Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Pistasche schreef:Ja daar heb je een goed punt! Ik had het anders moeten neerzetten want ik bedoel natuurlijk niet alle mensen op de wereld, maar zoals jij zegt, uit mijn eigen omgeving
Siets schreef:Pistasche schreef:Ja daar heb je een goed punt! Ik had het anders moeten neerzetten want ik bedoel natuurlijk niet alle mensen op de wereld, maar zoals jij zegt, uit mijn eigen omgeving
Dat is echt zonde... Zijn je ouders ook niet te vertrouwen? Ik zou me erg eenzaam voelen denk ik
), ik vertel gewoon veel aan anderen alleen ik blijf er altijd rekening mee houden dat het toch 'verkeerd' kan gaan. 
Ik ken der nu al een tijd alweer bijna 5 jaar geloof ik
zei is ook degene die echt állés van mij weet en mij er mee kan helpen
KiWiKo schreef:ik denk dat niemand 100% te vertrouwen is.............. ook ik niet
UpToDance schreef:Nee, denk het niet. Heb het al zovaak meegemaakt, zelfs je 'beste vrienden' naaien je achter je rug om.
Dat is mijn ervaring, en niet alleen mijn vrienden doen dat, nee ook die van heel veel andere mensen.
Ik vertrouw geen één persoon 100%, ook niet mijn ouders.
Degene die ik het meest vertrouw is mijn paard, en juist dieren kun je niet vertrouwen zeggen ze.
Mijn paard gaat wel door het vuur voor me en ik voor hem! Laatst was ik buiten aan het wandelen aan de hand, en vond hij iets
héél eng. Zo eng dat hij wegrende en ik hem niet meer kon houden. Daar ging me paard.. maar opeens draaide hij zich weer om, rende keihard op me af en stopte naast me! Hij stond helemaal te trillen en te snuiven, ging 'ie heel dicht bij me staan en zocht echt 'steun' bij me. Vond het zoooo lief.
Ja mijn paard vertrouw ik het meest op deze aardbol.

Maar ik heb op de vorige pagina gezegd iets in de trant van dat ikzelf wel te vertrouwen ben, maar dat is eigenlijk niet waar, ik vertrouw mijn eigen nml ook niet...

Roxx schreef:Er is maar één iemand die je volledig kunt vertrouwen en dat ben je zelf.

Ik heb genoeg leugens meegemaakt (en nondeju, ik heb d'r een radar voor, ik weet het gewoon als iemand de boel staat te flessen...) om te weten dat het nog veel meer pijn doet dat je de moeite niet waard was om de waarheid tegen te zeggen dan wanneer iemand eerlijk is over iets wat je pijn gaat doen. Dat wil ik een ander dus ook niet aandoen.