Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maflinger schreef:geboortejaar 1990? Vast veel levenservaring.....

Maflinger schreef:als je 18 bent heb je niet bepaald levenservaring genoeg om hierover te oordelen. Ik zie dat je humane wetenschap studeert, maar theorie is nog wel anders dan praktijk. Het is voor degene die een relatie krijgt met iemand met borderline heel lastig. En diegene zal er veel energie in moeten steken en veel moeten kunnen verduren en daarbij moeten denken dat het niet persoonlijk gericht is wat de 'zieke' zegt en doet. Maar ik geloof er zeker in dat je best in staat bent een relatie te kunnen onderhouden met de juiste persoon, die juist met je omgaat.
En mijn studie heeft hier niets mee te maken, ga nu geen dingen zeggen dat niet kloppen
Ik zeg gewoon wat ik denk, is dat ook al verboden?
Gewoon voor gaan. Als het zo moet zijn dan komt het echt wel! Armaris schreef:Ik dacht hélemaal niet aan de borderline, sterker nog, zou er zelfs doorheen gekeken hebben. Waar het mij om draait is dat TS pas op zichzelf woont, nog niet eens haar draai heeft gevonden...
heel veel succes. 
Toch beginnen een hoop relaties wel zo.... Maflinger schreef:na seks worden ze vaak wel verliefd haha
Armaris schreef:Neen, dat kan je niet! Geloof me, als je zelf problemen hebt lukt dat niet.