Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

"Mijn vriend bedriegt me nooit"

Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben niet bedrogen
199 (57%)
Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben bedrogen
68 (19%)
Ik vertrouwde mijn partner niet helemaal en ben bedrogen
37 (10%)
Ik vertrouwde mijn partner niet helemaal en ben niet bedrogen
36 (10%)
Wij gingen vreemd met wederzijdse toestemming.
9 (2%)

Totaal aantal stemmen: 349

Charmotte

Re: Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:54

__Robijn__ schreef:
ik vertrouw mijn vriend ook voor 100%. Hij is niet het type dat vreemd zal gaan. Hij is echt heel erg trouw. En ik heb altijd maar de instelling: als die denkt dat ie beter kan, moet ie lekker gaan. Dan is zo'n jonge het niet waard!

Tja dat is het probleem, ze doen het stiekem en 9 van de 10 gaan het je echt niet vertellen hoor

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:55

ik vertrouw mijn vriend 100% en hij vertrouwd mij maar als ik erachter kom dat hij vreemdgaat hoeft hij bij mij niet meer terug t komen..
en ik weet zeker dat hij niet vreemd gaat omdat wij samen 1 persoon vormen door wat we hebben en gewoon te goed met elkaar kunnen opschieten etc....

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:58

Die slimmert kuste met haar met een groep meiden erbij, zo kwam een vriendin van mij erachter (haar nichtje was erbij) en vertelde het dus aan mij. En die wijven wisten zogenaamd niet dat hij nog wat met mij had, ze dachten dat het uit was. viezeriken Koe[/quote]

Dat is niet zo slim Verdrietig .
Dan heb je nog geluk dat je het gehoord heb als dat nichtje dr niet bij was had je het misschien nooit gehoord of achter gekomen . want 9 van de 10 keer gaan ze het echt niet uit zichzelf toegeven!

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:58

Ik ben zelf wel eens vreemd gegaan, terwijl mijn toenmalige vriend tegen iedereen beweerde dat ik nooit vreemd zou gaan.
Hij is daar pas veel later achter gekomen, toen het al een jaar uitwas.
Hierdoor weet ik wel hoe makkelijk het is om vreemd te gaan zonder dat je partner erachter komt, wat mij soms wel bang maakt, al weet ik bijna zeker dat mijn vriend nooit vreemd zou gaan.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:03

SamSter schreef:
Dan heb je nog geluk dat je het gehoord heb als dat nichtje dr niet bij was had je het misschien nooit gehoord of achter gekomen . want 9 van de 10 keer gaan ze het echt niet uit zichzelf toegeven!

Ja en ik was nog zo stom om hem te geloven ook Boos! een stuk of 4 meiden zeiden dat ze het gezien hadden, hij hield vol dat het niet waar was. Ik vertrouwde hem en wist dat die meiden jaloers waren dat ik wat met hem had, dus trapte in zijn mooie woorden Boos!
Later ging het om iets anders uit en gaf hij toe dat hij wél was vreemd gegaan, toen ginge we weer wat beter met elkaar om en zei hij dat hij niet was vreemd gegaan, dat hij het toen alleen zei om mij boos te maken maar nu blijkt het toch zo te zijn haha snap je het nog? Haha! zijn nog hele grote ruzies om geweest Koe

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:05

Zeg nooit nooit Haha! Maar de kans is imo nihil.
als hij toch vreemd zou gaan en daar spijt van zou hebben, zou ik 'm wsl wel vergeven.
Zelf ook eens gedaan (niet bij m'n huidige partner) en dan merk je snel genoeg dat het het niet waard is. Ik vond er iig niet veel aan (voelde gewoon niet eerlijk) en dus zal het ook niet nog een x gebeuren Pling

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:06

Mijn ex heeft recht in mijn gezicht gelogen dat hij niet vreemd was gegaan. Paar weken later kwam ik erachter dat het toch echt wel zo was. Bahbah.
Bij mijn huidige vriend kan ik met 100% overtuiging zeggen dat hij niet vreemd zal gaan, hij is hier helemaal het type niet voor

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:06

Charmotte schreef:
SamSter schreef:

Ja en ik was nog zo stom om hem te geloven ook Boos! een stuk of 4 meiden zeiden dat ze het gezien hadden, hij hield vol dat het niet waar was. Ik vertrouwde hem en wist dat die meiden jaloers waren dat ik wat met hem had, dus trapte in zijn mooie woorden Boos!
Later ging het om iets anders uit en gaf hij toe dat hij wél was vreemd gegaan, toen ginge we weer wat beter met elkaar om en zei hij dat hij niet was vreemd gegaan, dat hij het toen alleen zei om mij boos te maken maar nu blijkt het toch zo te zijn haha snap je het nog? Haha! zijn nog hele grote ruzies om geweest Koe

haha ik snap hem nog.. Behoorlijk banketstaaf allemaal Duivel

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:09

in een relatie moet je elkaar 100 % vertrouwen. als je dat niet doet zit er al wat mis in je relatie en is de kans op vreemdgaan ook meer aanwezig naar mijn idee Ach gut

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:13

Mijn ex heeft mij bedrogen en toch vertrouw ik mijn huidige vriend voor de volle 100%.
Was er wel bang voor dat ik nooit meer iemand zou vertrouwen, maar blijkbaar kan dat best. Ik moet wel zeggen dat mijn huidige vriend wel goed aanvoelt dat ik veel behoefte heb aan openheid van zijn kant. Hij deelt alles met me waardoor mijn vertrouwen in hem blijft groeien.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:14

Ik dacht ook dat mijn ex 100% te vertrouwen was. Helaas, was deze meerdere keren vreemdgegaan, zelfs naar de prutsmutsen etc...
Mijn vertrouwen is behoorlijk beschadigd bij al mijn 'nieuwe' vriendjes. Ik maak me altijd zorgen, maar ik weet wel wanneer het 'te' is en het aan mij ligt.
Mijn vriend kan gewoon dingen zonder mij doen, ook met vrouwen. Prettig voel ik me er niet bij, maar anders kan hij nooit bewijzen dat hij wel te vertrouwen is.
Gelukkig kent hij mijn geschiedenis en weet wel wat te doen Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:16

Ik zeg zelf nooit 'nooit' en dat doe ik bij mijn vriend ook niet. Je hebt nooit garanties als je een relatie aangaat en je partner kan nou eenmaal verliefd worden op een ander en dat kan jouzelf ook overkomen. Knipoog

Overigens ben ik zielsgelukkig met mijn partner en ik hoop dat dat voor altijd is. Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:19

Ik vertrouwde m helemaal, totdat hij agressief (bedreigen misbruiken) werd en vervolgens al een half jaar een ander op na bleek te houden Sigaar

Mijn huidige vriend vertrouw ik nu na een jaar helemaal, ondanks mn rottige verleden. Maar dat heeft natuurlijk wel even geduurd Lachen

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:25

Ik denk dat als je relatie op sexueel gebied goed is geen van beiden vreemd zal gaan.
Daarbuiten is afhankelijk van hoe je bent. Ik ben van mening dat het niet kan en dat je daar zelf bij bent. Zou ook eerst mijn relatie beeindigen indien ik die kant op zou gaan zeg maar. Mijn partner vertrouw ik, ik ga ervan uit dat indien er iets zou spelen hij dit aan zal geven. En ja, wat mij betreft in zo's geval einde relatie.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:38

friesiszwart schreef:
Ik denk dat als je relatie op sexueel gebied goed is geen van beiden vreemd zal gaan.

Dat snap ik nooit goed, net alsof een relatie alleen maar om de sex gaat?
Als ik zeg dat ik mijn vriend helemaal vertrouw, dan is dat ook in een situatie waar we (om welke reden dan ook) geen sex zouden kunnen hebben, zelfs voor langere tijd.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:00

Ik geef nu 12 jaar autorijles en als ik alleen al over nadenk wat ik hoor in de auto,..
Mensen die vreemdgaan en die belazerd zijn.
En ook om me heen, hoe makkelijk mensen vreemdgaan en partner maar denken dat alles leuk is.
Zelf helaas ook ervaring mee.
Ik geloof dat alleen zwanen monogaam zijn, alle andere levende wezens echt niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:04

ach heel basic/natuurlijk gezien zijn wij mensen niet gemaakt om monogaam te zijn Lachen wij zijn namelijk kuddedieren............ en noem mij een kuddedier dat monogaam is........

wij moeten monogaam zijn omdat kerk en heersers dat willen, maar van nature zijn we dan dus helemaal niet.......

het vrouwtje gaat nog altijd voor het sterkste mannetje, en het mannetje gaat nog altijd voor de meeste vrouwtjes........... ook al is het al eeuwen opgelegd dat dit niet mag..... het blijft toch het aard van het beessie

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:07

precies, dat geloof ik nou ook.
De mannelijke mens/dier wilde zoveel mogelijk vrouwtjes bevruchten want hij wilde dat er zoveel mogelijk nazaten van hem zouden komen.
Het is van nature gewoon zo geregeld.

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:16

mmh ook ik heb gestemd.. ik vertrouwde hem voor de volle 100% maar hij heeft mij wel bedrogen. Ik be nnog steeds bij hem omdat ons verhaal eenbeetje anders is :

we kregen een "relatie" toen ik net 14 was hij was 15. Hij is in dat jaar 6 keer vreemd gegaaan wat voor die leeftijd inhoud dat hij alleen gezoend heeft. Ik kan me dat goed indenken. Ik ken zijn vrienden en ik was het eerste meisje waar hij ooit mee gezoend had (nee hij zoent niet met jongens haha LOL!) en als hij alcohol op heeft is hij errug makkelijk te beinvloeden. Uiteraard heeft hij ook schuld, maar ik kan me indenken dat hij op dat moment er niet achter heeft gestaan.
Hij heeft mij zeker drie en een half jaar lang voorgelogen. Dat is voor mij het ergste!! Zolang liegen... terwijl ik ook het recht in zijn gezicht gevraagd heb en hij had toen ontkent.
Of ik hem volledig vertrouw... dat denk ik wel. Het is anderhalf jaar geleden gebeurt, en ik weet en kan oprecht zeggen dat hij ernome spijt heeft en dat hij enorm veranderd is (volwassen geworden!). En ik blijf zeker bij hem!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:31

uiteraard is het zo geregeld door de 'natuur'. Het verschil tussen mensen en dieren is echter dat wij zelf nog kunnen kiezen of we iets wel of niet doen.
Iedereen beschouwde mijn ex als 100% betrouwbaar. Na 19 jaar vond ie blijkbaar dat hij recht had op iets anders en was te laf om onze relatie eerst te beeindigen. Ik zou er een boek over kunnen schrijven wat hij heeft uitgespookt en dan zouden jullie waarschijnlijk de helft maar geloven Knipoog
Voordeel van dit alles.....'k heb nu een veeeel betere versie uitgezocht Lachen

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:36

Mijn ex vertrouwde ik ook helemaal (ging vaak op stap met 'vriendinnen' etc.) maar is 3 keer vreemd gegaan..
Hierdoor is mijn vertrouwen onwijs achteruit gegaan, en ben ik extreem onzeker over mezelf (als het gaat om relaties).

Ik weet dat een relatie gebouwd is op vertrouwen, maar ik kan niet altijd mijn vriend vertrouwen, hoe slecht het ook is.
Mijn huidige vriend is erg los wat betreft vrouwen, en is zo ook al eens bij een ander blijven slapen (want dan kon hij langer op een schoolfeest blijven oid). Smste dingen naar vrouwen die alleen ik, als vriendin, te horen zou moeten krijgen.
Mijn vriend doet nu onwijs zijn best voor mij, en na bijna 2,5 jaar zijn wij nog steeds onwijs gelukkig bij elkaar. Helaas schiet ik, door mijn eigen onzekerheid, onwijs in de stress als ik iets hoor over andere meisjes oid...

Bloos Schaam me best wel eigenlijk

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:29

wat gaan er een hoop vreemd als ik het zo lees Nagelbijten / Gniffelen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:35

Ik heb gestemd voor 'Ik vertrouwde hem niet helemaal en ben bedrogen.' Achteraf had ik onwijs mijn bedenkingen bij dingen die hij deed en die klopten dus ook wel, alleen wilde ik ze toen niet echt zien, wat was ik naief Scheve mond Hij is 3x vreemdgegaan (alleen gezoend maar dan nog) met hetzelfde meisje en dat heeft mijn vertrouwen wel beschadigd...

Gelukkig heb ik daar in mijn huidige relatie helemaal geen last van, ik vertrouw hem voor de volle 100%. Zeg nooit nooit natuurlijk Lachen

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:38

kavama schreef:
precies, dat geloof ik nou ook.
De mannelijke mens/dier wilde zoveel mogelijk vrouwtjes bevruchten want hij wilde dat er zoveel mogelijk nazaten van hem zouden komen.
Het is van nature gewoon zo geregeld.

Het is van nature ook zo geregeld dat man en vrouw net zolang samen blijven tot de kindjes komen en tot ze op gegroeid zijn.. Dus zo natuurlijk vind ik vreemdgaan niet..

Ik heb gestemd op niet helemaal vertrouwen en niet bedrogen. Mijn vriend gaat niet vreemd DENK ik, maar 100 % zeker weten doe ik het niet. Maar dat komt door een ex waarbij ik pas een half jaar later te horen kreeg dat hij was vreemdgegaan en vorige week wat er echt allemaal is gebeurt Clown

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:29

bij wie of wat ?