Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Claire__ schreef:Stamppot! Hutspot bijvoorbeeld, dan neem je gewoon een paar aardappels (zoveel als jij wilt), een paar wortelen en een pakje spek. Heel lekker, makkelijk en in de hoeveelheid wat jij wilt.

Ben dan ook wel erg gek op koken moet ik zeggen.

waypoint schreef:als ik alleen ben eet ik vaak gevuld stokbrood, heel erg makkelijk en erg lekker
nodig:
ongebakken stokbrood (of hoe je het ook noemt, iig die uit die zakjes)
beetje gehakt
uitje
spekjes
geraspte kaas
paprika eventueel
die het gehakt in een kom, eventueel kruiden, ingredienten snijden en allemaal bij diekom in doen en goed door elkaar mixen, als laatste de kaas erbij doen.
stokbrood door midden snijden en uithollen, je "gehakt prutje" erinstoppen dekseltje erop en de oven in, is na ongeveer 20 min klaar
. luffie schreef:waypoint schreef:als ik alleen ben eet ik vaak gevuld stokbrood, heel erg makkelijk en erg lekker
nodig:
ongebakken stokbrood (of hoe je het ook noemt, iig die uit die zakjes)
beetje gehakt
uitje
spekjes
geraspte kaas
paprika eventueel
die het gehakt in een kom, eventueel kruiden, ingredienten snijden en allemaal bij diekom in doen en goed door elkaar mixen, als laatste de kaas erbij doen.
stokbrood door midden snijden en uithollen, je "gehakt prutje" erinstoppen dekseltje erop en de oven in, is na ongeveer 20 min klaar
Dit lijkt me erg lekker.....moet je het gehakt alleen niet eerst rullen??
het moet wel een tijdje in de over en meestal is het dekseltje te hard geworden om te eten, maar als je hem er lang genoeg inhoud word het helemaal gaar
ik doe voor de zekerheid de laatste paar minuten altijd het dekseltje eraf