Chiqa schreef:_Nancy_ schreef:Vind het in ieder geval wel een beetje flauw, maargoed..
Niets flauws aan hoor, of had jij in dat rijtje willen staan?? Ik ben altijd blij als ik een noodstop moet maken dat mensen niet pal achter mij zitten, gewoon zoals het hoort
Sorrie fraaier zal het nooit wordenfrankiej schreef:en jij verwacht dat je oude wagentje gesloopt wordt? echt niet hoor,
Weet wel zeker dat die gewoon over week weekje weer te koop staatMaar je moet wat als je verder niet de middelen omhanden heb om hem weer te herstellen, zo gaat dat gewoon.
miekelover schreef:ik probeer het toch niet goed te praten chica. ik weet heus wel dat het mijn eigen schuld is. maar het is toch nooit leuk om een ongeluk te krijgen
Ben blij dat je inziet dat je inziet dat het ook anders had gekunt, ach...je zult er wel je leerstof uithalen
soms heb je zo'n dure les nodig om te leren inzien dat het ook anders had gekunt.
Succes met je nieuwe auto.
Men .. wat ben jij toch altijd een ongelofelijke betweter. Zoiets kan iedereen in een moment van onoplettendheid gebeuren, ook de fantastische Chiqa! Het is al erg genoeg dat ze haar autootje kwijt is, dan zit je niet op dit soort verwijtende berichten te wachten. TS, erg spijtig, gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.