Hak breekt zomaar af!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jokonootje

Re: Hak breekt zomaar af!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:04

ik vind het onzin en zou ook zeker een klacht indienen bij de filiaalhouder... Je schoenen mogen gewoonweg niet na 2x dragen al kapot gaan. Ze hebben gewoon zonder te klagen die schoenen terug te nemen terug te sturen naar de fabrikant en jou zonder verdere opmerkingen een oplossing aanbieden die jou het beste past...
En dat ze je paspoortgegevens willen hebben vind ik helemaal onzin... wat een stelletje zeikerds zeg !!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 19:13

Ik ben door de filiaalhouder geholpen Haha! Dus een klacht bij haar indienen zal weinig zin hebben, aangezien zij mij zo klantvriendelijk behandelt heeft Nagelbijten / Gniffelen
(En tsja, uiteindelijk mocht ik dan wel andere schoenen uitzoeken, maar dat was volgens mij alleen maar omdat ze door had dat ik zonder echt niet weg zou gaan Haha! )

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 19:22

Karin schreef:
Jaren geleden gehad, met schoenen van Invito. Ze hadden mijn maat niet meer dus een nieuw paar meegeven ging niet (inmiddels stond de zomercollectie er al) maar de hak is zonder problemen op kosten van Invito gerepareerd. Prima deal, hopelijk weten ze bij 'jouw' schoenenzaak ook wat service inhoudt. Lachen

Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan al na 1x dragen. Mijn ervaring met de Invito was toen helaas iets minder.
Ik kreeg het verhaal dat deze laarzen een fabriekshakje hadden en dat die nou eenmaal snel slijten (na 1x een uurtje dragen dus). Ik moest er maar nieuwe onder laten zetten. Toen ik hier niet mee akkoord ging en zei dat ik mijn geld terug wilde hebben, hebben ze na een hoop gemor op hun eigen kosten het hakje laten repareren. Koop nooit meer wat bij de Invito.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:00

Thirsa_ schreef:
Ik ben door de filiaalhouder geholpen Haha! Dus een klacht bij haar indienen zal weinig zin hebben, aangezien zij mij zo klantvriendelijk behandelt heeft Nagelbijten / Gniffelen
(En tsja, uiteindelijk mocht ik dan wel andere schoenen uitzoeken, maar dat was volgens mij alleen maar omdat ze door had dat ik zonder echt niet weg zou gaan Haha! )
Ik zou lekker even een mailtje naar het hoofdkantoor toe doen.