Citaat:Had hele grote speakers, mijn vrouw wilde van de kleine speakertjes hebben en dan ook nog opgeborgen achter de bank ofzo.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:Had hele grote speakers, mijn vrouw wilde van de kleine speakertjes hebben en dan ook nog opgeborgen achter de bank ofzo.

!!!!
Maar ze doen het goed, dus ik klaag niet.

Citaat:En de dvd speler hebben we van mijn ouders gekregen omdat de oude toch echt aan vervanging toe was ("niet, kijk maar!met een plakbandje doet hij het weer")

met andere dingen precies hetzelfde gek wordt ik er van. Had me laptop binnen kreeg niet eens de kans om er zelf achter te gaan zitten en te kijken wat er allemaal op stond nee meneer zou hem wel even instaleren en dingen er op zetten resultaat allemaal dingen waar ik niks mee doe. Zeg wel eens wees eens tevreden met wat je heb krijg ik als antwoord ja maar........... Mannen
manishdra schreef:En we hebben het financieel niet slecht hoor... maar hij heeft een hekel aan geld uitgeven... snap je dat nou?
Rana schreef:hahaha nee als een echte vrouw heb ik een gat in mijn hand ten grootte van ... euhm .... tja .... mijn hand zeg maar... hihi
Mijn vent zei nog op de dag dat we bij Scheer en Foppe stonden om naar de audio set te gaan kijken ( lees kopen) " Schat zullen we er gelijk anders een droger bij doen?" NOU OM DIE REDEN DUS NIET HE?! ( dan had hij het argument: " maar jij heb een droger gehad!" hahahahaha
Alsof die ook alleen maar in haar belang is... Rana schreef:Blijft het een heel stil... " Euhm tis geen blueray geworden. Dit is een beter merk dus dan hoef ik dat nog niet...."
ZUCHT!!Begrijp me niet verkeerd hou zielsveel van hem hoor!
Zijn er meer lotgenoten?![]()

Rana schreef:... dan had hij het argument: "maar jij heb een droger gehad!" hahahahaha
Gooi die vent eens over de knie, zo praat je niet tegen een dame.
Als ik besluit om iets nieuws te kopen, dan is het wel iets degelijks waar ik weer járen mee vooruit kan.
De geluidsintallatie stamt ook nog uit dat tijdperk, een Marantz met B&W-boxen. Het heeft wat gekost, maar er komt nog altijd een prachtig geluid uit.
joyce83 schreef:Hoe doen jullie dat dan als julie samenwonen? heeft ieder zijn eigen spaarpotje waar hij/zij van kan kopen wat die wil? Als mijn vriend dit dus wel zou hebben zou ik resoluut alles omgooien met het geld en zou iedereen zijn eigen rekening krijgen. Anders kreeg ik de grootste ruzie denk ik.
Zolang alles het doet is het goed, maar als dat niet zo is.. dan moet ik hem eerst weer helpen het op te lossen ^^

Dieuwke1981 schreef:Ik zou zelf wel heel graag een WII willen, hij heeft immers een tweedehands beamer gekocht. Zonde van het geld, als je hem aan zet, ben je toch ruim een half uur bezig voordat je hem scherp hebt. Alleen een WII vindt hij niet nodig, lopen we in een winkel, heb ik het over een WII, begint hij over gereedschap (elektrisch, ik weet nu al niet meer wat voor 1 het was). Wat natuurlijk juist weer duurder is dan een WII. Nouja, ben ik blij dat ik toch nog geldige redenen heb om soms geld te kunnen uitgeven aan het paard.
Van mij mag die beamer de deur uit! Alhoewel, als hij scherp beeld geeft, dan kijkt films toch wel zo gezellig. Maar op tv scherm vindt ik dat ook allemaal goed! Alleen zal ik hem zelf nooit gebruiken.
ik wel, en scheelt mij weer veel geld