Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dus een klacht bij haar indienen zal weinig zin hebben, aangezien zij mij zo klantvriendelijk behandelt heeft 
) Karin schreef:Jaren geleden gehad, met schoenen van Invito. Ze hadden mijn maat niet meer dus een nieuw paar meegeven ging niet (inmiddels stond de zomercollectie er al) maar de hak is zonder problemen op kosten van Invito gerepareerd. Prima deal, hopelijk weten ze bij 'jouw' schoenenzaak ook wat service inhoudt.
Thirsa_ schreef:Ik zou lekker even een mailtje naar het hoofdkantoor toe doen.Ik ben door de filiaalhouder geholpenDus een klacht bij haar indienen zal weinig zin hebben, aangezien zij mij zo klantvriendelijk behandelt heeft
(En tsja, uiteindelijk mocht ik dan wel andere schoenen uitzoeken, maar dat was volgens mij alleen maar omdat ze door had dat ik zonder echt niet weg zou gaan)