Auto halen uit Engeland? Safe Trading Department?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PussInBoots

Re: Auto halen uit Engeland? Safe Trading Department?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 16:11

Dat is het nou net, deze auto is klaar. Ik wil en kan niet zelf sleutelen. Het hele plaatje klopt gewoon.........

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:16

tja dan is het anders......ben benieuwd hoe het verder loop!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:41

Ik ga het toch zeggen: Ik zou er niet aan beginnen.. Clown

Helemaal als íe inderdaad ook in NL te krijgen is. Andere velgen/ bekleding zou zelfs nog wel te regelen zijn namelijk. Alleen brengt dat inderdaad kosten met zich mee.

En deals die extra aantrekkelijk lijken, maar wel omslachtiger zijn mag je zeker wel extra alert op zijn.

Als hij binnenkort geen tijd heeft, wanneer wel? Aan jouw of je het risico tegen de evt. centen op laat wegen. Maar iemand met een voor hem onbruikbare auto, verwacht ik dat die er best wat moeite voor wil doen om hem te verkopen. Stel voor om het op jouw voorwaarden te doen, waarbij hij de auto wel brengt bv? En wacht dan op zijn minst even reactie af. Als het eerlijke handel is zal diegene je voorzichtigheid zeker kunnen begrijpen. En zelfs dan geeft dat nog helemaal geen garantie, maar als je daarop al ontwijkend en vaag wat terugkrijgt is het nogal snel duidelijk. En zo niet kun je alsnog besluiten dat je de gok wil wagen.

Sowieso, als je het doet zou ik graag de aflopen willen lezen Lachen Succes in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:11

iepsel schreef:
maar wel precies zoals ik hem wil. Champagnekleurige lederen bekleding, helemaal strak, geen schadeauto, de velgen die ik graag wil.........

Hoe weet jij dat hij geen schade heeft? Dat zeggen ze dr heus niet bij hoor Knipoog
Je zal niet de eerste zijn die denkt goedkoop een auto te kunnen importeren die rondom inelkaar heeft gelegen.
Heb het met eigen ogen al zo vaak vorbij zien komen....Denken ze goedkoop een bakkie te importeren....
Past hij niet meer inelkaar omdat hij loss is geweest....En een leek ziet het niet hoor dat de bekleding niet overal meer naadloos past.

Niet doen! Die auto is ook wel in Nederland te krijgen zo bijzonder is hij toch ook weer niet, ik bedoel het is toch geen zeldzame uitgave?

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 10:41

Ik zou ook echt niet alleen de auto gaan halen hoor. Ben niet naief meisje die zich oor aan laat naaien. En ben errug goed op de hoogte heo een auto eruit moet zien, waar op te letten en wie mee te nemen. Maar daar gaat het helemaal niet om, dat was niet de vraag!! De vraag was hoe het in zn werk gaat met Shipping Company's en geld in depot........

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:49

Ik zou je een tip willen geven, ga naar http://www.internetoplichting.nl en ga het daar eens vragen.. Daar kan me namelijk aan de IP die aan de emails van deze meneer vasthangen zien of hij werkelijk in engeland zit, of elders ter wereld..

Ik krijg namelijk nigeria of oostblok gevoel als ik dit zo lees, ook al is het geen typische nigeriamail ( niet via westernunion Knipoog )