Maar zijn we stiekem niet allemaal een beetje homo/bi/lesbisch what so ever? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar zijn we stiekem niet allemaal een beetje homo/bi/lesbisch what so ever?

Maartje1990 schreef:dit doet me trouwens hieraan denken.. ik vind 'm erg sterk/goed

Ik kan anders evt wel wat dingen overtypen, mocht daar interesse in zijn. 
Pel schreef:Haha..
Ik heb nog altijd moeite met dat soort vragen..niet omdat ik me ervoor schaam (ben inmiddels vrijgezel maar woon niet thuis, dus het is toch wat vreemd).Vooral bij volwassenen vind ik het moeilijk omdat niet iedereen er even makkelijk mee om gaat..
In het begin kon ik goed aanvoelen wie er wel makkelijk mee om zou gaan en wie niet, en het maakte me toen ook minder uit..de laatste tijd heb ik er wat meer moeite mee.
), maar bepaalde mensen willen echt laten zien dat ze homo zijn.
), ik walg van mannen!'
) en ook in relatie topics soms hier op bokt.. ofzo.. tja.. dan wordt er tussen neus en lippen door ook wel eens gezegt dat het bijv bij mezelf een meisje is en geen jongen. Tja nouja... ik vind persoonlijk niet dat er hier bokkers die holebi zijn te koop lopen met hun uh geaardheid. En de meeste 'ken' ik wel
wizewo schreef:Nu, is dat dan eerder aangeboren (al van kleins af aan) of is dat eerder iets dat men (on)bewust aanleert als zijnde horend bij het homo-zijn?
Helemaal eenduidig zal het antwoord nooit zijn. Je hebt nu eenmaal heteromannen met vrouwelijke trekjes en echte machobinken, waar je uit de lucht komt vallen als ze je zeggen dat ze homo zijn.
Maar wat vindt bokt?

je kan uitgebreid een lamp met hem gaan shoppen en dan hangt ie 'm nog voor je op ook 
Ik stel de vraag niet over het homo/lesbo zijn(dat is nu eenmaal zo en geluk gaat voor), maar over het gedrag dat er soms mee gepaard lijkt te gaan.
komt niet goed.

Zelfs toen hij zei dat ie een huis gekocht had met zn vriend had ik het nog niet door
En ook zn vriend had ik al meerdere malen gezien maar twas gewoon niet in me opgekomen. Geschikte gozer, dat zeker
Maar ik zou het grootste gros niet kunnen ontdekken zeg maar. Was laatst compleet in shock dat een lekkere acteur gay was
Nooit gezien!
Dus als hij ooit eens uit de kast komt, verbaasd mij dat niets!
)? Welshcobfan schreef:hihi ik kan bij bepaalde mensen wel overduidelijk zien dat ze homo zijnMaar ik zou het grootste gros niet kunnen ontdekken zeg maar. Was laatst compleet in shock dat een lekkere acteur gay was
Nooit gezien!
Heb over een vriend nog de twijfels... is een kei in make-up advies en heeft nooit een meisjeDus als hij ooit eens uit de kast komt, verbaasd mij dat niets!
Aangeboren, aangeleerd? denk een combi van beide.
Hihi zou de Gaydar ook aangeboren zijn (denk even aan will and Grace waar ze hun gaydar (homoradar) checken)?