Jullie al klaar voor Sinterklaas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

Re: Jullie al klaar voor Sinterklaas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:35

Zo goed als klaar...

suprises staan op school voor beide dochters, voor zoontje lief hoeft het dit jaar niet want sinterklaas komt zelf uitdelen dus dat scheelt weer.

verder zo'n 40 kadootjes gehaalt , helaas pakpapier op dus moet nog een stuk of 10 kadootjes inpakken...
dus dat kan ik morgenochtend nog ff doen, nu maar hopen dat ik optijd klaar ben,
Wil het dit jaar op het balkon leggen, maar dit moet dan al in de ochtend gebeuren, s'middags zijn de meiden vrij..

Gaat trouwens om kids van 4 en 7 Knipoog

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:36

Klaar? Nou nee Nagelbijten / Gniffelen Printer doet het hier niet en moet nog wat dingen uitprinten en op m'n surprise plakken. Dat wordt dus écht last minute werk want kan thuis pas printen Clown

Verder had ik echt cadeautjesstress, want als ik thuis kwam waren de winkels al dicht dus tja Nagelbijten / Gniffelen, maar kwam met het geniale idee om zelf een cadeaubon te maken (= tevens ook mijn surprise). Dus nu heb ik een mega cadeaucheque gemaakt Haha!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:38

Wij doen dit jaar niet meer aan sinterklaas... Voorgaande jaren was het ookal niet zo leuk(samen met mijn ma, der vriend en een aantal keer mijn ex), maar ik ben van vroeger uit gewend dat het echt stikgezellig was thuis met familie enz, dus ik mis het wel heel erg die gezelligheid met sinterklaas en kerst.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:38

Pff ik ben helemaal klaar met de goede man.
Vandaag hebben we de laatste inkopen gedaan, 10 min in een speelgoedwinkel en gelijk al 80 euro lichter!
Wij vieren het morgen en onze boys zullen niks tekortkomen, vandaag hebben ze op de psz al een sinterklaasviering gehad inclusief cadeautjes, morgen vieren wij het dus mijn moeder komt dan natuurlijk ook nog even langs met een overvolle zak cadeaus van sinterklaas, vriendlief krijgt ook nog cadeau's mee van zijn werk.
Aangezien mijn broer en schoonzus bij mijn ouders zijn zullen die ook nog wel langskomen.

Ik kan morgen al hun oude speelgoed weghalen zodat het plaats kan maken voor het nieuw verkregen speelgoed..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:10

LZP -> PF

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:51

Ik heb dit jaar niks hoeven te doen Haha!
Geen surprises ofzo Vork Heerlijk x een jaartje niks Tong uitsteken

Wij vieren het vanavond met de familie,, 2 ooms en tantes,, + kids Tong uitsteken Vet gezellig altijd Lachen
En tjah dan sturen we lijstjes door de familie, wordt er overlegd wie wat koopt en tjah dat doen meestal de moeders ROFL Die schrijven ook de gedichtjes en alles, die zijn er al mooi druk mee geweest dus.. Tong uitsteken

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 10:14

Nee ik ben nog lang niet klaar. Nagelbijten / Gniffelen Kadootjes zijn gelukkig wel gekocht, suprise ligt in onderdelen te drogen. Zit nog wel zo'n 5 uur werk in de suprise ben ik bang, en daartussen moet het een dag drogen. En ik moet nog een gedicht maken.
Gelukkig vieren wij het zondag pas, als het allemaal goed gaat haal ik dat net. Huilen van het lachen

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:23

Ja... ik was vorige week al klaar.
Ik moet alleen nog 2 extra cadeautjes inpakken. Haha!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:26

Wij doen niet aan sinterklaas dit jaar, wel aan kerst.
Help sommige mensen wel met dichten Vork

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:28

Hier spreekt de pakjespiet Tong uitsteken. Met twee kids van 10 en 12 die al twee jaar niet meer geloven toch dit jaar weer een ouderwetse wasmand vol voor de deur. Ze doen zo hun best op school dat deze moeder vond dat ze beloond mochten worden. Ze weten van niks dus je kan raden dat ik al een week of twee dikke pret heb Haha!
Iedereen alvast een fijne sinterklaasavond!

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 13:52

Hier is alles gelukkig nu klaar...
en nog optijd ook Haha!
Nu wachten tot kwart voor 7 ongeveer dan kopt pappa pas thuis van het werk Nagelbijten / Gniffelen
hoop dat ze zolang kunnen wachten.

ipv normaal avondeten, staan er toastjes worst en gevulde eitjes op tafel, en natuurlijk de pepernoten.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 14:52

eva1969 schreef:
Hier spreekt de pakjespiet Tong uitsteken. Met twee kids van 10 en 12 die al twee jaar niet meer geloven toch dit jaar weer een ouderwetse wasmand vol voor de deur. Ze doen zo hun best op school dat deze moeder vond dat ze beloond mochten worden. Ze weten van niks dus je kan raden dat ik al een week of twee dikke pret heb Haha!
Iedereen alvast een fijne sinterklaasavond!

Leuk! Ja toen m'n broertje er niet meer in geloofde deden we het ook nog wel (hij was toen de jongste van de familie) het was ook puur om de gezelligheid enzo Lachen Het is bij ons echt een familitraditie geworden waar m'n Opa en Oma mee zijn begonnen Ja

En nu m'n ene oom en tante 2 kids hebben van 3jr en 9maand is het natuurlijk weer hardstikke leuk en blijven we waarschijnlijk eeuwig door gaan Tong uitsteken
Denk dat tegen de tijd die jongste er niet meer in geloofd m'n neef (nu 24) of m'n nicht (nu 21) ofzo wel weer kids hebben Haha! Tong uitsteken En anders denk ik dat het toch wel door blijft gaan door de gezelligheid er van Tong uitsteken

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 15:41

Klaaaaar.
Alle cadeautjes gekocht, ingepakt en mijn gedicht is ook af! Heb er zin in.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:52

Yes ik ben ook klaar Go jij! Go jij!

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:55

Helaas loopt de sint hier al vier jaar stilletjes ons huisje voorbij..

Ik zit vanavond alleen met mijn katjes, mijn broer is bij mijn pa en mijn ma bij haar vriend.
Gezellig dus Nagelbijten / Gniffelen

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 16:59

wij vieren het morgen Knipoog

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:10

Ik heb net mijn cadeautje uitgeprint voor mijn zwager: www.adopteereenkip.nl. had hij zijn lootje maar in moeten vullen....

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 17:12

Ik ben er klaar voor Haha!
alle cadeau's en surprises staan al klaar, nog even wachten op een gedeelte van de familie en even wat eten. En dan....!! Haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:48

Wij vieren het vanavond, gewoon voor de gezelligheid.