Gisteren stond ik nog met open mond naar een schouwspel te kijken.....
Macho man in een Volkswagen Passat.
Kwam met een rotgang vanaf achteren naar me toe rijden op de snelweg.
Ik reed keurig 120 op de linker rijstrook, tijdens een inhaal aktie. Maar hij drukte z'n auto zowat bovenop m'n bumper.
Dus ik besluit iets gas bij te geven, zodat ik sneller klaar was met inhalen, zodat ik geen last meer van die mafkees zou hebben.
Iets verderop zie ik dat hij zichzelf klem rijdt achter een vrachtwagen die aan het inhalen is.
Daar blijft hij ook achter zitten met minder dan 2 meter afstand!
En als hoogte punt: toen die vrachtwagen klaar was met inhalen, ging hij voor die vrachtwagen rijden, en springt op z'n rem. En blijft daar die vrachtwagen hinderen.
Die vrachtwagen doet dan maar een poging om 'm in te halen, maar die mafkees in die passat gaat op dat zelfde moment ook mee naar links, zodat die vrachtwagen er niet langs kan.
Dus die vrachtwagen zat nu hartstikke klem achter die rotzak, en zet z'n grote licht aan.
Hielp niet echt. Die mafkees bleef er gewoon met 70km/u voor "hangen" om 'm te pesten.
Jammer dat je dat soort idioten niet ergens kunt melden.
Dat soort gedrag veroorzaakt ongelukken. En dan zijn anderen daar meestal het slachtoffer van.
Zulk soort mensen zouden per direct hun rijbewijs voor eeuwig in moeten leveren vind ik. Die zijn geestelijk gezien gewoon niet in staat om veilig op de weg te rijden.
Ik hoop nog steeds dat hij ergens op zijn weg een politie agent tegen komt, terwijl hij zoiets doet.
Levensgevaarlijk.