Ziek, geen cadeau...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinoa

Re: Ziek, geen cadeau...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:41

Misschien kan je vader of moeder iets meenemen van de supermarkt/ benzinepompvt de winkel als ze nog op tijd zijn?? Chocletter is ook altijd handig.

Vind de reacties wel een beetje vreemd hier. Als je kunt bokken betekent dat niet dat je met deze kou een stuk kunt gaan fietsen, vind ik nogal een groot verschil.

Maar goed. Succes iig.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:50

Rody01 schreef:
Hoe lang is een tank station trouwens open?
Hangt er een beetje van af. Zes/zeven uur denk ik ongeveer? Zit wel veel verschil op volgens mij. Lachen

MarianneR: Computeren vraagt veel -vooral je hersenen dan- inspanning en als je ziek bent is wat je moet doen rusten rusten en rusten (en ook je hersenen dus). Als ik echt ziek bent, moet ik me het echt niet riskeren om op de computer te komen, als ik bv hoofdpijn heb/koorts ben ik na 5 minuten draaierig. Ik weet natuurlijk niet wat de TS precies heeft maar ook met buikpijn bv kan ik niet zomaar achter de pc. En als de buikpijn zo erg is dat je er mee op de pc kan komen, kan je er ook wel mee fietsen.. En ik denk dat de meesten er haar ook op wijzen dat ze hier beter wat meer op voorhand aan moet denken en dat het dus haar eigen schuld is en er daarom nog zelf achter moet gaan.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:16

kun je niks van internet bestellen? Je hebt toch van die dingen die supersnel bezorgt worden?

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:21

Ik lag in het ziekenhuis en was doodziek maar kon toch echt bokken..Vind dat nogal vreemde conclusie.

Hoop dat iemand even wat kan halen voor je..Kan nietmorgen ochtend=

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:41

fiekhe schreef:
Rody01 schreef:
Hoe lang is een tank station trouwens open?
Hangt er een beetje van af. Zes/zeven uur denk ik ongeveer? Zit wel veel verschil op volgens mij. Lachen

MarianneR: Computeren vraagt veel -vooral je hersenen dan- inspanning en als je ziek bent is wat je moet doen rusten rusten en rusten (en ook je hersenen dus). Als ik echt ziek bent, moet ik me het echt niet riskeren om op de computer te komen, als ik bv hoofdpijn heb/koorts ben ik na 5 minuten draaierig. Ik weet natuurlijk niet wat de TS precies heeft maar ook met buikpijn bv kan ik niet zomaar achter de pc. En als de buikpijn zo erg is dat je er mee op de pc kan komen, kan je er ook wel mee fietsen.. En ik denk dat de meesten er haar ook op wijzen dat ze hier beter wat meer op voorhand aan moet denken en dat het dus haar eigen schuld is en er daarom nog zelf achter moet gaan.

Dat slaat dus echt helemaal nergens op... Op een stoel zitten en computeren is nog wel iets anders dan 5 kilometer fietsen!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:43

Blue_eyes tuurlijk is het een verschil maar ik denk dat die mensen enkel willen zeggen (op wat voor een manier dan ook) dat het toch wel een beetje een wat dommere fout is zeg maar.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:46

Ik vind dat de ouders er ook een deel in hebben. Als TS morgen nog ziek is, dan brengt moeders het kado naar school. Welk kado? Kennelijk is er een afspraak gemaakt het kado te gaan brengen, maar is er nooit een woord gesproken over welk kado? Haha!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:49

Chatelaine schreef:
Ik lag in het ziekenhuis en was doodziek maar kon toch echt bokken..Vind dat nogal vreemde conclusie.
Hoop dat iemand even wat kan halen voor je..Kan nietmorgen ochtend=

Ben het helemaal met je eens! Als ik ziek ben kan ik ook wel bokken met het idee dat als er iets omhoog komt ik toch echt naar de wc kan rennen. Bovendien als mensen koorts hebben gaan de meesten toch op de bank liggen en lekker tv kijken, waarom dat niet bokken?

Maarja ik zou kijken of je misschien wat snoep heb of misschien heeft je vader nog een luchtje? Of zelf een kado bon maken Knipoog

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:50

Lydia_ schreef:
Blue_eyes tuurlijk is het een verschil maar ik denk dat die mensen enkel willen zeggen (op wat voor een manier dan ook) dat het toch wel een beetje een wat dommere fout is zeg maar.. Lachen

Dus? Dan nog vind ik het niet echt een slimme reactie... heeft TS niks aan ook.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:53

Ik vind het een beetje dom van je, zo'n suprise word altijd al weken van te voren afgesproken, eigen schuld dat je er nu pas aan begint.

Ga snel ff naar de winkel, hopelijk vind je nog wat leuks.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:54

ik heb een beetje het idee, dat die opmerkingen genegeerd worden Knipoog

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:00

Je kan toch gewoon een kadobon in elkaar knutselen, erop zetten dat je een kado wou halen, maar dat je ziek bent, en dat hij het echte kado krijgt als je weer beter bent?
Of laat je ouders een kadobon halen met een zak snoep?
Succes!

Edit: Ze vraagt om een oplossing, niet om keer op keer gezegd te worden hoe stom het wel niet is.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:16

denice schreef:
ik heb een beetje het idee, dat die opmerkingen genegeerd worden Knipoog

Ja, dat idee heb ik ook al inderdaad.
Er wordt door de TS steeds overheen gepraat Sigaar

Ik zou gewoon mijn vrienden iets laten halen (die zouden dat wel doen hoor!)
Maar inmiddels zijn de winkels ook dicht dus daar heb je ook vrij weinig aan.
Vraag anders of je moeder nog iets wil gaan halen van snoep ofzo in de supermarkt, dan heeft 'ie in ieder geval al iets.
En als je hem daarbij dan zo'n 'kadobon' geeft zoals hier vaak wordt voorgesteld denk ik dat dat de beste oplossing is, toch? Knipoog