze gingen er speciaal achteraan. Een meisje hebben we ook de stad uit moeten dragen omdat ze niet meer kon lopen en die werd ook opgejaagd door ze samen met een vriend van haar. Het is echt heel raar gelopen dat is een ding wat zeker is... En hij loopt idd achter de feiten aan, maar dit komt door meerdere dingen
_Rapido_ schreef:Heb het hele topic gelezen.
Ik lees net dat het half augustus al is gebeurd, waarom kom je nu, half december, pas op
het idee om aangifte te doen?
Babsiej schreef:Hij is werkloos geworden zeg je?
Dan moet je toch allemachtig in 4 maanden tijd wel een gaatje zien om aangifte te doen ?