Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik heb dit probleem gelukkig niet, maar mijn schoonfamilie woont dan ook in Australie
. Schoonpa is inmiddels 2 x een langere periode bij ons geweest evenals schoonzusje, was hartstikke gezellig. mijn vriend's moeder heb ik helaas maar 1 x irl meegemaakt en dat was toen ik in april 2003 in Australie was (ook zij was erg aardig). __Nathalie__ schreef:Na het laatste conflict heb ik ook gezegt laat ze maar excuus komen aanbieden. Heb het een tijd volgehouden, toen waren ze zoveel jaar getrouwd en stond mijn vriend er weer op dat ik mee ging. Weer heb ik me van me goede kant laten zien. Ik heb geen sorry gehoort. Ik heb weinig gezegt, ben kort af geweest om ze te laten merken dat ik heb zat ben.
En vervolgens ben ik dan de gene die fout zit want ik ben dan niet vriendelijk etc.
denkt, maar als hij het niet erg vindt, zou ik me er niet druk om maken (en als hij het wel erg vindt, moet híj er wat van zeggen, het is een grote jongen toch?). Maar een beetje plagerij moet kunnen toch? Dat is wat ik bedoel met dat jij je misschien ergert aan dingen waaraan je je helemaal niet zou hoeven ergeren.
In haar ogen was alles uit Rotterdam niet goed genoeg of zo. Zijn vader was net zo erg. Nee meneer P moest nog zoveel leren en zo, en hij had echt geen tijd voor een vriendin, dat gepush om prestaties. En samenwonen, oh nee, want zijn carriere........En ik woonde zo ver weg, nee hij wou in de buurt van Amsterdam blijven. En ook mijn tijdelijk baantje in de kassen was niet goed genoeg 
ben ik heel fier op! En ik heb mijn man ten alle tijden tijdens zijn fulltime baan gestimuleerd de avondopleiding TU af te maken terwijl hij er mee wou stoppen!
Maar zo erg als hierboven, halleluja.......