Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
geen idee wat ze er mee gaan doen en of ze teruggaan maar dit was echt raar 

zal het eens vragen of ze er nog wat mee gaat doen.
Zamora schreef:ik heb het zelf niet gekocht maar mijn schoonmoederzal het eens vragen of ze er nog wat mee gaat doen.
Overigens bij een c1000 waar ik eerst bij in de buurt woonde zag ik echt vaak dingen over de datum of fruit e.d. met schimmel erop...
shanou schreef:Hoe heet die kerel ook al weer........ Rob de Geus van de smaak politie!!! Die zijn gek op dit soort dingen....

Marchador schreef:Teruggaan zou ik ook doen.
Ik zou ook direct een karretje pakken. kijken wat er allemaal wel niet over datumis, vervolgens zet ik de kar bij de klantenservice, of ga ik in de rij staan met die kar. En verzoek de medewerkster dan vriendelijk iemand erbij te halen die die rotte zooi in de kliko dumpt.
Nouks schreef:Ik woonde eerder vlakbij een kleine buurtsuper, waar ik ooit eens een pak Dubbelfriss mee heb genomen. Een dag later thuis kwam ik er achter dat het pak twee maanden overdatum was. En dat terwijl Dubbelfriss etc altijd minstens een half jaar ofzo houdbaar is.
Mee terug gegaan, mocht het wel omruilen voor een nieuw pak. Nieuw pak gezocht, maar in het hele schap was geen enkel pak te vinden dat nog wél houdbaar was...
Dat vond ik toch wel echt het toppunt.

sonjim schreef:We hebben hier ook een keten die omstickerd, ook handig, de ham die gisteren over datum was, ligt er vandaag met een nieuwe sticker, vlees komt dan bedorven uit de verpakking, terwijl het volgens de datum nog goed moet zijn.