Leuke afspraakjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Leuke afspraakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:43

Ik vind in tegenstelling van wat iedereen hier zegt de bios toch nog altijd heel leuk en geslaagd om te doen hoor Knipoog
Maar ik vind de bios zoiezo leuk om heen te gaan, alleen juiste film uitkiezen is lastiger Clown

Vrijdag ga ik met mijn date ook naar de bios naar ''Body of lies'', hij wou eigenlijk blijven slapen (woont in eindhoven, ik bij [plaatsnaam]) daarna maar omdat ik nog nooit iemand heb meegenomen naar huis leek het me niet zo'n strak plan om hem dan sochtens op zo'n manier aan mijn ouders te moeten voorstellen Huilen van het lachen
Dat kan beter overdags gebeuren Knipoog
Dus gaan we naar de bios, daarna nog even de stad in o.i.d. en daarna weer ieders naar huis Knipoog

Schaatsen is ook een leuk idee inderdaad maar als hij toch niet zo leuk blijft te staan dan is het natuurlijk al wel een stuk minder want waar moet je het dan over hebben en tja dan zou ik zelf liever bij een 2e of 3e date gaan schaatsen..

Ik vind boswandelingen ook altijd leuk maar dat vind ik ook superleuk in mn eentje met mijn hondje of 1 van mijn pony's dus ach dat is nog nooit slecht afgelopen op verdwalen na Huilen van het lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 18:47

Ohjee dames, het gaat donderdag gebeuren! Datum is nu bekend! Hij komt hier eten bij ons (kan me moeder hem ook gelijk even zien!)

Kinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:48

Is er geen leuk winterwonderland bij jou in de buurt? Dat heb je vaak zo rond de kerst. Met idd een schaatsbaantje, leuke tentjes en über romantische kerstsfeer ten top!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 18:50

Kinges schreef:
Is er geen leuk winterwonderland bij jou in de buurt? Dat heb je vaak zo rond de kerst. Met idd een schaatsbaantje, leuke tentjes en über romantische kerstsfeer ten top!!

Winterwonderland, zou het eigenlijk niet weten..
We hebben wel zo'n ski piste maar niet echt iets met schaatsen
geloof ik..

Maar over een paar dagen komt er hier in de stad een ijsbaan, die komt
er elk jaar.. dus dat is misschien wel een ideeetje om daarheen te gaan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 01:34

Hoe was de date?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 01:40

Ja hoe was het!
Ben erg benieuwd Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 09:14

Nou gisteren kon hij opeens niet meer wegens school, dat kreeg hij dinsdag te horen en vertelde me dat meteen. Toen is hij dinsdag langs gekomen.. Eerst
had ik zo iets van 'Nee, doe maar niet...'. Simpel weg omdat ik me dan niet meer kon 'voorbereiden'. Uiteindelijk was het echt heeeeel leuk! Haha! Gewoon
op me kamer gezeten, gepraat, gelachen.. Was erg leuk!

En waarschijnlijk staat het schaatsen nu op nummer 1 voor een echte leuke afspraak. Ja

desy_kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:21

Toch leuk dat ie nog even langs wilde komen dinsdag hij doet er dus wel moeite voor heeeel goed teken Knipoog

En schaatsen is ook leuk toch anders kun je altijd nog wat gaan drinken het eerste contact is toch al geweest Haha!

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:26

Melanie_B schreef:
Doei!

Omdat er binnenkort een 'date' aan zit te komen..
en ik me geen raad weet met wat te doen..

Vraag ik júllie advies, ervaringen.. Haha!

Het moeten betaalbare dingen wezen.
Zelf dacht ik aan schaatsen, dit omdat je dan niet van die stilte's
krijgt van verlegenheid.. en er waarschijnlijk wel vanzelf een gesprek
op gang gaat komen..

Goed idee, kun je hem gelijk stevig vastpakken als het nodig is. Lovers

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 09:33

Melanie_B schreef:
Nou gisteren kon hij opeens niet meer wegens school, dat kreeg hij dinsdag te horen en vertelde me dat meteen. Toen is hij dinsdag langs gekomen.. Eerst
had ik zo iets van 'Nee, doe maar niet...'. Simpel weg omdat ik me dan niet meer kon 'voorbereiden'. Uiteindelijk was het echt heeeeel leuk! Haha! Gewoon
op me kamer gezeten, gepraat, gelachen.. Was erg leuk!

En waarschijnlijk staat het schaatsen nu op nummer 1 voor een echte leuke afspraak. Ja

Dus er komt een vervolg date, leuk Haha!

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 10:04

Heey! Leuk dat ie moeite deed om dan toch nog te komen vóór donderdag Haha!.
Ik vind voor een date een boswandeling ook wel altijd leuk. En als je een beetje met een leuk persoon date, dan vallen er ook niet zo snel stiltes. Ik heb ook weleens gehad, dat ik met iemand aan het lopen was in t bos, en dat er zoveel stiltes waren. Maar we vonden elkaar echt leuk, dus nog een paar keer gedaan met die jongen Tong uitsteken Maar uiteindelijk niet geworden, hoe kan het nou wat worden als de gesprekstof al zo snel op is Tong uitsteken..
Laatst ook een 'date' gehad. Met de hond uitlaten, was erg gezellig. Gelachen om die hond (puppy!). Echt super was dat! Die hond had echt energie teveel. En ging mij beschermen tegenover hem.. Nouu dan gaan ze wel extra hen best doen voor je hoor Vingers aflikken .. haha

Schaatsen, karten, bios. Dat vind ik meer dingen die je doet nadat een eerste date geslaagd is! Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 12:45

Shanna schreef:
Haha maar ook dingens als Sealive (mega auquarium in scheveningen) zijn geslaagt Vork
Een date bij het strand meteen hoop leuke cafetjes erbij Knipoog

Ja, leuk!!!
Schevening is een leuke plek voor een date, al slaagd dit wel beter in de zomer Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:28

O, gelijk de vraag, heeft iemand nog andere leuke ideën voor dates?
De film die we zouden gaan zien draait niet meer zagen we vanavond.. Dus bios gaat hem niet worden vrees ik.. En ik ben ook geen uitgaansmens wat betreft stappen savonds ect.. En ik heb ook nog nooit mensen mee naar huis genomen, dus iets met de paarden doen gaat em ook nog niet worden Knipoog