Pepersaus pepersaus, over de kalkoen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Olikea

Re: Pepersaus pepersaus, over de kalkoen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:48

Ik haat die reclame.. dat is echt met stip de meest irritante reclame op tv.. ik erger me er kapot aan.. en dan nog 3 van die reclames per reclameblok..

AAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHH

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:45

Karin schreef:
spottie schreef:
dat huis is dat in emmermeer?? in drenthe??? die hebben hun uis namelijk ook altijd zo versierd XD als kind vond ik dat altijd helemaal het einde Lachen

Yup. Haha!

Tegenover een pand waar tot een paar jaar geleden een videotheek zat, Weerdingerstraat is dat volgens mij. Haha!

haha ja klopt Vork woon daar ook vlakbij Haha! grappig vind ik het wel... ze hadden paar jaar terug volgens mij ook een keer een prijs gegeven aan het mooist versierde huis, vrienden en familie mocht toen niet mee doen, dus ze hebben geld zat Knipoog winnaars hadden dacht ik een tv gekregen ofzo Vork ...

af en toe komt het kerstgevoel wel al opzetten, heerlijk vind ik dat... kan niet wachten tot het kerst is lekker knus en uiteten heerlijk Haha! en dan na oud en nieuw weer lekker zon en 20 graden Knipoog dat lijkt me helemaal toppie Clown

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:50

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:54

OMG maar vind dat huis best mooi.. mooi lichtspektakel, die hebben geen vuurwerk meer nodig om op te vallen Tong uitsteken