Jouw leven zal ook gewoon doorgaan ook al is hij ergens anders en zes maanden verstrijkt veel sneller dan je denkt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
BarbaLala schreef:pharagirlke schreef:Is er eigenlijk over gesproken, heeft hij jouw mening gevraagd of heeft hij gewoon gezegd "lieverd.... Ik ga in januari voor zes maandjes naar australie"?
Want het zou nog een enorm verschil zijn als er over gepraat was of niet. Als hij het op bovenstaande manier zou brengen, zou hij per direct mogen vertrekken
Het kwam wel vrij onverwacht, en per sms, en in het begin dacht ik dat het een bevlieging was, maar ineens deze week werd t echt serieus.
Dus toenheb ik geliujk gevraagd wanneer hij dan gaat etc..
Zo'n dingen laat je IMO niet via sms weten.BarbaLala schreef:En waar ik zelf erg bang voor ben, is dat ik op een gegeven moment ook een soort van "vergeet" hoe het was met hem, en de drempel om vreemd te gaan lager word.
NIET DAT IK DAT WIL HOOR! totaaaaal niet!
Daar zit ook een persoonlijk probleemKiara, want ik kan mezelf niet meer gelukkig maken.
Ik leef voor mijn paarden, en voor hem, voor mij hoeft het niet meer...

pharagirlke schreef:Mirr84 moet jezelf dan pijn doen omdat je niet wil dat hij pijn heeft terwijl het zíjn keuze is om weg te gaan?
ben dus blij dat ik en mijn vriend er allebei het zelfde overdenken

rowo schreef:Volgens mij denk jij voor jezelf veel te dramatisch

BarbaLala schreef:rowo schreef:Volgens mij denk jij voor jezelf veel te dramatisch
Hoe bedoel je precies?
..

BarbaLala schreef:Omdat je uit elkaar groeit doordat je niks met elkaar deelt qua ervaringen.
en redt het opzich wel. Ookal merk ik wel dat doordeweeks werken, s'avonds klussen en in het weekend klussen wel een beetje te veel is van het goede.

Sjuulie schreef:de tijd zal het leren.. maar niet te veel gaan malen en aan de meest verschrikkelijke scenario's denken.. dat hoeft niet allemaal te gebeuren.. en jullie houden nog wel contact toch?
ik lees nog regelmatig de emails door die we toen stuurden, erg leuk om terug te lezen