Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MissHaffie schreef:De een van 13 is 'ouder' dan de ander, qua doen en laten.
Mijn visie op de TS haar definitie is duidelijk, maar mijn vraag is, wat is echte liefde volgens jullie?
Loop je op straat, zie je een koppel en blert vriendelijk 'Nou, jullie delen duidelijk géén echte liefde!'
De ene relatie is natuurlijk heftiger dan een andere, maar dat ligt vrees ik toch echt aan beide karakters.
En bovendien.. voor altijd.. hoe vaak zie je dat nou nog?
Ik kan af en toe echt volschieten als ik door de stad loop en een ouder koppel gelukzalig hand in hand zie wandelen.
Dát is nou liefde.
)
Charlenexx schreef:IMO heeft echte liefde trouwens niets met geluk te maken maar met het gevoel dat je 1 kunt zijn met die persoon. Dat je geluk en ongeluk met elkaar kunt delen. Dat je verdwaald kan raken in elkaar, maar dat je door elkaar jezelf kunt vinden. Dus dat
Charlenexx schreef:Maar ik heb het ook niet over longterm relaties... Ik heb het over echte liefde, dat je iets unieks voelt. Iets buiten the ordinary. Dus geen normale verliefdheid of het gevoel dat je veilig bent bij iemand/een stabiele relatie kunt hebben. Maar real undeniable love en ik denk dat je dat dus nog niet kunt hebben op jonge leeftijd.

) Langzaam aan heb ik hem beter leren kennen, en ik durf te zweren dat het zeker van mijn kant echte liefde was, ik krijg nu nog steeds kriebels als ik hem zie lopen en ik heb sinds het uit is wel naar andere jongens gekeken, maar ze intereseren mij echt geen bal. Ik heb 2x iets met hem gehad, tweede keer ging in mijn ogen goed, maar het ging met hem niet goed en dat is het probleem geweest. In de tussentijd heb ik een ander gehad, maar de enige aan wie ik kon denken was dus mijn ex. En nu nog steeds af en toe. Of het ooit nog iets word, we weten het geen van beiden. Ik heb hem meer dan twee jaar geleden leren kennen en op dit moment zijn we vrienden.
Dat je onder watvoor omstandigheden dan ook bij elkaar blijft en elkaar kan waarderen zoals je bent. Irritante trekjes meegerekent.
haha
!!

cile205 schreef:Maar jullie gaan er tenminste voor!!! vele doen dat niet altijd..
Ach, ik denk dan maar zo, dan zal ie t wel niet waard zijn geweest, als je idd bij de eerste de beste scheet al weg loopt

Zijn beroep, hij is militair, maakt het er met alle oefeningen en de afstand niet makkelijker op, maar we staan samen enorm sterk en voelen allebei dat we in elkaar iets gevonden hebben wat we onbewust altijd zochten