Achja kerstpakketten zijn toch vaak nutteloos haha. Baal alleen dat de nieuwjaarsborrel op de maandag van mijn eerste stagedag valt
hadde ze wel iets anders mogen plannen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Achja kerstpakketten zijn toch vaak nutteloos haha. Baal alleen dat de nieuwjaarsborrel op de maandag van mijn eerste stagedag valt
hadde ze wel iets anders mogen plannen

Frances schreef:ik zou met een bon van 100 euro ander heuuuul blij zijn
maar wel appart dat het geen echt kerst pakket is
) ennn een flinke eindejaarsuiterking (das mijn échte kerstpakket
)
C_arola schreef:Tot 1,5 jaar geleden bij de ah gewerkt. In totaal 7 jaar bij ze gewerkt en het eerste jaar was de kerstpakket geweldig. Met de jaren werd het steeds minder...
zijn dingen die je vaak zelf niet koopt, maar wel leuk zijn om te hebben, kehdra schreef:Frances schreef:ik zou met een bon van 100 euro ander heuuuul blij zijn
maar wel appart dat het geen echt kerst pakket is
Niet als je de hele dag al tussen de tassen zit, en er al minstens 7 thuis hebt liggen
heb ik niks gezegt (hoewel ik wel schoen verslaafd ben en matchende tassen dan nooit weg zijn
) maar kan me wel voorstellen dat je aan 7 tassen wel genoeg hebt

Patriciavt schreef:ennn een flinke eindejaarsuiterking (das mijn échte kerstpakket)

Er was dit jaar geen geld, maar mocht wél gezellig op de kerstborrel komen

Jibbel schreef:Van mn andere werk heb ik de bedrijfsnaam is chocoladeletters gekregen
MandyR schreef:Jibbel schreef:Van mn andere werk heb ik de bedrijfsnaam is chocoladeletters gekregen
En dan maar hopen dat je niet bij AH werkt