Ik vindt het echt super dat jullie dit willen doen voor hem/hun!
Ik weet zeker dat het ze steun bied!
Nogmaals heel erg bedankt!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Princesje schreef:Wat lief van je! Ik doe mee... vind het zo sneu voor ze!
Edit; is er niet iets anders wat je voor ze kunt regelen? Zoiets als hart in actie? Kan me ook wel voorstellen dat het nu niet mogelijk is en ze er niet op zitten te wachten hoor!
Vind het zo onbegrijpelijk dat ze zo weinig steun krijgen... Heb de website even doorgelezen maar jee; wat dat jongetje al wel niet meegemaakt heeftwens je echt niemand toe!

goed idee.. Kunnen ze er niet bij gebruiken dat soort onzin..
iloveyah87 schreef:Dank je wel!
Ik heb al op de site van sbs gekeken maar er zijn op het moment geen opnames. Ook voor andere programma's zijn op het moment geen opnames.
Wel zoeken ze nog mensen voor All You Need Is Love.. Misschien dat ik voor hun een dagje/weekendje weg kan regelen??
Groetjes nicky...
Princesje schreef:iloveyah87 schreef:Dank je wel!
Ik heb al op de site van sbs gekeken maar er zijn op het moment geen opnames. Ook voor andere programma's zijn op het moment geen opnames.
Wel zoeken ze nog mensen voor All You Need Is Love.. Misschien dat ik voor hun een dagje/weekendje weg kan regelen??
Groetjes nicky...
Stichting doe een wens doet ook aan zulk soort dingen alleen moet het kind dan 3 jaar zijn. Ik weet niet wanneer Jesse 3 wordt anders zou je daar eens (op den duur) naar kunnen kijken?
http://www.doeeenwens.nl/
Of iets dergelijks?