bakken met geld verdienen! Echt waar!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: bakken met geld verdienen! Echt waar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:43

pinuts schreef:
herbalife is idd net zoiets.. Maar daar moet je idd enorm veel moeite in steken.. en ik vind dat ook opdringerig gedoe.. als je zoiets wil kopen doe je dat wel in de winkel, klaar

Dat heb ik ook altijd met die verkopers, als ik iets wil hebben ben ik mans genoeg om zelf naar de winkel te gaan
om het aan te schaffen. Die verkopers op straat of aan huis zijn zo opdringerig, daar ben ik meteen klaar mee als
die mij aanspreken.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 21:52

jah, njah ik wil mij voorbereiden op een aankoop. Ik wil niet zomaar uit het niets iets onder mijn neus gedrukt krijgen wat ik misschien helemaal niet nodig heb, met een mooi verhaaltje erbij..

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 08:40

pinuts schreef:
maar dat zegt ze: jaaa maar je verdient 100 tot 200 euro per week, en ik werk zelf 80 uur per week en doe dit erbij..
Hahaha, wat een sufferd ook dan! Als het echt zooooo lekker verdient dan ga je toch niet 80 uur per week iets anders doen?! Gestoord

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 11:25

kwam net mijn kennis weer tegen:P Ik zo: ''wat heb je me aangedaan!!'':P hij moest daar dus 10 mensen opnoemen, en meteen laten bellen waarvan ze er 8 te pakken hebben gekregen, en 4 komen langs om te kijken wat het inhoudt.. Pff..nou opdringerig gedoe:S Je moet dus mensen opnoemen.. ik zou nooit zomaar een nummer van een vriendin geven

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:41

pinuts schreef:
ja zoals parfum die je dan enorm goedkoop verkoopt wat lijkt op het echte parfum. ( alsnog 13 euro voor 30 ML, en 20 euro voor 50 ML..)

Hier kan ik dan beamen dat dit geen vetpot is, maar zeker wel een leuk zakcentje is! Zolang je parfum verkoopt van een goede kwaliteit van een bekende firma kan dit zeker wel lopen! Ja Het beste voorbeeld voor mij, ben ik dan ook zelf.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 11:43

jah maar dan moet je wel aan bekenden verkopen, want je moet apart dat flesje dan voor diegene bestellen.. en op een gegeven moment houdt dat op

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:49

pinuts schreef:
jah maar dan moet je wel aan bekenden verkopen, want je moet apart dat flesje dan voor diegene bestellen.. en op een gegeven moment houdt dat op

Mijn leverancier heeft een nieuw depot in nederland, dus de parfums zijn binnen 2 dagen binnen en verstuurd naar de klant. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ontzettend veel verkoop via mijn website. Meer dan dat ik ooit aan bekende verkocht heb, het is een kwestie van kwaliteit, mond op mond reclame en het is zeker ook een kwestie van doorzetten en weten waar je over praat, mis je de genoemde kwaliteiten dan kan ik je nu al zeggen dat de verkoop nooit verder zal komen dan vrienden en bekende.

Dus eigenlijk vind ik het erg jammer dat er gezegd wordt dat het niet gaat werken met die parfums, terwijl ik kan beamen dat het mits je de middelen en het doorzetting vermogen hebt, het ontzettend goed kan lopen! Ja

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 11:54

jah.. dus je moet er wel veel voor doen!! jij hebt een website ( een goede website kost ook wat) en je moet zelf investeren. Je ben zelf de banketstaaf als het fout gaat.. een hele verantwoordelijkheid. Ik geloof best dat je wat bij kan verdienen.. maar niet voor niets.. dat niet

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:59

En daar komt bij dat ik het nog steeds oplichting vind. Oók dit is merken nabootsen, precies hetzelfde als NIKE drukken op een Zeeman T-shirt. Er wordt enorm veel geinvesteerd in het maken van een geur, en om deze dan schaamteloos te kopiëren.........nee, dit is in mijn ogen bedrog!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:01

ik denk wel dat als je goede verkooppraatjes hebt, en als je er enorm veel energie en tijd wil insteken dat je dan veel kan verdienen.. maar ik ben niet zon iemand die dingen aan wil smeren enz.. Daar moet je net t persoon voor zijn.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:06

pinuts schreef:
jah.. dus je moet er wel veel voor doen!! jij hebt een website ( een goede website kost ook wat) en je moet zelf investeren. Je ben zelf de banketstaaf als het fout gaat.. een hele verantwoordelijkheid. Ik geloof best dat je wat bij kan verdienen.. maar niet voor niets.. dat niet

Mijn website was gratis, daar ik die zelf gemaakt heb. Voor de onervaren mensen: je kan tegenwoordig ook standaard websites downloaden die er dan wel iets simpeler uitzien, maar daar staat alles al in en hoef je alleen maar de producten erin te zetten. hardstikke makkelijk dus.

Als je een goede "mentor" gehad hebt, dan legt diegene je uit wat wel en niet kan, wat de inspanningen zijn voordat je daadwerkelijk echt kan beginnen met de verkoop en uiteraard vertelt diegene jou ook dat als je het goed doet, je er een fulltime baan van kan maken en dat je er echt iets voor moet doen om het te laten werken. en als laatst, maar zeker niet als minst wat je moet investeren. Is dit niet het geval geweest, en zijn deze punten niet genoemd, is het een slecht bedrijf met nog slechtere kennis van zaken en zaken doen. Mag ik misschien vragen voor welk bedrijf jouw vriendin dit gedaan heeft?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:07

Robynn schreef:
pinuts schreef:

Mijn leverancier heeft een nieuw depot in nederland, dus de parfums zijn binnen 2 dagen binnen en verstuurd naar de klant. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ontzettend veel verkoop via mijn website. Meer dan dat ik ooit aan bekende verkocht heb, het is een kwestie van kwaliteit, mond op mond reclame en het is zeker ook een kwestie van doorzetten en weten waar je over praat, mis je de genoemde kwaliteiten dan kan ik je nu al zeggen dat de verkoop nooit verder zal komen dan vrienden en bekende.

Dus eigenlijk vind ik het erg jammer dat er gezegd wordt dat het niet gaat werken met die parfums, terwijl ik kan beamen dat het mits je de middelen en het doorzetting vermogen hebt, het ontzettend goed kan lopen! Ja

Zijn dit originele parfums of nepperds dan?

Mijn vriend koopt en verkoopt via een groothandel en dit zijn dus wel originele parfums en dat loopt echt vreselijk goed. Hij verdient hier ook een erg leuk extra'tje mee!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:10

robynn, deze punten zijn wel genoemd. Bedrijfnaam noem ik niet.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:11

pinuts schreef:
ik denk wel dat als je goede verkooppraatjes hebt, en als je er enorm veel energie en tijd wil insteken dat je dan veel kan verdienen.. maar ik ben niet zon iemand die dingen aan wil smeren enz.. Daar moet je net t persoon voor zijn.

Nogmaal, als je een goed bedrijf hebt die weet waar hij over praat, dan zal diegene je nooit een product aan smeren.
Heb je een slechte ervaring gehad met "dit soort bedrijven" probeer het dan niet allemaal over 1 kam te scheren, dat is een vooroordeel naar de hele branche toe, elk bedrijf is anders en elk bedrijf heeft andere maatstaven.

Ook een van de grote vergissingen in dit soort werk is dat iedereen maar alles aanpakt wat gratis is, terwijl ik echt een ontzettend kleine investering heb moeten doen om zover te komen als dat ik nu ben.
Laatst bijgewerkt door Djoena op 16-12-08 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:13

Goof schreef:

Mijn vriend koopt en verkoopt via een groothandel en dit zijn dus wel originele parfums en dat loopt echt vreselijk goed. Hij verdient hier ook een erg leuk extra'tje mee!

De uitleg van mijn parfums staat op mijn site (zie onderschrift) Ja

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:15

Oke, maar waarom moeten deze mensen mij dan bellen?? Waarom moet iedereen dan perse 10 vrienden opnoemen zodat ze die weer kunnen bellen?? Ik scheer het niet over 1 kam, ik geloof best dat je aardig kan bijverdienen.. maar niet voor niets. Deze vrouw vertelde mij dat ik niets hoefde te verkopen, maar anderen dat voor mij kon laten doen... en dat ik daar wel 200 euro per week mee kan verdienen.. Maar dat ik voor alle info een presentatie moet bijwonen

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:15

Robynn schreef:
Goof schreef:

De uitleg van mijn parfums staat op mijn site (zie onderschrift) Ja

Ok, dank je. Duidelijk Knipoog

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:15

iepsel schreef:
En daar komt bij dat ik het nog steeds oplichting vind. Oók dit is merken nabootsen, precies hetzelfde als NIKE drukken op een Zeeman T-shirt. Er wordt enorm veel geinvesteerd in het maken van een geur, en om deze dan schaamteloos te kopiëren.........nee, dit is in mijn ogen bedrog!

Hij wordt niet gekopieerd, het wordt zelfs door dezelfde laboranten gemaakt die het orgineel gemaakt hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:17

ff wat bolletjes in je hol, op vakantie naar thailand, bakken met geld!!!!!!! Haha!

wel kans dat je dr ook moet blijven in een minder luxe hotel met tralies voor de ramen, maar toch!!

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:18

pinuts schreef:
Oke, maar waarom moeten deze mensen mij dan bellen?? Waarom moet iedereen dan perse 10 vrienden opnoemen zodat ze die weer kunnen bellen?? Ik scheer het niet over 1 kam, ik geloof best dat je aardig kan bijverdienen.. maar niet voor niets. Deze vrouw vertelde mij dat ik niets hoefde te verkopen, maar anderen dat voor mij kon laten doen... en dat ik daar wel 200 euro per week mee kan verdienen.. Maar dat ik voor alle info een presentatie moet bijwonen

Als mensen of bedrijven je op bellen om producten te verkopen, is het voor mij inderdaad ook een No-No Ja
Daar geef ik je wel helemaal gelijk in Ja

Je hebt trouwens ook zo'n site waar je je af kan melden of kan beschermen tegen dit soort telefoontjes Ja

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:19

Goof schreef:
Ok, dank je. Duidelijk Knipoog

Geen probleem Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 12:19

ik vind overigens 13,90 voor een geurtje van 30 ml niet goedkoop.. ik betaal voor het echte geurtje hetzelfde of zelfs minder..

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:23

pinuts schreef:
ik vind overigens 13,90 voor een geurtje van 30 ml niet goedkoop.. ik betaal voor het echte geurtje hetzelfde of zelfs minder..

Nou dan mag jij mij vertellen waar dan Huilen van het lachen
Om even een voorbeeld te noemen (en nu heb ik gewoon het eerste product gepakt in mijn dames lijn)
geïnspireerd naar: Chopard - Wish Chopard 30ml (13.90 is onze prijs)
en hier
http://www.deonlinedrogist.nl/chopard-w ... -6048.html

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:29

Robynn schreef:
pinuts schreef:

Nou dan mag jij mij vertellen waar dan Huilen van het lachen
Om even een voorbeeld te noemen (en nu heb ik gewoon het eerste product gepakt in mijn dames lijn)
geïnspireerd naar: Chopard - Wish Chopard 30ml (13.90 is onze prijs)
en hier
http://www.deonlinedrogist.nl/chopard-w ... -6048.html

Die prijs op de online drogist is erg hoog. Bij mijn vriend zou je er omgerekend ietsje meer voor betalen dan bij jou, maar dan weet je wel 100% dat je een origineel luchtje hebt.
Qua kosten maakt dat dus niet heel veel uit en ik zou toch liever een originele hebben.

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:32

pinuts schreef:
nou idd.. maar die verkooppraatjes zitten er zoo goed in.. Echt moeilijk om dan je telefoon neer te leggen. Ik ging er een beetje op in.. zo van'' ja maar hoe zit het dan als..., dat klopt toch niet'' En dan zeggen ze meteen: JE luisterd niet! ik verdien enorm veel geld zonder wat te doen! ( ja dus geen antwoord op mijn vraag)

Eeeeeeeh, mijn mening en logica zegt dat wanneer deze 'verkopers' echt zoveel geld verdienen, ze niet meer achter de telefoon zouden zitten maar ergens op de Bounty Eilanden in hun luxe prive resort Knipoog