Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Unwritten schreef:Uhuh, maar jij slaapt niet in de trein, als ik niet steeds in slaap zou vallen in de trein zou ik ook een stuk minder moe zijnSlapen in de trein is echt erg.. en iedereen in mijn trein slaapt dus dan sukkel je vanzelf ook weg
Ik neem ook vaak mn laptop mee, om maar niet in slaap te vallen

Nadine___ schreef:Ik ook, met school en alles ben ik zo verschrikkelijk moe. Niet normaal. Gewoon veel te doen elke keer, ik voel dat het me deze week echt opbreekt. Gelukkig volgende week vakantie. Lekker rustig.
Adil18 schreef:Nadine___ schreef:Ik ook, met school en alles ben ik zo verschrikkelijk moe. Niet normaal. Gewoon veel te doen elke keer, ik voel dat het me deze week echt opbreekt. Gelukkig volgende week vakantie. Lekker rustig.
Jep, tot laat in de nacht doorwerken en de volgende dag weer lessen volgen...
Heb de laatste tentamenperiode van donderdag op vrijdag niet geslapen en had op vrijdag 2 tentamens! Had voor de woordenschat toets (ruim 800 woorden) incl. verslag van de cursus en artikelen die zelf geschreven waren een 8 en voor de grammatica (twee brieven schrijven met zoveel passieve zinnen mogelijk) een 10![]()
Weet nog niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen

Misser schreef:Als de zon dan een paar uur schijnt en ik ben buiten, heb ik wel opeens ontzettend veel energie!

A_lette schreef:Nou ik hou mij stug vast aan het '21 december.. Dan worden de dagen weer langer...'