Ik zeg meestal nieteens iets, als ik hoor dat 't een callcenter muts is dan hang ik op.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Katja schreef:Ik verbaas me er wel over dat mensen gewoon ophangen als ze zo iemand aan de telefoon hebben.
Zelfs toen ik bijna 20x in 1 week door E-on gebeld werd had ik nog wel het fatsoen om even wat te zeggen.
Anthea schreef:Katja schreef:Ik verbaas me er wel over dat mensen gewoon ophangen als ze zo iemand aan de telefoon hebben.
Zelfs toen ik bijna 20x in 1 week door E-on gebeld werd had ik nog wel het fatsoen om even wat te zeggen.
Ze blijven gewoon doorzeuren als je zegt dat je geen interesse hebt, dus dan hang ik op ja. Niet mijn probleem.

En als ze bellen is het eerste wat ik zeg 'sorry geen interesse, tot ziens'. 
Maar laatst was ik een keer zo sjaggerijnig dat ik iets riep in de trant van dat mijn ouders op wereld reis waren en dat ze waarschijnlijk niet meer terug kwamen (heb ik ooit is op bokt gelezen) De mevrouw aan de telefoon was helemaal van haar stuk gebracht. Mijn moeder en broertje waren overigens keihard lachend weggelopen
jessj22 schreef:omg......
ik word er gek mee gebelt.
aleen op de huis telefoon ik neem alle nummers op ik vind het zo grappig ik lig soms dubbel van het laggen.
maar of het nog niet genoeg was belde ze me laatst op me mobielle
hoi met blabla weet al niet meer wat
dus ik ja met jesse
mevrouw mag ik u wat vragen
ik : ja hoor geen probleem
hun : bel ik ongelegen
ik : nou licht eraan wat u te melden heeft
hun: ja ik wil u even mede delen dat u 200 euro bij moet betalen aan water gas en licht.
ik : o ja weet u dat zeker
hun : jaa 100%
ik : nou ik denk dat u de verkeerde aan de lijn hebt
hun : ik spreek toch met mevrouw ......
ik : ja daar spreekt u mee (er bestaat geen andere mevrouw (mijn achternaam dus)omdat mijn ouders gescheiden zijn en mijn vader niet op nieuw getrouwt is)
ik : maar ik denk dat jullie me in de maling nemen![]()
hun : nee mevrouw het is echt zo u moet dit niet opvatten als een grap want dat is het zeker niet
ik : nou meneer weet je wat het is ik heb nog nooit wat hoeve tebetalen voor water gas en licht.
hun: nou dat klinkt wel heel vreemd
ik : weten jullie zeker dat ik 200 euro bij moet betalen
hun : ja
ik : maar weet je wat het is ik ga het niet betalen
hun : ja dan moet u niet raar opkijken als incasso bureo voor je deur staat
ik : laat maar komen ik heb de koffie klaar
hun : nou mevrouw u vind u zelf wel heel grappig of niet soms
ik : ik denk dat u u zelf grappig vind ik heb geen eens een huis ik woon nog bij mijn ouders
en toen heb ik neer gegooit:P
nou dat vind ik dus helemaal geweldig andere in de zeik nemen