Opdringerige wervingsmannetjes van nuon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldenflower

Re: Opdringerige wervingsmannetjes van nuon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 18:45

Tja, dat is wel vervelend en daarom hebben wij geheime nummer. Een ding weet ik wel zeker, ik neem geheime nummer als ik op mezelf ga wonen. Ik wil niet lastig gevallen worden door wild vreemden.

Dat verhaal met bekende vragen over boeken, dvd's komt me erg bekend voor. Soms word ik weleens aangesproken in de stad, maar vaak loop ik weg of verzin ik een smoes zoals bieb-pasje. Hetzelfde voor de kranten.

Maar ik vind wel vervelend en onbeschoft om zomaar een formulier onder je neus te houden en je dwingen tot tekenen. Je moet zelf kunnen nadenken over iets, maar nee, je krijgt altijd te horen dat eenmalige actie is enz..

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:46

Toevallig dat ik vandaag, op mijn mobiel nog wel, gebeld werd door een mevrouw.
Ja mevrouw U heeft een prijs gewonnen ...... *stilte* ...... ik: oke.. mevrouw: Dat is geweldig toch! Wilt U niet weten wat voor prijzen dan? Nou ja hoor. Een nintendo Wii, beetle, ford nog wat, Ipod etc etc. Er werd echt gesmeten met beste prijzen.
Tussendoor liet ze maar even vallen dat ik 25 euro per maand moest betalen maar ze kon me niet precies vertellen waarvoor, was ook stil toen ik nee zei. Toen kwam ze op het idee te vertellen dat het dan maar 1 euro per dag koste Slapen
Geen interesse mevrouw.. En zeg ook niks meer en mevrouw ook niet Vork Dus ik wacht tot welke verkoperspraatjes ze dan komt. Nou oke mevrouw ik begrijp dus dat U geen prijs wil?? Nou nee.. Een goedemiddag dan nog ..

Clown

Preddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:18

Ik word regelematig in de winkelstraat aangsproken door wnf/artsen zonder grenzen/geef geld voor de kerk/groene stroom.. Meestal zie ik van te voren al om welke organisatie het gaat dus dan ben ik standaard lid! Haha! Ohh wat goed mevrouw! jah he? Hhaha! Laatst heb ik iemand aan de telefoon de stuipen op het lijf gejaagd haha! Zo'n mens belde op mn mobiel. Nou ik het haar een kruisverhoor gegeven waar je bang van word! Ik weet ook wel dat mn nummer op een scherm verschijnt en dat zo'n 16 jarig studentje alleen maar zijn/haar werk doet maar toch.. Vond het wel even leuk om te doen hehe....

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:54

Er schiet me wel een verhaal te binnen wat ik paar weken geleden mee had gemaakt
Mijn vriend is toevallig rond mei dit jaar in het verhaal van groene stroom getrapt (HOE DOM KAN JE WEZEN)
heb ik hem ook flink duidelijk gemaakt btw, want kost echt veeel meer als voorheen.
Maar goed
die groene stroom hebben wij dus via de Eneco
waarop laatst nuon belde
zo van: Wilt u goedkopere stroom
waarop ik echt smekend en half gillend zei:

JAAAAAAAAA
oooh.... jaaaa... dat wil ik heeeeeeel graag!
Waar kan ik tekenen
we zitten aan een contract vast met de Eneco groene stroom
MAAR DAAR WIL IK NU VANAF

Help me aub
ik wordt NU direct lid van de Nuon

waarop ze doodleuk zei:
Ohw... sorry mevrouw
maar dan kan het niet
als u aan een contract vast zit bij de Eneco
hmmm
dat vond ik wel weer jammer zelf
want ik wilde echt van die groene stroom af...

Misschien wel goede tip
voor degene die constant gebeld worden door de nuon ofzo
en er niet meer vanaf komen
mij hebben ze niet meer gebeld in iedergeval...
Terwijl ik zooooo graag klant wil worden daar

hahaha

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:17

Het is echt heel erg vervelend

Ik werd laatst gebeld door een vrouw die me viscapsules Verward aan wou smeren.
het ongeveer zo:
Goedemiddag mevrouw, ik bel voor die en die en ik wil u graag een paar vragen stellen:
IK: Nou............
(maar mevrouw was al begonnen Haha! )
Zij: Hele rij vragen en toen kon ze me gratis viscapsules aanbieden en daar begon de ellende Clown
Ik: Nee hoor dank je ik hoef geen viscapsules
Zij: Maar eet u dan weleens vette vis (ik dacht echt: HUUUHHH)
Ik: Nee,
ZIj: oh maar dan zijn deze capsules echt een uitkomst.
Ik: Ja maar ik hoef echt niet
Zij: Ja maar u eet toch geen vette vis?
Ik: Nee dat zei ik net ook al
ZIj: Oh maar weet u wel dat het voor het lichaam heel erggoed is om vette vis te eten
Ik: (en ik kwam een beetje op dreef Haha! ) Maar ik lust helemaal geen vis
Zij: Daarom moet u dus die capsules hebben *zucht*
Ik: Ja maar die wil ik ook niet
Zij: En ze werd boos Haha! Ja maar dat zou wel veel beter voor uw lichaam zijn en deze werken ook nog 35% beter dan andere capsules (uhuh)
Ik: Nou dat zal allemaal best wel maar mag ik echt bedanken
Zij: Nou ja u weet niet wat u mist
Ik: Eet u eigenlijk wel eens viscapsules??
ZIj; Wat? Nou ja euuuhhmmm...................... TUURLIJK
Ik: JAJA, maar wie heeft jou eigenlijk verteld dat ik geen viscapsules neem? Die staan hier gewoon in de keukenla hoor. Maar je bent nogal moeilijk te overtuigen en je weet blijkbaar ook niet precies weet nee betekend

Serieus, het enige wat ze daarna nog zij was GOEDEMIDDAG en toen hoorde ik alleen nog tuut tuut tuut.