Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jobbeltje schreef:Ik quote mezelf even uit deel 1Jobbeltje schreef:Gisteren op het traject Nijmegen - Zwolle:
Machinist: welkom in deze intercity, zodadelijk maken wij een tussenlanding in de mooie torenstad Zutphen
Later op het traject Zwolle - Leeuwarden
Machinist: u bevindt zich in de intercity die naar Leeuwarden rijd, ja echtwaar!"
Later bij Heerenveen
"Station heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerenveen, station heeeeeeeeeeeeeerenveen. Ook de dames mogen uitstappen"
in Leeuwarden:
"Dit is het eindpunt van deze trein. Kijkt u eens goed om zich heen naar uw eigendommen en neem ze vooral mee als u de trein verlaat, wij hebben er al genoeg"
lindatje schreef:Bij mij is er amper wat veranderd. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later.
Korleon schreef:ik stond vandaag in tilburg ik denk intercity naar ZWOLLE... moet die naar arnhem hebben... ik maar gewoon ingestapt want hij ging naar Nijmegen en toen ik gecontroleerd werd zeiden ze idd dat de nieuwe dienstregelin was ingegaan... tja blond he
Pinootje schreef:lindatje schreef:Bij mij is er amper wat veranderd. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later.
Idd, vanuit Amsterdam CS he?? .51 en .21 ipv .50 en .20... O jeetje wat een grote verandering!
Jobbeltje schreef:Ik quote mezelf even uit deel 1Jobbeltje schreef:Gisteren op het traject Nijmegen - Zwolle:
Machinist: welkom in deze intercity, zodadelijk maken wij een tussenlanding in de mooie torenstad Zutphen
Later op het traject Zwolle - Leeuwarden
Machinist: u bevindt zich in de intercity die naar Leeuwarden rijd, ja echtwaar!"
Later bij Heerenveen
"Station heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerenveen, station heeeeeeeeeeeeeerenveen. Ook de dames mogen uitstappen"
in Leeuwarden:
"Dit is het eindpunt van deze trein. Kijkt u eens goed om zich heen naar uw eigendommen en neem ze vooral mee als u de trein verlaat, wij hebben er al genoeg"