Zending opgehaald en in sorteerproces!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Re: Zending opgehaald en in sorteerproces!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 13:27

nikita_benno schreef:
kynshiri schreef:
bel er maar eens om!! mijn boomloze zadel is een maand op vakantie geweest in belgië en NL eer hij dan toch hier geraakt is en dan had ik nog het geluk dat de bokker van wie ik het gekocht heb er zelf ook achter zat. als de verkoper er nx voor doet zit je immers met de gebakken peren, want als koper kan je niet echt ergens terecht...

hoe bedoel je dat ik nu even naar tnt zou moeten bellen waar hij blijft?

Ik zou het gewoon doen, misschien hebben ze wel een reden zoals drukte, maar het kan net zo goed zijn dat het verdwenen is ergens in het sorteerproces...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 14:59

ik kan nergens een nummer van hun vinden gek genoeg

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:06

0800 - 1234

staat gewoon op de tnt website... altijd even doorklikken is handig...

Ik werk zelf bij tnt (op de afdeling briefpost) dus over pakketvragen kan ik jullie niet veel zeggen...

Alleen wel dat alles zooo verschrikkelijk lang duurt...
Mijn nieuwe tuig zou 2 december vrij gegeven zijn bij de douane, dus ik ging er vandaag nog weer achteraan, krijg ik een mail terug van de verkoopster, dat het nog niet vrijgegeven is en dat ze er zelf ook erg van baalt (natuurlijk) maar dat ik wel mijn geld terugkrijg als ik dat wil.

Ja, leuk, maar ik-wil-gewoon-mijn-tuig...
En als zij hem dan eindelijk naar mij verzendt... hoe lang duurt het dan voordat tnt hem bij mij heeft... Scheve mond wordt er een beetje moe van...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 15:20

@amy het is een heel ander nummer.09000570
en ik had gebelt en hij stond er wel in en zou morgen eindelijk geleverd worden. meestal worden de pakketen hier tussen 1 en 2 geleverd dat zou mooi zijn want dan kan ik er ook gelijk mee rijden. word er zo moe van

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 15:27

@ nikita_benno

Sorry... was n nummer van n customerservice op de website, dacht daarmee het goede te hebben... Knipoog
Erg he, dat afwachten... ik weet wel dat ik nog 6 keer nadenk voordat ik weer iets bestel... Scheve mond

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 15:38

AmyII schreef:
@ nikita_benno

Sorry... was n nummer van n customerservice op de website, dacht daarmee het goede te hebben... Knipoog
Erg he, dat afwachten... ik weet wel dat ik nog 6 keer nadenk voordat ik weer iets bestel... Scheve mond

ag ja geef niet ik vond op de site nergens een nummer.
ik word er gek van je en dan zul je zien dat als ik net weg ben naar de paarden het pakketje word geleverd haha heb ik altijd. ik hoop dat het er morgen echt is want zit een gaaf setje in voor mn paard die ik er na 5 dagen toch wel op wil hebben