Maar ik vind de bios zoiezo leuk om heen te gaan, alleen juiste film uitkiezen is lastiger

Vrijdag ga ik met mijn date ook naar de bios naar ''Body of lies'', hij wou eigenlijk blijven slapen (woont in eindhoven, ik bij [plaatsnaam]) daarna maar omdat ik nog nooit iemand heb meegenomen naar huis leek het me niet zo'n strak plan om hem dan sochtens op zo'n manier aan mijn ouders te moeten voorstellen

Dat kan beter overdags gebeuren

Dus gaan we naar de bios, daarna nog even de stad in o.i.d. en daarna weer ieders naar huis

Schaatsen is ook een leuk idee inderdaad maar als hij toch niet zo leuk blijft te staan dan is het natuurlijk al wel een stuk minder want waar moet je het dan over hebben en tja dan zou ik zelf liever bij een 2e of 3e date gaan schaatsen..
Ik vind boswandelingen ook altijd leuk maar dat vind ik ook superleuk in mn eentje met mijn hondje of 1 van mijn pony's dus ach dat is nog nooit slecht afgelopen op verdwalen na

Maar uiteindelijk niet geworden, hoe kan het nou wat worden als de gesprekstof al zo snel op is
.. haha