Ski/snowboard Liefhebbers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Re: Ski/snowboard Liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:11

in bottrop is het wel heel gaaf om te gaan skiëen. Voor 35 euro is het daar all inclusive. Je kan daar dan ook gratis eten en drinken echt heel goed geregeld. Je kan kiezen of snowboarden of skiëen.

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:16

Ik kan skien en snowboarden. Heb eerst altijd geskiet maar daar vond ik eigelijk helemaal niks aan! Daarna ben ik begonnen met snowboarden Haha! Dit doe ik nu 5 jaar
Dinsdag gaan we op wintersport Hyper!
Dat is echt de vakantie waar ik altijd naar uit kijk, we gaan nu voor de 2e keer dit jaar en met de voorjaarsvakantie gaan we weer Pling Bloos

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:20

Oeh 2 keer das helemaal lekker, ik moet nog een maandje wachten Haha!

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:43

Ik kan allebei wel, enkel snowboarden gaat toch wel minder goed. Skiën deed ik in Oostenrijk, niet in een indoor ofzo. En snowboarden in Italië, maar dat ik minder goed kan snowboarden ligt puur aan m'n monitor van toen. Hij had namelijk allesbehalve geduld. En als je ergens zeer pijnlijk viel, liet hij je gewoon achter etc etc :/

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 11:44

Ik ski al enkele jaren. Ik doe zwarte pistes, buitenpiste, diep sneeuw ,... beetje beu gekomen. Deze vakantie ga ik op snowboardstage. Lachen

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 13:54

Ik kan skiën en snowboarden, boarden nog niet zo heel goed maar dat komt omdat ik er dit jaar mee ben begonnen..

van indoor banen ben ik alleen in de Uithof(Den Haag) en Snowworld (zoetermeer) geweest Lachen bevielen allebei goed alleen Snowworld is wat duurder..(en ook verder weg voor mij)

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 19:07

Ik kan Skiën en snowboarden,
ik heb eerst 8 jaar geskied en snowboard nu 4 jaar
nu ben ik dan ook helemaal verkocht aan snowboarden al dacht ik het eerste jaar dat ik het nooit meer zou doen Tong uitsteken
ik viel en viel en viel, haha vond er op die manier niets aan en was overal blauw haha
maar het jaar erop had ik het helemaal onder de knie en nu wil ik dus ook niets anders meer Lachen

verder skie of snowboard ik nooit op binnenbanen, veel mensen zeggen dat het niet meer zo leuk is als je het 'échte' gewend bent.
maar ik zou er toch geen nee tegen zeggen haha Lachen

ik heb op veel plaatsen geskiet en gesnowboard zoals, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechiee
en het is allemaal leuk haha Lachen

Roos_Marijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:02

ik kan t allebei Haha!

alleen staat hier nu wel een snowboard in me kamer met érnstig sneeuw tekort Nagelbijten / Gniffelen

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 20:07

Ik kan ook skiën en snowboarden, vanaf mijn 1e kom ik al in Riederalp en daar gaan we elk jaar weer heen. Ik heb tot mijn 10 elk jaar skiles gehad maar aangezien ik vond dat ik het na al die jaren nog steeds niet goed kon ben ik toen gaan snowboarden, dus snowboard ik voor het 4e jaar en dat gaat me tot nu toe beter af dan skiën.

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 23:44

Ik ben helemaal fan van skien. Vorig jaar pas begonnen met les in Zoetermeer, was wel aardig aan de prijs vond ik. Daarna 3 dagen naar Seefeld geweest, was super om te beginnen.
Ook in Winterberg (duitsland) kun je je goed vermaken op de ski's vind ik.
Dit jaar zijn we ook voor het eerst in Bottrop geweest, si veel goedkoper dan Zoetermeer, en ok erg leuk om eens heen te gaan.
Heb inmiddels wel eigen schoenen (vind ik iets frisser Haha!) en ze passen op op alle soorten ski's tot nu toe.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 00:01

Ik kan skiën en snowboarden. Eerst heb ik 10 jaar geskiëd, sinds 6 jaar snowboard ik ook. Snowboarden vind ik echt véél leuker, veel uitdagender en ik ga veul harder.
Indoorbanen zijn niet te vergelijken met echte bergen, maar wel handig om te oefenen.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 00:11

krummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 17:42

Ik kan het beide! Ik heb eerst 10 jaar geskied en doe nu sinds 2 jaar snowboarden! Vind boarden echt heel gaaf!

En ik vind indoor niet te vergelijken met outdoor. Het is leuk voor een dagje fun maar echt echt skieen of boarden doe je buiten op de bergen!