1 reden waarom de ziekenfonds zo hoog is....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: 1 reden waarom de ziekenfonds zo hoog is....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:22

ohnee? En de bedden die wel gereserveerd en niet bezet zijn dan?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:24

Liezel1 schreef:

en waar ook nog eens een factuur voor naar het ziekenfonds gaat........... ik geloof 1000 euro per dag CATSHINGGGGGG........ zeg in zo een weekeinde een bed of 10.000 ........... c'et KASSAAHAAAAA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:20

judithh schreef:
Relaxed schreef:
Judithh, UMCG toevallig? Daar heb ik dat laatst ook gehad. Woensdag zelfs al opgenomen en maandag erop pas OK.. En mijn bed was idd al die tijd voor mij gereseveerd.. Vond het ook best schandalig..

Nee ik ga naar het Erasmus MC. Mocht jij ook naar huis voor die dagen of moest je blijven?

Ik had woensdag de opname, dus verpleging gesproken, voedingsass, arts en een co-assistent die ff standaard onderzoekjes deed. Toen mocht ik weer naar huis en zondagavond moest ik weer terug komen en maandags werd ik geopereerd (pas om 1130..)

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 19:59

echt van de gekke!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 20:02

Liezel1 schreef:

Ook daar wordt de wachtlijst niet langer van. De wachtlijst is lang omdat men op de operatie wacht (dit gebeurt namelijk alleen bij operatieopnames). En in het weekend word er niet geopereerd (spoed uiteraard uitgezonderd), dus kan er ook niet iemand anders in dat bed liggen in het weekend..... dus voor de wachtlijsten maakt het echt niks uit.

KiWiKo schreef:
en waar ook nog eens een factuur voor naar het ziekenfonds gaat........... ik geloof 1000 euro per dag CATSHINGGGGGG........ zeg in zo een weekeinde een bed of 10.000 ........... c'et KASSAAHAAAAA

Hier ben ik het dus wel helemaal me eens dat het van de zotte is. Absoluut niemand heeft er kosten van, en er worden wel kosten in rekening gebracht.... Hoe dat mogelijk is mogen ze mij ook weleens uitleggen.