Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:dit doet me trouwens hieraan denken.. ik vind 'm erg sterk/goed
Pel schreef:Haha..
Ik heb nog altijd moeite met dat soort vragen..niet omdat ik me ervoor schaam (ben inmiddels vrijgezel maar woon niet thuis, dus het is toch wat vreemd).Vooral bij volwassenen vind ik het moeilijk omdat niet iedereen er even makkelijk mee om gaat..
In het begin kon ik goed aanvoelen wie er wel makkelijk mee om zou gaan en wie niet, en het maakte me toen ook minder uit..de laatste tijd heb ik er wat meer moeite mee.
wizewo schreef:Nu, is dat dan eerder aangeboren (al van kleins af aan) of is dat eerder iets dat men (on)bewust aanleert als zijnde horend bij het homo-zijn?
Helemaal eenduidig zal het antwoord nooit zijn. Je hebt nu eenmaal heteromannen met vrouwelijke trekjes en echte machobinken, waar je uit de lucht komt vallen als ze je zeggen dat ze homo zijn.
Maar wat vindt bokt?
Welshcobfan schreef:hihi ik kan bij bepaalde mensen wel overduidelijk zien dat ze homo zijnMaar ik zou het grootste gros niet kunnen ontdekken zeg maar. Was laatst compleet in shock dat een lekkere acteur gay was
Nooit gezien!
Heb over een vriend nog de twijfels... is een kei in make-up advies en heeft nooit een meisjeDus als hij ooit eens uit de kast komt, verbaasd mij dat niets!
Aangeboren, aangeleerd? denk een combi van beide.
Hihi zou de Gaydar ook aangeboren zijn (denk even aan will and Grace waar ze hun gaydar (homoradar) checken)?