Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rody01 schreef:Hangt er een beetje van af. Zes/zeven uur denk ik ongeveer? Zit wel veel verschil op volgens mij.Hoe lang is een tank station trouwens open?

fiekhe schreef:Rody01 schreef:Hangt er een beetje van af. Zes/zeven uur denk ik ongeveer? Zit wel veel verschil op volgens mij.Hoe lang is een tank station trouwens open?
MarianneR: Computeren vraagt veel -vooral je hersenen dan- inspanning en als je ziek bent is wat je moet doen rusten rusten en rusten (en ook je hersenen dus). Als ik echt ziek bent, moet ik me het echt niet riskeren om op de computer te komen, als ik bv hoofdpijn heb/koorts ben ik na 5 minuten draaierig. Ik weet natuurlijk niet wat de TS precies heeft maar ook met buikpijn bv kan ik niet zomaar achter de pc. En als de buikpijn zo erg is dat je er mee op de pc kan komen, kan je er ook wel mee fietsen.. En ik denk dat de meesten er haar ook op wijzen dat ze hier beter wat meer op voorhand aan moet denken en dat het dus haar eigen schuld is en er daarom nog zelf achter moet gaan.
Chatelaine schreef:Ik lag in het ziekenhuis en was doodziek maar kon toch echt bokken..Vind dat nogal vreemde conclusie.
Hoop dat iemand even wat kan halen voor je..Kan nietmorgen ochtend=
Lydia_ schreef:Blue_eyes tuurlijk is het een verschil maar ik denk dat die mensen enkel willen zeggen (op wat voor een manier dan ook) dat het toch wel een beetje een wat dommere fout is zeg maar..
denice schreef:ik heb een beetje het idee, dat die opmerkingen genegeerd worden