Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jobbeltje schreef:Ik quote mezelf even uit deel 1Jobbeltje schreef:Gisteren op het traject Nijmegen - Zwolle:
Machinist: welkom in deze intercity, zodadelijk maken wij een tussenlanding in de mooie torenstad Zutphen
Later op het traject Zwolle - Leeuwarden
Machinist: u bevindt zich in de intercity die naar Leeuwarden rijd, ja echtwaar!"
Later bij Heerenveen
"Station heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerenveen, station heeeeeeeeeeeeeerenveen. Ook de dames mogen uitstappen"
in Leeuwarden:
"Dit is het eindpunt van deze trein. Kijkt u eens goed om zich heen naar uw eigendommen en neem ze vooral mee als u de trein verlaat, wij hebben er al genoeg"
Best goed bedacht van de Syntus.

De nieuwe dienstregeling van de NS is nog vrijwel hetzelfde, al kwam de trein niet die ene minuut eerder. De nieuwe busregeling (waarvan ik niet op de hoogte was trouwens, dat was een onaangename verrassing, mijn vertrouwde busnummers kwamen opeens niet meer opdagen) is een ramp. In plaats van direct de bus in, moet ik nu 25 minuten in de kou staan wachten. Niiiice. Ben ik even blij dat ik naar week OV ga
.
. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later. lindatje schreef:Bij mij is er amper wat veranderd. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later.

Korleon schreef:ik stond vandaag in tilburg ik denk intercity naar ZWOLLE... moet die naar arnhem hebben... ik maar gewoon ingestapt want hij ging naar Nijmegen en toen ik gecontroleerd werd zeiden ze idd dat de nieuwe dienstregelin was ingegaan... tja blond he
. Morgen weer.
. Pinootje schreef:lindatje schreef:Bij mij is er amper wat veranderd. Op de terugreis gaat 1 van mijn treinen 1 minuut later.
Idd, vanuit Amsterdam CS he?? .51 en .21 ipv .50 en .20... O jeetje wat een grote verandering!
Daar kom ik vaak op dat stationnetje 
We hebben voortaan DDAR-ren op de Rotterdam - Enkhuizen. Ik heb me een partij lekker kunnen zitten vanmorgen
Maar hij was weer eens te laat vanmorgen dat veranderd gelukkig niet met de nieuwe dienstregeling
Jobbeltje schreef:Ik quote mezelf even uit deel 1Jobbeltje schreef:Gisteren op het traject Nijmegen - Zwolle:
Machinist: welkom in deze intercity, zodadelijk maken wij een tussenlanding in de mooie torenstad Zutphen
Later op het traject Zwolle - Leeuwarden
Machinist: u bevindt zich in de intercity die naar Leeuwarden rijd, ja echtwaar!"
Later bij Heerenveen
"Station heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerenveen, station heeeeeeeeeeeeeerenveen. Ook de dames mogen uitstappen"
in Leeuwarden:
"Dit is het eindpunt van deze trein. Kijkt u eens goed om zich heen naar uw eigendommen en neem ze vooral mee als u de trein verlaat, wij hebben er al genoeg"