Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:18

Nieuwe dienstregeling wie bedenkt zoiets. Vaker overstappen dus ook vaker kans om mijn aansluitingen te missen. Maarja altijd nog beter dan in de file staan.

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:45

Mijn trein vertrekt nog wel op de zelfde tijden,
Maar wel in Zwolle vanaf een ander spoor, het zou echt iets voor mij zijn om morgen gewoon op het verkeerde perron te gaan staan wachten Tong uitsteken

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:53

Haha, maar goed dat ik even heb gekeken, trein vertrekt een keer van 19a ipv 5, heel verschil. Vork
Verder wel alles hetzelfde. Ja

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:59

Mijn dienstregeling is niks veranderd helaas.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:17

Jobbeltje schreef:
Ik quote mezelf even uit deel 1 Knipoog
Jobbeltje schreef:
Gisteren op het traject Nijmegen - Zwolle:

Machinist: welkom in deze intercity, zodadelijk maken wij een tussenlanding in de mooie torenstad Zutphen

Later op het traject Zwolle - Leeuwarden
Machinist: u bevindt zich in de intercity die naar Leeuwarden rijd, ja echtwaar!"

Later bij Heerenveen
"Station heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerenveen, station heeeeeeeeeeeeeerenveen. Ook de dames mogen uitstappen"

in Leeuwarden:
"Dit is het eindpunt van deze trein. Kijkt u eens goed om zich heen naar uw eigendommen en neem ze vooral mee als u de trein verlaat, wij hebben er al genoeg"

Haha!

Haha géniaal!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:54

Nieuwe dienstregeling. Traject Arnhem - Winterswijk gaat elk kwartier rijden.. Volgens mij alleen maar omdat ze dan op tijd rijdne, gemiddels 15min vertraging elke dag. Kunnen ze nu niet meer als vertraging omroepen natuurlijk, is gewoon de volgende trein. Clown Best goed bedacht van de Syntus. Nagelbijten / Gniffelen

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:55

@Jobbeltje, die heeft iig lol in zn werk. Haha!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:59

ik stond vandaag in tilburg ik denk intercity naar ZWOLLE... moet die naar arnhem hebben... ik maar gewoon ingestapt want hij ging naar Nijmegen en toen ik gecontroleerd werd zeiden ze idd dat de nieuwe dienstregelin was ingegaan... tja blond he Knipoog

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:04

Er gaat nu bij "Ik wed dat ik het kan" een man een trein trekken. Nagelbijten / Gniffelen

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:14

Haha, vét.
Trein ging prima, geen last gehad van de nieuwe dienstregeling. Is niks verandert, naja. Het enige wat ik merk is dat de trein vanaf Zutphen nu ook weer helemaal naar Roosendaal gaat.

Zou dat van Syntus niet zijn dat het elk kwartier tot Doetinchem gaat? Lijkt me sterk dat ze zoveel treinen laten rijden over dat enkelspoortje. Ga altijd over zupthen naar Winterswijk vanaf Arnhem, dat eeuwige geboemel over al die kleine stations... En ik geloof niet dat Syntus gaat verbeteren...

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:59

He nieuw topic!
Ik heb het overleeft! Zowel de heen- als de terugreis. Het was wel erg lang, vooral als je alleen zit. Nagelbijten / Gniffelen

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:11

Had hetzelfde. Al was dr wel overvolle bus dus helemaal alleen zat ik niet...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:13

heey nieuw topic wat gaan we snel zeg..
tis maar goed dat jullie zeggen nieuwe dienstregeling zeg..
t was me helemaal ontgaan..
de kaartjes zijn toch niet ook duurder geworden??

ff lekker offtopic leuk schattig ijsbaantje hier in nieuwerkerk xD

huh :S moet nou elke keer overstappen op gouda de sprinter is eruit:S??????normaal bleef ik vanuit nieuwerkerk heerlijk zitten in de sprinter
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 15-12-08 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:15

Nors opkijken De nieuwe dienstregeling van de NS is nog vrijwel hetzelfde, al kwam de trein niet die ene minuut eerder. De nieuwe busregeling (waarvan ik niet op de hoogte was trouwens, dat was een onaangename verrassing, mijn vertrouwde busnummers kwamen opeens niet meer opdagen) is een ramp. In plaats van direct de bus in, moet ik nu 25 minuten in de kou staan wachten. Niiiice. Ben ik even blij dat ik naar week OV ga Clown

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:18

nou vrijwel t zelfde :S de sprinter rijd niet meer?? vanuit nieuwerkerk??:S

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:18

Eerst vond ik met de trein reizen 10x niks.... tegenwoordig doe ik het steeds vaker (vooral de langere afstanden) en ik moet zeggen: ik heb er geen problemen meer mee Lachen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:22

'Mijn' dienstregeling is zeer gunstig veranderd, de stoptrein is veranderd in een intercity en stopt nog maar één keer, in plaats van 5 keer. Daarnaast gaan er ook nog twee keer per uur de 'gewone' stoptrijden rijden.
Mij hoor je niet klagen, nu hopen dat er niet zo veel blaadjes meer op de rails gaan vallen, anders doe ik er nog drie dagen over Knipoog.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:00

Bij mij is er amper wat veranderd Huilen van het lachen. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later.

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 02:34

lindatje schreef:
Bij mij is er amper wat veranderd Huilen van het lachen. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later.

Idd, vanuit Amsterdam CS he?? .51 en .21 ipv .50 en .20... O jeetje wat een grote verandering! Clown

Damesss!! Ik schrok al, deel 2 nu al??? Maar gelukkig 'maar' 2 nieuwe blz bijgekomen. Denk dat t doordeweeks drukker is hier dan in t weekends, ivm school, studie en werk etc....

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 02:47

Korleon schreef:
ik stond vandaag in tilburg ik denk intercity naar ZWOLLE... moet die naar arnhem hebben... ik maar gewoon ingestapt want hij ging naar Nijmegen en toen ik gecontroleerd werd zeiden ze idd dat de nieuwe dienstregelin was ingegaan... tja blond he Knipoog

Ben al van Roosendaal naar Zwolle geweest Vork . Morgen weer.
Was trouwens wel even wennen weer met het omroepen, ik roep al weer 2 jaar Arnhem als eindpunt om, nu moest ik er over nadenken dat we ook nog gingen stoppen in Dieren, Zutphen, Deventer, Olst Wijhe en zwolle Tong uitsteken .

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:00

Pinootje schreef:
lindatje schreef:

Idd, vanuit Amsterdam CS he?? .51 en .21 ipv .50 en .20... O jeetje wat een grote verandering! Clown

Jup! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:43

Dieren Haha! Daar kom ik vaak op dat stationnetje Haha!

Mijn lijn is ontsprinterd Haha! We hebben voortaan DDAR-ren op de Rotterdam - Enkhuizen. Ik heb me een partij lekker kunnen zitten vanmorgen Haha! Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:43

En mijn trein gaat gewoon 1 minuut eerder Clown Maar hij was weer eens te laat vanmorgen dat veranderd gelukkig niet met de nieuwe dienstregeling ROFL

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:58

naar mijn werk gaat de eerste trein een minuut eerder en terug een spoorwijziging. Ook van 5 naar 19 op Utrecht. Heb gelukkig meestal wel tijd genoeg voor de overstap en anders gaan er nog veel meer treinen mijn kant op. De aansluiting van mijn werk naar mijn ouders is wel nadelig veranderd. Eerst kon ik hem met Utrecht doorrennen nog net halen, maar nu gaat het lastig worden en staat hij ook niet meer als overstap in de reisplanner en kan ik hem dus ook niet claimen als ik hem niet haal.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:00

Jobbeltje schreef:
Ik quote mezelf even uit deel 1 Knipoog
Jobbeltje schreef:
Gisteren op het traject Nijmegen - Zwolle:

Machinist: welkom in deze intercity, zodadelijk maken wij een tussenlanding in de mooie torenstad Zutphen

Later op het traject Zwolle - Leeuwarden
Machinist: u bevindt zich in de intercity die naar Leeuwarden rijd, ja echtwaar!"

Later bij Heerenveen
"Station heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerenveen, station heeeeeeeeeeeeeerenveen. Ook de dames mogen uitstappen"

in Leeuwarden:
"Dit is het eindpunt van deze trein. Kijkt u eens goed om zich heen naar uw eigendommen en neem ze vooral mee als u de trein verlaat, wij hebben er al genoeg"

Haha!

Dit is wel echt heel grappig Huilen van het lachen